کتاب «پیشگامان هنر نوگرای ایران» مجموعه آثار به نمایش درآمده محمود جوادی‌پور و احمد اسفندیاری در دو جلد توسط انتشارات موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب محمود جوادی‌پور در 124 صفحه و کتاب احمد اسفندیاری در 108 صفحه با مقدمه محمود شالویی، مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصرتهران و یعقوب امدادیان دبیر هنری نمایشگاه و مطالبی با عنوان «استاد محمود جوادی‌پور و آفریده‌هایش» و «استاد اسفندیاری و گوهرهایش» از مهدی حسینی، بیوگرافی به دو زبان فارسی و انگلیسی و آثاری از این دو هنرمند به چاپ رسیده است.

علاقه مندان برای تهیه کتاب‌های پیشگامان هنر نوگرای ایران می‌توانند به کتاب فروشی موزه هنرهای معاصر مراجعه و از تخفیف ویژه نمایشگاه استفاده کنند.

‌نمایشگاه «پیشگامان هنر نوگرای ایران» مجموعه آثار محمود جوادی پور و احمد اسفندیاری با نمایش بیش از 400 اثر از این دو هنرمند از روز یکشنبه 7 آذرماه در موزه هنرهای معاصرتهران افتتاح و تا پایان روز 30 دی‌ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان در خصوص بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه به جز جمعه‌ها و ایام تعطیل از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر به موزه هنرهای‌ معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =