۰ نفر
۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۶:۳۸

بر اساس جدید ترین نظرسنجی انجام شده در شهر نجف اشرف توسط "جمعیت توسعه و رشد" در مورد محبوب ترین و تأثیرگذار ترین چهره فکری، سیاسی، ادبی و فرهنگی در سال 2010 میلادی، آیت الله سید "علی سیستانی" مرجع عالیقدر شیعیان جهان به عنوان چهره برگزیده انتخاب شد.

به گزارش خبرآنلاین بر اساس این نظرسنجی، اعلام شهر نجف اشرف به عنوان "پایتخت فرهنگ اسلامی"، شاخص ترین حادثه و رخداد در این شهر شناخته شد.

در همین راستا خانم "بتول فاروق" رئیس "جمعیت توسعه و رشد" طی اظهاراتی گفت: هدف از برگزاری این نظرسنجی کسب نتایج واقعی و فهمیدن نظر افکار عمومی در زمینه سیاسی، فرهنگی، فکری و ادبی در این شهر مقدس بود.

وی در ادامه افزود: هدف دیگر این کار تحریک افکار عمومی این شهر برای حمایت هر چه بیشتر از رهبران و چهره های سرشناس این شهر در زمینه های مختلف است. تعداد زیادی از چهره های سرشناس هم در نجف اشرف هستند که خارج از نجف کمتر کسی آنان را می شناسد. با حمایت از این چهره ها، این افراد نیز در سطح بین المللی معرفی خواهند شد.

خانم "بتول فاروق" همچنین گفت: این اولین تلاش ما در این زمینه بود اما بدون شک مقدمه ای خواهد بود برای فعالیت های مشابه دیگر در این زمینه برای دستیابی به اهداف بلند مرتبه تا شاید گامی باشد در مسیر رشد سیاسی، فرهنگی، فکری و ادبی نجف اشرف.

 به نقل از شیعه آنلاین / 62

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =