دبیرکل فراکسیون اقلیت در دیداری با علی لاریجانی از تصمیم رئیس مجلس برای تشکیل کمیته‌ای جهت پیگیری هتک حرمت به نماینده شیراز مطلع شد.

به گزارش پارلمان‌نیوز، محمدرضا تابش دبیر کل فراکسیون اقلیت در دیدار با علی لاریجانی به هتک حرمت نماینده شیراز و اعمال محدودیت در ایفای وظایف نمایندگی نمایندگان ملت اعتراض کرد.

وی در این دیدار با اشاره به تخریب و به آتش کشیده شدن دفاتر نمایندگان اصلاح طلب در حوزه‌های انتخابیه تصریح کرد: اگر هیأت رئیسه مجلس نسبت به این رفتارهای غیرقانونی واکنشی به موقع نشان می‌داد و مسئولان امنیتی و انتظامی مسببان این حوادث را مجازات می‌کردند، کسی در خانه ملت شاهد هتک حرمت وکلای مردم نبود. افرادی که در مباحث منطقی کم می‌آورند دست به چنین رفتارهای سخیفی می‌زنند و کار را در مجلس سخت‌تر می‌کنند.

تابش گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با ابراز تأسف و محکومیت این حادثه، کمیته‌ای را به سرپرستی یکی از اعضای هیأت رئیسه مأمور بررسی این موضوع نموده است. 

وی همچنین از رئیس مجلس خواسته است  تا با پروژه هتاکی به نمایندگان مجلس به منظور تشدید فضای محدودیت برای نمایندگان به شدت برخورد کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 101144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =