کشف ۱۰ میلیارد کالای قاچاق در چهارمحال‌وبختیاری

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیونت فائو و کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محور" لردگان – بروجن" خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "غلامعباس غلامزاده" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان چهارمحال و بختیاری  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره  مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان و ماموران  فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن، قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند کامیونت فائو حامل کالای قاچاق را در محور "لردگان - بروجن" متوقف کنند.

سردار غلامزاده افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو  ۷ هزار و ۶۸۰ قلم انواع لوازم آرایشی ، ۲۱۴ طاقه پارچه و ۴۰ دستگاه لپ تاپ قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف و یک متهم ،در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان از شهروندان خواست:در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کشور با ارتباط مستمر با پلیس و اعلام موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در مقابله با قاچاق کالا و حمایت از کالای ایرانی پلیس را یاری دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1222023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =