۰ نفر
۱۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۴

ایرانسل در حمایت از میرحسین موسوی اقدام به ارسال پیامکهای تبلیغاتی با محتوای خاص کرده است.

در تداوم اقدامات رنگین برای حمایت از یک کاندیدا به بهانه سالروز رحلت حضرت امام(ره) شرکت ایرانسل هم وارد عمل شد .

 ایرانسل در حمایت از میرحسین موسوی اقدام به ارسال پیامکهای تبلیغاتی با محتوای خاص کرده است.

این شرکت نیمه دولتی با ارسال پیامکی با عنوان (( امام سبزپوش )) در غالب پروژه آهنگ پیشواز از آنها خواست برای دریافت این اهنگ در استانه سالروز رحلت امام (ره) اقدام کنند.

این در حالی است که کارشناسان براین باورند که با وجود ۴۵میلیون تلفن همراه در دست مردم استفاده از رسانه پیامک برای تبلیغات می تواند برای کاندیداها بسیار موثر واقع شود از این رو هماهنگی و همکاری جالبی میان ایرانسل و ستاد موسوی آغاز شده است .

گفتنی است چند روز پیش در جلسه حامیان مهندس موسوی در نیشابور و در پایان سخنرانی هادی خامنه ای، بین جمعیت حاضر که بیش از 600 نفر برآورد می‌شدند کارت شارژ تلفن همراه ایرانسل به مبلغ 5 هزار تومان توزیع شده بود .

در روزهای اخیر برخی از افراد در نهادها و سازمانهای دولتی و غیردولتی در راستای حمایت از موسوی از هر شیوه و روشی درحوزه کاری خود برای رساندن پیغام رنگ سبز به عنوان نشانه ستاد وی استفاده می کنند.

پیش از این نیز محمدتقى مهدیخانى، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت تاکسى بیسیم تهران از پیشنهاد نیم میلیارد تومانی ستاد آقاى موسوى براى انجام تبلیغات میدانى بر روى ۱۳ هزار تاکسى تحت پوشش این شرکت خبر داده بود.

به گفته وی، تیم تبلیغاتى ستاد مذکور خواستار بستن پارچه سبز به آنتن تاکسى ها و چسباندن عکس کاندیداى آنها بر روى شیشه ماشین ها بود که مورد موافقت این شرکت قرار نگرفت.

چندی پیش نیز یک نهاد دولتی در تصاویر چاپ شده به مناسبت رحلت حضرت امام(ره)ضمن به کار گیری رنگ سبز، از واژه (( روح الله موسوی )) به جای نام کامل امام خمینی استفاده کرده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 10019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۵
    0 0
    مرسی ایرانسل هر شهروند یک ستاد