خبرگزاری جمهوری اسلامی در گزارشی ضمن بیان حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم، انتقادات برخی مدیران مطبوعاتی نسبت به تبلیغات کم و ضعف فنی نمایشگاه را منتشر کرد.

چهارمین روز از هفدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با بازدید مسئولان حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم ادامه دارد. 


وزیر جهاد کشاورزی امروز با حضور در غرفه ایرنا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، تعامل رسانه ها با این وزارت خانه را مثبت و سازنده ذکر کرد.
صادق خلیلیان گفت: علت این تعامل این است که جهاد عظیمی از سوی تولید کنندگان و کشاورزان برای تامین امنیت غذایی و خودکفایی در این حوزه در کشور در حال انجام است و به همین دلیل رسانه ها ،مطبوعات و خبرگزاری ها هم از این بخش حمایت خوبی دارند.

وزیر جهاد کشاورزی افزود : رسانه های مختلف تاکنون بخوبی اخبار بخش های مختلف با موضوع جهاد کشاورزی را پوشش داده اند و در صورتی که در عملکرد این وزارتخانه نیز نقطه ضعف و اشکالی ببینند ، نظرات ، پیشنهادها و راه کارهای مناسب را به روابط عمومی وزارتخانه ارایه می کنند.

همچنین عباس رنجبر، مدیر عامل منطقه آزاد ارس امروز در بازدید از نمایشگاه مطبوعات بر نقش رسانه ها تاکید کرد و گفت: توسعه بدون همکاری رسانه ها و تنویر افکار عمومی امکان ناپذیر است.

محمود رضا امینی، مدیر عامل خبرگزاری موج در بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز با تاکید بر نقش ارزنده رسانه ها در اطلاع رسانی گفت: انتظار می رفت نمایشگاه امسال از پشتیبانی فنی و مخابراتی بیشتر برخوردار باشد که متاسفانه این مهم در نمایشگاه امسال انجام نشده است.

وی یادآور شد: همچنین تبلیغات گسترده برای حضور بیشتر مردم در بازدید از نمایشگاه به نحو شایسته ای انجام نشده است که امیدوارم در سال های آتی این نارسایی ها جبران شود.

از ویژگیهای مهم هفدهمین جشنواره مطبوعات حضور پررنگ زنان خبرنگار است که به عنوان نمایندگان خبرگزاری ها، نشریات و مجلات در نمایشگاه حضور دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 103798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۶
    0 0
    هیچ چشمگیر نبود من امروز آن جا بودم خبری نبود نه به آن رونقی که پیش ترها بود.
  • ساعی DE ۱۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۶
    0 0
    درسته بنده هم اونجا بودم مثل سابق نیست
  • سحر IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۷
    0 0
    امسال نمایشگاه مطبوعات افتضاح بود اون از روز افتتاحیه که هیچ غرفه ای آماده نبود جز تک و توک و سالن پر از آشغال و کثافت بود و کلی با جو فرهنگی منافات داشت به جای ساعت 9 صبح 3 آبان ساعت دو بعدظهر وارد سالن شدیم که هیچی نداشت بجز تلف شدن وقت و هزینه تاکسی کاش بهتر اطلاع رسانی می شد تازه خیلی از مطبوعات امسال در دادن کاتالوگ و بروشور هدفمند شده بودند و تا آنجا که می تونستند خساست و امساک نشان دادند تا نمونه بارز صرفه جویی باشند!!!!!!!!!!!!