۰ نفر
۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۰

اولین مدال آور وزنه برداری ایران حسرت مدالی را می خورد که به سادگی از دست داده.

مرتضی رضائیان پس از کسب مدال نقره بازیهای آسیایی گوانگ ژو،‌ بیشتر از اینکه از بابت این مدال خوشحال باشد، از این بابت که توانسته در کمتر از 2 ماه ناکامی در مسابقات جهانی را با رفتن به روی سکو و کسب مدال جبران کند خوشحال بود.

این وزنه بردار 21 ساله که پنجمین مدال کاروان ایران را به دست آورد، گفت: «تمام سعی من این بود که نتیجه مسابقات جهانی آنتالیا را جبران کنم. من به لحاظ بدنی در شرایط بهتری نسبت به مسابقات جهانی نبودم، اما به لحاظ فکری خیلی آماده تر بودم و همین موضوع به من کمک کرد که در اولین تجربه حضورم در بازیهای آسیایی مدال نقره بازیها را از آن خود کنم. البته از تجربه مسابقات جهانی هم استفاده کردم، ضمن اینکه کوروش باقری هم به لحاظ روحی - روانی خیلی با من کار کرد تا به این سطح از آمادگی برسم.»

رضائیان درباره فرصتی که برای کسب مدال طلا داشت و از دست رفت نیز اینچنین گفت: «وزنه 150 کیلوگرم وزنه ای نبود که نتوانم آن را بالای سر ببرم، اما در یک لحظه از دستم رها شد. من در دو ضرب بیشترین وزنه ای را که در توان داشتم زدم، اما در یک ضرب باید 150 را می زدم تا خیالم از بابت مدال طلا راحت می شد که متاسفانه نتوانستم.»

رضائیان با ابراز ناراحتی از عدم کسب مدال توسط دیگر وزنه بردار کشورمان، سید مهدی پاتزوان، در این وزن افزود: « سید مثل برادر در کنارم بود و شاید اگر کمک های او نبود من نیز به این مدال نمی رسیدم. من وافعا ناراحت شدم از اینکه او 2 بار وزنه 176 را در دوضرب انداخت و نتوانست مدال برنز را از آن خود کند.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 108709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
    0 0
    دستش درد نکنه ولی طلا با نقره خیلی فرق داره، ضمنا خدا رو شکر وزنه برداری مثل تکواندو و کشتی نیست که بگیم داورها سرمون رو بریدند.