۰ نفر
۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۶:۳۸

مرد جنایتکار که به خاطر بدهی 200 هزار تومانی دایی‌اش را به قتل رسانده بود، در تحقیقات تخصصی راز جنایت دیگری را هم فاش کرد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:

سعید - 30 ساله - حدود یک ماه قبل خودروی دایی 55‌ ساله‌اش را خرید تا اینکه به خاطر بدهی 200 هزار تومانی نقشه قتل او را طراحی کرد.

روز حادثه نیز به بهانه‌ای او را به بیرون شهر کشاند و با خوراندن داروی بیهوشی و تزریق آمپول هوا وی را از پا درآورد و جسدش را در بیابان‌های اطراف تهران رها کرد تا اینکه با ردیابی‌های پلیسی به دام افتاد. متهم پس از اعتراف به قتل با دستور قاضی سلیمانی - دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی تهران - بازداشت شد.

این در حالی بود که کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند سعید چند ماه قبل نیز به عنوان مظنون در پرونده ناپدید شدن مرموز یکی از دوستانش بازداشت شده اما پس از یک هفته به دلیل نبود مدارک کافی آزاد شده است. با این وجود، قاضی سلیمانی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خواست در این‌باره بیشتر تحقیق کنند.

در حالی که فرضیه قتل مرد گمشده به دست جنایتکار بازداشت‌شده قوت گرفته بود، او سرانجام با اعتراف‌های تکان‌دهنده، راز دومین جنایت را نیز افشا کرد.

سعید گفت: یک هفته قبل از قتل دایی‌ام، هنگام معامله یک خودرو با مرد جوانی آشنا شدم، اما بر سر پرداخت پول درگیر شده و از شدت عصبانیت او را با چاقو زدم. جسدش را نیز حوالی بهشت‌زهرا رها کردم.

هم‌اکنون تجسس‌های ویژه جنایی در این‌باره ادامه دارد.
181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =