محمود احمدی نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی به دو سئوال خبرآنلاین پاسخ داد. او تاکید کرد ایران می واند دوره بعد تیم دوم بازی های آسیایی باشد

رئیس جمهوری که برای مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی در بازی های آسیایی گوانگژو به سالن همایش های مجموعه ورزشی آزادی آمده بود در بخشی از این مراسم در گفت و گویی اختصاصی با خبرآنلاین به دو سئوال خبرنگار ما پاسخ داد او نخست در پاسخ به این پرسش که آیا وعده دومی در بازی های آسیایی بعدی که از سوی او طرح شد عملی خواهد بود ، گفت:« چرا که نه؟ فقط کافی ست که این جوان ها را باور کنیم و برای شان امکانات لازم را فراهم کنیم.»

اما رسیدن به این تعداد مدال نیاز به حضور پر تعداد بانوان و کسب مدال های زیادی از سویآنها دارد ، رئیس جمهور در این ارتباط هم گفت:« باید از همین الان سعی کنیم موانع را حل کنیم تا دختران مان در رشته هایی که امکان حضورشان وجود دارد ، شرکت کنند و با درو کردن مدال های زیاد بتوانیم به هدف دومی دست پیدا کنیم . باید افق دیدمان بلند باشد و برای کارهای بزرگ تلاش کنیم ، بچه های جوان ایران این توانمندی را دارند، نباید هراسیاز رقابت با حریفان داشته باشیم.»

او همچنین به سئوال فوتبالی ما هم پاسخ گفت که مشروح این گزارش را تا ساعاتی دیگر در خبرآنلاین می خوانید . سئوالی درباره حضور دیه گو مارادونا در تهران که رئیس جمهور در بخشی از پاسخ خود به این پرسش گفت:« قرار است مارادونا به تهران بیاید اما این سفر کمی به تعویق افتاده است.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
    0 0
    به کجا چنین شتابان آقای رییس جمهور
  • سهراب IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
    0 0
    شك نكن .كمي واقع بين باشيد لطفا