فعالیت بیش از ۱۰ دستگاه خدمات‌رسان در ایستگاه استقبال از بهار محور نیشابور-مشهد

سرپرست شهرداری منطقه ۷ مشهد مقدس گفت: بیش از ۱۰ دستگاه خدمات‌رسان از ۲۵ اسفندماه مشغول ارائه خدمات مختلف و متنوع به زائران نوروزی مشهدالرضا(ع) هستند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مجید وحدتی‌پور، سرپرست شهرداری منطقه ۷ در گفتگویی با بیان اینکه براساس مصوبات ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد و ستاد استقبال از زائر فرمانداری مشهد، ایستگاه استقبال از زائر ورودی محور مشهد-نیشابور از ۲۵ اسفندماه فعالیت خود را آغاز نموده، اظهارکرد: در این ایستگاه، دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشهد مشغول ارائه خدمات فرهنگی و شهروندی به زائران امام‌رضا(ع) هستند.

وی گفت: در ایستگاه استقبال از زائر منطقه هفت شهرداری، ۸ غرفه پیش‌بینی شده و نهادهایی چون پلیس راهور، نیروی انتظامی، سازمان مدیریت پسماند شهرداری، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، ایستگاه سلامت مرکز بهداشت ۵ دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس ۱۱۵، مدیریت مراکز پزشکی شهرداری مشهد، امور فرهنگی و تبلیغات اداره کل تبلیغات مشهد و نهاد کتابخانه های عمومی مشهد، جمعیت هلال‌احمر شهرستان مشهد، شهرداری منطقه ۷ و غیره خدمات‌رسانی می‌کنند.

وحدتی‌پور با بیان اینکه ایستگاه راهنمای زائر و گردشگری و زیارت نیز درنظر گرفته شده، افزود: با توجه به همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، غرفه پذیرایی افطاری ساده هم در ایستگاه استقبال از زائر ورودی محور نیشابور-مشهد پیش‌بینی شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد مقدس تصریح کرد: از ابتدای فعالیت ایستگاه استقبال از زائر تاکنون، بیش از هزار مسافر نوروزی و زائر امام‌مهربانی‌ها از خدمات متنوع این ایستگاه بهره‌مند شده‌اند.

وحدتی‌پور با بیان اینکه این ایستگاه استقبال از زائر تا ۲۵ فروردین، خدمات‌رسانی به زائران را انجام می‌دهد، گفت: از روز گذشته تا ۷ فروردین‌ماه، اجرای گروه های نمایشی، نقاله خوانی و گروه‌های سرود، بازی‌های آموزشی ویژه کودکان و خانواده محترم زائرین و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری دیگر نیز شاهد خواهیم بود.

وی در پایان افزود: امکان فعالیت و خدمات‌رسانی تشکل‌های مردمی نیز در این ایستگاه پیش‌بینی شده و محوریت افطاری ساده، همین تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1886406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =