رئیس مجلس با اشاره به اینکه دولت باید 15آذرماه لایحه بودجه 90 را به مجلس می‎فرستاد، گفت: با دولت صحبت شده است تا سریعتر این کار انجام شود.

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی در پاسخ به نخستین سوال در نشست خبریش ابراز امیدواری کرد که دولت سریعتر لایحه بودجه 90 را به مجلس بفرستد.

وی در پاسخ به سوال دیگری که به اظهارات اخیر وی در مورد بی فایده بودن برخی تلاش‎ها برای ریشه کردن مبارزه با مفاسد اقتصادی علی رغم عضویت وی در ستاد مذکور اشاره داشت، نیز با خنده گفت: البته این از فنانیت شما خبرنگارها بود که چنین حرفی را از صحبت های من برداشت کردید.

من در یک مراسمی با اشاره به گرم بودن فضای سالن گفتم شما که خواستید با دانه درشت‏ها برخورد کنید، هنوز نتوانسته اید هوای اینجا را تنظیم کنید! آنوقت برخی خبرنگارها از حرف من چنین استنباطی کردند!

وی افزود: نکته من این بود که مساله مبارزه با فساد در همه کشورها هست. اما در نگاه جمهوری اسلامی و تاکید بر سلامت مدیران، باید با تمرکز جدی پیگیری شود.

وی با طرح این سوال که چطور چنین فسادهای کلانی ایجاد می‎شود؟ از لزوم به کارگیری استراتژی تقنین با رویکرد بازدارنده و استراتژی برخورد قاطع و شدید با مواردی از این دست یاد کرد و گفت: خرسندم که این اهتمام در دستگاه قضایی نیز وجود دارد و رئیس محترم قوه قضاییه تجاوز به عنف را هم دارای حکم محارب دانستند و از برخورد شدید با ان یاد کردند.

به گفته وی به جای غوغاسالاری باید به سمت فضای حمایتی از مردم پیش رفت و به ساماندهی امور پرداخت./111م

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 115165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =