به گزارش خبرآنلاین، این کتاب در پنج فصل با عنوانهای «زندگی اجتماعی من»، «ارتباط و خبر»، «خبر و سیر تحول آن»، «ساختار رقابت در بازار خبر»، «تکنولوژیهای ارتباطی و رسانهها» و «خبر در وب» نگاشته شده است.
ناشر کتاب در مقدمه ناشر آورده است: «کتاب «جامعهشناسی خبر» آستانه برخورد خبر و مخاطب را نشانه گرفته است و بر اساس نظریه گروه گلاسگو بر غیرطبیعی بودن پدیده خبر تأکید میکند.»
ناشر مطالعه این کتاب را به روزنامهنگاران و دانشجویان علوم ارتباطات، علوم اجتماعی، جامعهشناسی و مدیریت رسانه توصیه میکند و آن را گام نخست کار حرفهای در همه این زمینهها میداند.
نویسندگان کتاب در مقدمه آن از سیر تاریخی خبر و ارتباط سخن به میان آورده و به تأثیر پیدایش وسایل ارتباطی مانند رادیو و تلویزیون بر خبر اشاره کردهاند.
«جامعهشناسی خبر» توسط انتشارات ثانیه در 1100 نسخه منتشر شده است.
کتاب «جامعهشناسی خبر» به قلم فریدون وردینژاد و دکتر شهلا بهرامیرشتیانی منتشر شد.
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 53852
نظر شما