احتمال عدم رای اعتماد به طرح پیشنهادی شورای عالی استان‌ها در مجلس زیاد است

نماینده مردم خرم اباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اعضای هیات مدیره کانون وکلای استان و رییس سازمان نظام پزشکی خرم اباد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر محمد بیرانوندی  در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون وکلای استان و رییس سازمان نظام پزشکی خرم اباد گفت: خدمت رسانی به مردم حوزه انتخابیه فارغ از هر جناح بازی سیاسی در اولویت و سرلوحه کارم بوده و بعنوان یک نماینده اصلاح طلب در حوزه های مختلف تلاش کردم تا گامی در جهت توسعه مرکز استان بردارم .

دکتر محمد بیرانوندی گفت : در دفاع از حقوق مردم چه در تذکرات کتبی . چه در تذکرات حضوری .اضطراری و نطق های در صحن جز نمایندگان فعال مجلس هستم و خود را بی نیاز از راهنمایی ها و مشاوره های همشهریان عزیز   نمیدانم و بشدت از نقدهای منصفانه و راهکارهای دلسوزانه استقبال می کنم.

در اسرع وقت با سایر نمایندگان استان جلسه ای برگزار می کنیم

وی در رابطه با طرح پیشنهادی شورای عالی استانها مبنی بر حذف تبصره بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها اظهار کرد: در اسرع وقت با سایر نمایندگان استان جلسه ای برگزار می کنیم و در مجلس نیز با نمایندگان موضوع را پیگیری و از انجاییکه ارتباطلات خوبی با همکاران داریم با همه وجود در راستای خواسته مشاغل درگیر این طرح تلاش خواهیم کرد.

بیرانوندی با بیان اینکه طرح پیشنهادی اثرات مثبتی برای مردم نخواهد داشت اظهار کرد: به نظر  آگاه سازی مطلوبی نزد جامعه هدف شکل گرفته و امیدواریم در جهت جلوگیری از حقوق ضایع شده  برخی مشاغل خدمتی کرده باشیم.

نماینده مردم خرم اباد و چگنی در مجلس در پایان گفت: با توجه به شناختی که از وضعیت طرح ارایه شده حاصل شده  احتمال عدم رای اعتماد به طرح پیشنهادی در مجلس زیاد است .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =