۰ نفر
۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۹

صبح شنبه گذشته ، علی سعیدلو 50 رئیس فدراسیون از 51 فدراسیون ورزشی را در اتاق کارش دعوت کرده بود تا همه با هم به اجماعی برسند و بیانیه ای را علیه وزارتخانه ورزش صادر کنند.

جلسه ای که بعدا با واکنش نمایندگان مجلس روبرو شد. آنها که سازمان ورزش را متهم به اعمال فشار به فدراسیون ها می کردند ، بیانیه مشترک را هم نماد چنین اتفاقاتی می دانستند. در همان جلسه بود که علی کفاشیان با یکی از شوخی های معمولش اخم را بر چهره رئیس نشاند. همه روسای فدراسیون ها نظرات شان را درباره مخالفت با وزارت ورزش گفتند و علی کفاشیان تنها گفت:« اگر وزارتخانه هم بشویم ، ما که مجمع فدراسیون مان زیر نظر فیفاست . اگر هم ناکام باشیم ، برای نتایج مان مجلسی ها تنها وزیر ورزش را استیضاح می کنند .»

 این شوخی اگرچه همه را به خنده وا داشت اما نزدیکان به سعیدلو بعد از جلسه اعتقاد داشتند رئیس سازمان از این شوخی ناراحت شده. البته می گویند تیترهای؛« اگر در جام ملتها ناکام باشیم می گویم بببخشید نشد» و « حتی اگر جام ملتها را ببازیم استعفا نمی دهم.» رئیس فدراسیون فوتبال را در سازمان ورزش به عنوان هشداری برای آینده تلقی کرده بودند و سعیدلو که بعد از دیدارش در تهران با پرنس علی درباره کفاشیان گفته بود:« امروز که از او خیلی راضی هستم.» دیگر چنین عقیده ای را نداشته است.

گزارش کامل در این مورد را اینجا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =