غلام پیروانی سرمربی تیم امید باری دیگر تاکید حتی یک درصد هم برای قهرمانی در بازی های آسیایی گوانگژو قول نمی دهد.

او پس از پایان بازی تیم ملی برابر ویتنام که با نمایش غیرقابل قبول شاگردانش همراه شد در گفت و گویی اختصاصی با خبرآنلاین از شرایط تیمش سخن گفت. پیروانی با اشاره به شرایط بازی گفت:«  همین تیم که می گویید جلویش خوب بازی نکردیم ، یک ماه قبل ما را در کشورش با دو گل شکست داد. آنجا به این ها باختیم ، بردند ، حقشان هم بود. همین امروز هم خیلی خوب بازی کردند. مردانه جنگیدند و می خواستند که به ما نبازند. دیگر مثل آن روزهایی نیست که برویم 13 تا گل به مالدیو بزنیم و 10 گل به نپال . فوتبال پیشرفت کرده . همین تیم که امروز ما برابرش به مشکل خوردیم ، 4 روز دیگر برابر تیم ملی مان مشکل ساز می شود. من این بازی 6 یار اصلی ام را داشتم و بچه های باتجربه ، این قدر خوب بودند و بدون بچه های اصلی هم که ما را بردند در خانه شان.»

اما آیا این قدر شرایط برای تیم ملی ما سخت بوده که برابر تیم ویتنام با یاران اصلی مان به مشکل بخوریم؟ او توضیح می دهد:« ما در نیمه دوم از یاران اصلی تیم کم کردیم و سعی کردیم انرژی مان را برای بازی های دیگر ذخیره کنیم. مثلا کریم انصاری فرد را بیرون آوردیم. بعد هم بازی به فاصله دو روز سخت است . آن هم با بچه هایی که مدام در تمرینات تیم های لیگی شان بودند و هم در تمرینات تیم ملی.»

بردهای تیم پیروانی برای مردم از بردهایش دیگر تیم های ملی دلچسب تر است. او در این باره می گوید:« مردم همیشه به من لطف دارند و لطف شان شرمنده ام می کند. تلاشم را می کنم که خوشحال شان کنم . راه سختی داریم اما نباید ناامید باشیم. گفتم که نابرده رنج ، گنج میسر نمی شود!»

این گفته آیا معنایش قول قهرمانی است؟ او می گوید:« من حتی یک درصد هم قول قهرمانی نمی دهم. هیچ آدم عاقلی این کار را نمی کند. مگر می شود بی دلیل توقع ایجاد کرد. ما در این سه بازی که فقط بازی دوستانه انجام دادیم. اگر 10 روز بیشتر وقت داشتیم که بچه های جدید با تیم هماهنگ شوند ، شرایط مان بهتر می شد. با این وجود نا امید هم نیستیم. تا امروز می خواستم از مرحله مقدماتی صعود کنیم و برای بازی های مراحل بعد برنامه های ویژه ای داریم تا در حذفی ها بتوانیم از سد رقیبان مان بگذریم.»

پیروانی همچنین درباره بازی های مقدماتی المپیک گفت:« اگر ببینم برنامه نداشته باشند ، نمی مانم. باید همه چیز روشن باشد و بعد برای آینده تصمیم بگیرم.»

پیروانی همچنین درباره گلی که تیمش روی پرتاب اوت دستی به ثمر رساند ، گفت:« خیلی وقت بود که تا قبل از این بازی ها با « اوت دست» گل نزده بودیم اما حاج صفی خوب اوت می اندازد و توانستیم امروز هم یک گل از روی این تاکتیک بزنیم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 108097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =