فدراسیون فوتبال ریال ایران را به عنوان پول تو جیبی بازیکنان تیم ملی امید در گوانگ‌ژو می‌دهد!

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال امروز دستور داد به هر کدام از بازیکنان تیم امید 5 میلیون تومان پول تو جیبی بدهند. این درخواست علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی بود که از فدراسیون فوتبال خواسته بود پیش از پرواز تیم امید به گوانگ‌ژو، به همه بازیکنان تیم فوتبال امید پول تو جیبی داده شود تا بازیکنان این تیم در چین مشکل مالی نداشته باشند.

البته مشکل اینجاست که فدراسیون فوتبال ظهر امروز که کفاشیان دستور پرداخت پول تو جیبی‌ها را داد، پول نقد نداشت و قرار شد شب که تیم امید به فرودگاه می‌رود، در فرودگاه به بازیکنان چک‌های پنج میلیونی داده شود. این‌که چک‌های بازیکنان کی نقد می‌شود به جای خود اما نکته جالب اینجاست که چک‌ها حتی اگر تاریخ امروز را هم داشته باشند، در گوانگ‌ژو به کار بازیکنان ایران نمی‌آیند. آن‌ها به گوانگ‌ژو چین می‌روند و می‌خواهند این پول را آنجا خرج کنند، در حالی که چک‌های فدراسیون فوتبال را بانک‌های چین قبول نمی‌کنند و بازیکنان برای خرج کردن پول تو جیبی خود باید تا پایان بازی‌های آسیایی منتظر بمانند!

البته اگر فدراسیون فوتبال در فرودگاه پول نقد هم به بازیکنان بدهد، این پول در گوانگ‌ژو به کار بازیکنان نمی‌آید چراکه آن‌ها در گوانگ‌ژو هیچ احتیاجی به ریال ایران ندارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 105225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CA ۱۶:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
    0 0
    دیگه این مدل جدید مدیریت است که باید در دنیا رایج شود نمی تونید ببینید جشاتونو ببندید