روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی کرمان از بهترین‌ها در مستندسازی پروژه‌های آبخیزداری

معاون روابط عمومی سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور گفت : خروجی و محصولات متعددی در رابطه با مستند سازی پروژه های آبخیزداری از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان کرمان به دست ما می رسد که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان کرمان، نیکدخت بیان داشت : راه های ارتباطی و اطلاع رسانی، متنوع و هدفمندتر شده اند و روابط عمومی ها باید بروز و به هنگام باشند و اخبار و فعالیت ها را فوری  و در اسرع وقت اطلاع رسانی کنند.

معاون روابط عمومی سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور ، در جمع رابطین آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان اظهار داشت: ما باید در زمینه های گوناگون تولید محتوا داشته باشیم و در اختیار سازمان های مردم نهاد و دیگر تشکل ها و جراید بگذاریم.

نیکدخت خاطر نشان کرد: ما بدون مشارکت مردم و ارتباط گسترده نمی توانیم کار کنیم و باید همراهی و مشارکت مردم را داشته باشیم. خوشبختانه سند راهبردی روابط عمومی تهیه و ابلاغ گردیده و کلیه برنامه های ارتباطی سازمان در قالب این سند دیده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تهیه بولتن اختصاصی برای فعالیت های صورت گرفته از اعتبارات صندوق توسعه ملی ، شاهد ارتباط بیشتر با اهالی حوزه ها و جوامع محلی و افکار عمومی جامعه باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =