۰ نفر
۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۶

شرکت گوگل قصد دارد فروشگاه کتاب الکترونیکی خود را در 3 ماهه اول سال آینده میلادی به صورت بین المللی راه‌اندازی کند.

شبکه ایران به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه وال‌استریت‌ژورنال نوشت: غول دنیای جستجو این بار قصد دارد شانس خود را در دنیای کتاب فروشی الکترونیکی بیازماید و خوشبختانه این پروژه وارد مراحل نهایی خود شده است.

شرکت گوگل قصد دارد فروشگاه کتاب الکترونیکی خود را با عنوان Google Editions Ebook Store در انتهای سال جاری میلادی در کشور آمریکا و در 3 ماهه اول سال آینده میلادی به صورت بین المللی راه‌اندازی کند.

شرکت گوگل با سرمایه‌گذاری جدید، یک رویکرد نو را برای خود در قیاس با آمازون و «بوک‌استور» اپل انتخاب کرده است و به جای تکیه کردن بر یک فروشگاه متمرکز قصد دارد با چندین خرده‌فروش بین‌المللی، بازار را به تسلط خود درآورد.

بنابر این گزارش در فروشگاه کتاب الکترونیکی گوگل کاربران قادر خواهند بود به کتاب‌های مورد علاقه خود برای اکثر گجت‌ها و یا مرورگرهای وب از جمله رایانه ها و تلفن‌های هوشمند و تابلت‌ها دسترسی پیدا کنند و با اینکه صاحبان کتابخوان‌های الکترونیکی موسوم به کیندل تنها می توانند کتاب ها بر روی کیندل خود بخوانند، شرکت گوگل محدودیتی برای نوع گجت‌ها قائل نشده و کاربر فقط باید وارد اکانت گوگلی خود شود.

هنوز جزئیات بسیاری از این پروژه گوگل ناشناخته مانده و باید منتظر افتتاح این پروژه ماند تا دستپخت گوگل را در بازار کتاب دوباره نظاره‌گر باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =