«شل سیلوراستاین» و «جبران خلیل جبران» به بازار آمدند

انتشارات کتاب خورشید دو کتاب جدید از مجموعه برگزیده‌های ادبی را راهی بازار کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «شل سیلوراستاین» با ترجمه علیرضا برادران، شاهین خواجه شاه‌شهید، نیاز ساغری با متن دوزبانه فارسی انگلیسی، شامل چهار مجموعه شعر و یک داستان از شل سیلوراستاین، شاعر، نویسنده، کاریکاتوریست و خواننده آمریکایی است، گزیده آثار او پیش از این در مجموعه دردانه‌های کتاب خورشید در پنج جلد منتشر شده بود و اکنون در قالب یک کتاب منتشر شده است.

«از خیلی خوب به خیلی بد»، «پاهای کثیف»، «عاشقانه ها»، «لالایی‌ها افسانه‌ها دروغ‌ها» و «هملت از زبان مردم کوچه و بازار» عناوین این مجموعه هستند.

این کتاب در ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۲۹ هزار تومان عرضه شده است

کتاب دیگر «جبران خلیل جبران» مجموعه‌ای از عاشقانه‌ها، جاودانه‌ها و عارفانه‌های خلیل جبران است که توسط سهیل بوشروی جمع‌آوری شده و توسط مسیحا برزگر ترجمه شده است. بوشروی اهل لبنان است و به عنوان یکی از مطلع ترین صاحبنظران جبران خلیل جبران  شناخته شده است. این کتاب نیز با متن دو زبانه فارسی انگلیسی، در۵۰۰ نسخه و با قیمت ۳۸ هزار تومان عرضه شده است.

در قسمتی از کتاب آمده است: به یکدیگر عشق بورزید، اما از عشق بند مسازید. ممکن است با فصل‌ها تغییر کنیم، اما فصل‌ها ما را تغییر نخواهند داد. کسی که به سیمای غم نگاه نکرده، سیمای شادمانی را هرگز نمی‌بیند.

۲۴۱۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =