با اعلام استارت لیست مسابقات وزنه برداری بازیهای آسیایی گوانگ ژو، 117 وزنه بردار مرد و 63 وزنه بردار زن از 33 کشور، از امروز در سالن دانگوان چین روی تخته می روند.

6 وزنه بردار از 8 ملی پوش کشورمان، با توجه به رکوردهایی که در فهرست اولیه داشتند در میان 3 وزنه برتر اوزان خود قرار گرفته اند، ضمن اینکه بهداد سلیمی تنها وزنه بردار ایرانی است که در استارت لیست، بالاتر از دیگر حریفانش ایستاده است.

در دسته فوق سنگین، بهداد سلیمی با رکورد مجموع 430 و سجاد انوشیروانی با رکورد مجموع 420 کیلوگرم در رده های اول و دوم قرار دارند. در دسته 105 کیلوگرم حامد مجیدی با رکورد مجموع 390 کیلوگرم بعد از وزنه بردارانی از قراقستان و چین، سوم است. در دسته 94 کیلوگرم هم اصغر ایراهیمی با رکورد 385 کیلوگرم همچون مجیدی، پائین تر از وزنه برداران قراقستان و چین قرار دارد.

دو وزنه بردار دیگری که در فهرست اولیه در میان نفرات برتر وزن خود قرار دارند مرتضی رضائیان و سید مهدی پانزوان هستند. این دو در دسته 69، با رکورد مجموع 325 کیلوگرم، پس از وزنه بردار اندونزی در جای دوم قرار دارند.

ضمنا کیانوش رستمی و یاسر دادوند در اوزان 85 و 94 کیلوگرم، دیگر وزنه برداران تیم ملی هستند که در استارت لیست مسابقات در مکان ششم اوزان خود قرار گرفته اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 107674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =