۰ نفر
۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰

گروهی از روزنامه‌نگاران انگلیسی کتابی درباره‌ «جولیان آسانژ»، موسس وب‌سایت «ویکی لیکس» منتشر می‌کنند.

روزنامه‌نگاران کتابی درباره موسس «ویکی لیکس» منتشر می‌کنند. ایسنا به نقل از پابلیشرزویکلی نوشت: عنوان این کتاب «ویکی لیکس: درون جنگ بر سر مخفی‌کاری» جولیان آسانژ است که توسط روزنامه‌نگارانی همچون «دیوید لی» و «لوک هاردینگ» نوشته شده است. این اثر درباره «آسانژ» و وب‌سایت افشاگر اوست و اتفاقات رخ داده از زمان انتشار اولین تیتر جنجالی این سایت تاکنون را روایت می‌کند. قرار است این کتاب با جلد نرم و به صورت دیجیتالی در ماه فوریه 2011 ( بهمن ماه) منتشر شود.

«دیوید لی» که خود یکی از نویسندگان این کتاب است، گفت: گروه ما با «آسانژ» کار می‌کرد و تمام مراحل راه را با او همراه بود. این کتاب حقیقت را به صورتی ساده و بی‌آلایش در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

«ویکی لیکس» سازمانی غیرانتفاعی و بین‌المللی است که به ارسال و افشای اسناد از سوی منابع ناشناس می‌پردازد. وب سایت «ویکی لیکس» که در سال 2006 افتتاح شد توسط انتشارات «سان شاین» اداره می‌شود. «ژولین آسانژ»، یک فعال اینترنتی، به عنوان رئیس این وب سایت شناخته می‌شود. «ویکی لیکس» تاکنون چندین جایزه برنده شده است که شامل جایزه «رسانه‌های جدید» از طرف مجله «اکونومیست» می‌باشد. «نیویورک دیلی نیوز» نیز «ویکی‌لیکس» را در فهرست وب‌گاه‌هایی که می‌توانند کاملاً اخبار دنیا را تغییر دهند در رتبه اول قرار داده است.

191/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =