سید "مقتدی صدر" رهبر جنبش صدر عراق با صدور بیانیه ای که روز گذشته منتشر شد سایت ویکی لیکس را مورد تمجید قرار داد و گفت: انتشار اسناد ویکی لیکس ضربه ای قوی به ایالات متحده آمریکا وارد کرد.

به گزارش شیعه آنلاین،سید "مقتدی صدر" در ادامه این بیانیه که در پاسخ به پرسش برخی هوادارانش صادر شد، افزود: اسناد منتشر شده توسط ویکی لیکس فریادی بلند علیه دشمن اسلام و صلح، یعنی آمریکا است.

رهبر جنبش صدر عراق همچنین افزود: آمریکا تلاش کرد با بد نام کرد رئیس سایت ویکی لیکس، فضای به وجود آمده را بر هم بزند تا به اصطلاح در صحت اخبار و اسناد منتشر شده خلل ایجاد کند و این به معنی آن است که آمریکا به روح دمکراسی و آزادی اعتقاد ندارد و پایبند نیست و این خلاف ادعای این کشور است.

"مقتدی صدر" در ادامه گفت: البته ما نمی توانیم هر آنچه که توسط ویکی لیکس منتشر می شود را باور و تأیید کنیم و یا تکذیب و رد کنیم، بلکه باید در ادعاها و اسناد آن تأمل کرد و آن را مورد بررسی قرار داد.

حجة الإسلام و المسلمین سید "مقتدی صدر" افزود: امیدوار بودم که حوزه علمیه موضعی مثبت در قبال رئیس سایت ویکی لیکس اتخاذ می کرد تا حمایتی باشد از تلاش های ضد آمریکایی وی. بنده همچنین آرزوی دیدار با او را داشتم اما این فرصت بدست نیامد.

14

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 119677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =