دو سرایدار یک شرکت در شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت استان تهران در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی در نصب دو دودکش بخاری، شب هنگام در اثر گاز گرفتگی کشته و مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، با شروع فصل سرما و عدم رعایت نکات ایمنی، نصب وسایل گاز سوز به ویژه بخاری می تواند منجر به مرگ در اثر گاز گرفتگی توسط قاتل خاموش مونوکسید کربن شود.

«سرهنگ زنده شو» فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام این مطلب گفت: در پی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد فوت مشکوک، ماموران انتظامی کلانتری 12 شریف آباد سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسیهای به عمل آمده مشخص شد سرایداران شرکتی در شهرک صنعتی عباس آباد به نام های (محمد مهدی - و) و ( قاسم- م) در اثر عدم نصب دودکش بخاری محل استراحت خود دچار گاز گرفتگی شده و یکی از آنها در اثر انتشار گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده و فرد دیگر نیز در اثر مسمومیت با گاز روانه بیمارستان شد.

سرهنگ زنده شو در خاتمه خطاب به شهروندان گفت: خانواده ها با جدی گرفتن هشدارهای رسانه ها می توانند از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =