رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید پیش از بازی لحظات سختی بر او گذشته و برد برابر عراق او را آرام کرده است.

علی کفاشیان درباره پیروزی تیم ملی برابر عراق و در پاسخ به این سوال که آیا چند ساعت پس از این برد شما شرایط عادی پیدا کرده‌اید؟ گفت:« بالاخره ما دیشب خوشحالی کردیم و واقعا خوشحال شدیم که تیم ملی موفق شده اولین بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد اما باید این بازی را فراموش کنیم و تمام فکر و ذکرمان معطوف به بازی با کره شمالی باشد.»

وی افزود:« خیلی مهم بود که عراق را به عنوان تیمی قدرتمند و مدافع عنوان قهرمانی شکست بدهیم. مهمتر از نتیجه‌ای که کسب شده بازی بسیار خوب بازیکنان اهمیت داشت. بازیکنان با تمام توانشان و با غیرت کامل بازی خوبی را انجام دادند. اگر این بازی را می‌باختیم هم روحیه تیم کم می‌شد و هم اینکه جو ناامیدی در تیم شکل می‌گرفت اما خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.»

وی درپاسخ به این مورد که گفته می‌شد شما قبل از این بازی روزهای سختی را پشت سر گذاشتید، گفت:« در هر صورت قبل از بازی با عراق یکسری مشکلات وجود داشته و اظهار نظرهایی صورت می‌گرفت که ما را نگران کرده بود. پیش از این بازی لحظات سختی راپشت سر گذاشتیم.استرس سنگینی وجود داشت اما با این برد همه آرام شدیم، به ویژه اینکه توانستیم در نخستین بازی تیمی را شکست دهیم که جزو قدرت‌های برتر فوتبال آسیا و مدافع عنوان قهرمانی است. اما باید به فکر دو بازی سخت دیگر هم باشیم.»

کفاشیان درباره قیاس رسانه‌های غربی از بازی ایران و عراق با جنگ هشت ساله دو کشور گفت:« این جنگ نبود بلکه یک مسابقه جوانمردانه فوتبال بود. پیش از بازی هم من کنار رییس فدراسیون عراق بودم و به او گفتم که شما برادران شیعه ما هستید که او هم همین نظر را داشت. بازی ایران و عراق مثل بازی استقلال و پرسپولیس بود که تا قبل از بازی دو تیم برای هم کری خوانی می‌کنند و در بازی با هم رقابتی شدید اما در عین حال سالمی داشتند. ضمن اینکه چند بازیکن عراقی در لیگ ایران حضور دارند.»

وی درباره بازی بعدی تیم ملی ایران هم گفت:« باید برد مقابل عراق را فراموش کنیم و فکرمان را بر روی بازی با کره شمالی متمرکز کنیم تا بازی با امارات برای ما تشریفاتی و سبک باشد. پیروزی برابر کره شمالی دور از دسترس نیست و می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.»

 ریس فدراسیون فوتبال همچنین درباره زمان بازگشتش به ایران گفت:«از ابتدا قرار بود روز شنبه و پس از بازی ایران و کره شمالی به ایران بازگردم و تصمیمی برای بازگشت به ایران پس از بازی با عراق نداشتم.»

 151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • azad IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
    0 0
    راستی از بالا سری هات اجازه گرفتی حرف می زنی .