رییس کانون وکلای دادگستری لرستان: نمایندگان مانع از تصویب طرح شورای عالی استان‌ها شوند

دکتر کیانوش هادی پور در دیدار با بیرانوندی نماینده مردم خرم اباد و چگنی خواستارپیگیری نمایندگان در رابطه با رای عدم اعتماد به طرح پیشنهادی شورای عالی استانها شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر هادی پور در دیدار با بیرانوندی نماینده مردم خرم اباد در مجلس در این رابطه گفت : طراحان طرح حذف تبصره بند  ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها صرفا بدنبال درامدزایی برای شهرداری ها بودند و توجهی به اثار و تبعات طرح در جامعه نکردند.

وی افزود: در لرستان بعنوان نمونه بیش از ۱۵۰۰۰ نفر بصورت مستقیم درگیر این طرح میشوند و افزایش بی رویه هرینه ها روبرو خواهند شد .

مشاغل زیادی از حیث اقتصادی و اجتماعی اسیب می بینند

هادی پور  با بیان اینکه مشاغل زیادی از حیث اقتصادی و اجتماعی اسیب می بینند و خسارات زیادی متوجه انها خواهد شد اکثریت وکلا،پزشکان ،خبرنگاران،مهندسین و سردفتران در سراسر کشور با این طرح مخالف هستند.

رییس کانون وکلای لرستان خطاب بیرانوندی نماینده مجلس گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی که از طریق رسانه ها و وکلای سطح کشور شده نمایندگان نیز از این موضوع مطلع گردیده و انتظار میرود جناب بیرانوندی موضوع را در مجمع نمایندگان استان مطرح نمایند و همه نمایندگان استان در صحن مجلس در رایزنی در راستای حرکت جمعی نمایندگان ملت در رای عدم اعتماد به این طرح غیرمنطقی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =