توقیف ۱۴۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در هفته اول اجرای طرح نوروزی در کردستان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه این پلیس با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و به صورت قاطع با خودروهای متخلف برخورد می‌کند، گفت: طی ۷ روز گذشته ۳ هزار و ۵۰۵ فقره اعمال قانون برای رانندگان خودروهای متخلف صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سرهنگ رضا همتی زاده، ضمن اشاره به عزم جدی پلیس راهور در برخورد با خودروهای حادثه‌سازی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند، اظهار کرد: به‌منظور ارتقاء انضباط اجتماعی و کاهش سوانح ترافیکی در سطح معابر درون شهری و آنچه در راستای مطالبات به حق مردمی وجود دارد، پلیس راهور طرح تشدید برخورد با خودروهای حادثه ساز که موجب برهم زدن نظم ترافیکی و رخ دادن تصادف می شوند یا خودروهای متخلف فاقد پلاک و پلاک مخدوش را به مرحله اجرا گذاشته است.

وی با توضیح اینکه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفندماه آغاز شده است و روند برخورد با رانندگان خاطی و هنجارشکن به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قرار دارد، عنوان کرد: اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور کردستان با بیان اینکه پلیس با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و همچنین تقویت و گسترش گشت‌های کنترل محسوس و نامحسوس در طول شبانه‌روزی در هفته اول اجرای طرح، به‌صورت قاطع برابر قانون با آنها برخورد می‌کند، افزود: در طی ۷ روز از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۳ هزار و ۵۰۵ فقره اعمال قانون برای رانندگان خودروهای متخلف صورت گرفته است.

همتی زاده تعداد خودروهای متخلف در طول اجرای این طرح که برابر قانون توقیف شده بودند را ۱۴۱ دستگاه خودرو برشمرد و گفت: در ادامه اجرای این طرح ضبط ۳۲ جلد گواهی‌نامه بالای ۳۰ نمره منفی تاکنون اتفاق افتاده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =