ایسنا نوشت:

تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار دوستانه با قطر یک دیدار دیگر پشت درهای بسته با این تیم برگزار خواهد کرد.

عباس ترابیان رییس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت:« تیم ملی در اردوی دبی دو بازی دوستانه با قطر خواهد داشت. بازی اول با ترکیب اصلی، کاملا رسمی و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد اما در دیدار دوم دو تیم دیداری دوستانه را پشت درهای بسته برگزار خواهند کرد.»

ترابیان در پاسخ به این سوال که دلیل برگزاری بازی پشت درهای بسته چیست؟ گفت:« به هر حال این نظر کادر فنی بوده که این کار را انجام دهد. حتما برنامه خاصی در نظر داشته‌اند که می‌خواسته‌اند در این دیدار دوستانه انجام دهند و کسی از آن مطلع نشود. شاید دو تیم بخواهند از بازیکنان جدید و جوان خود استفاده کنند. به هر حال این نظر مربیان بوده و در اختیار ما نبوده است.

ترابیان درباره‌ی حریف دیگر تیم ملی فوتبال ایران گفت:« طی صحبت‌هایی که داشتیم دیدار دوستانه بعدی هم قطعی شده اما تا امضای قرارداد نهایی نام این تیم را اعلام نخواهیم کرد و پس از قطعی شدن و امضای قرارداد جزئیات این بازی دوستانه اعلام خواهد شد.»

تیم ملی فوتبال از جمعه سوم دی ماه اردوی خود را در امارات آغاز می‌کند، 7 دی در دیداری دوستانه با قطر بازی می‌کند و 8 دی به مصاف تیم دوم قطر می‌رود. ملی‌پوشان روز 12 دی یک دیدار دیگر دوستانه برگزار می‌کنند و 13 دی به تهران بازمی‌گردند.

تیم ملی برای شرکت در جام ملت‌ها 16 دی راهی دوحه خواهد شد.

151 ب

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 114206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =