شبکه ایران نوشت:

جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا با عنوان «بانوی شهر ما» در حال گذراندن آخرین روزهای تولیدش در تهران است. فیلمبرداری این فیلم که 15 آذر به پایان می‌رسد، شب‌ها در خیابان‌های تهران ادامه دارد.

هفته گذشته گروه تولید این فیلم، فیلمبرداری یک کاروان عروسی را در بلوار اصلی تهرانسر به پایان رساندند. از قرار معلوم این بخش از تولید از سنگین‌ترین بخش‌های فیلمبرداری بوده است.

نکته جالب درباره «بانوی شهر ما»، حمایت جواد شمقدری از تولید این فیلم است. بر اساس خبری که روابط عمومی سازمان ملی جوانان منتشر کرده، جواد شمقدری با اشاره به فیلم حاتمی‌کیا گفته است: «این فیلم موضوع یک بنگاه ازدواج است که توسط یک فرد فرهنگی مدیریت می‌شود و امیدوارم این فیلم بخشی از دغدغه‌های ازدواج را رفع کند. یکی از سیاست‌های معاونت امور سینمایی پرداختن به موضوع ازدواج و استحکام خانواده است که با تولید چنین آثاری تحقق می‌یابد.»

همچنین به تازگی نیز داریوش ارجمند به عنوان آخرین بازیگر به گروه تولید «بانوی شهر ما» اضافه شده است. به این ترتیب بعد از «جرم» و «راه آبی ابریشم»، این سومین فیلم مهم ارجمند در جشنواره امسال است.

رویا تیموریان، مریلا زارعی، رضا کیانیان، طناز طباطبایی، بهروز شعیبی، سیامک صفری، سیامک احصایی، هدی ناصح و اولدوز منصور دیگر بازیگران «بانوی شهر ما» هستند.

142 / ر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 112995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =