وزیر ارتباطات: اتصال چند ۱۰ شعبه رأی قطع است /با گپ و ایتا، صندوق های رأی را پیدا کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اتصال ۹۹/۵ درصد شعب اخذ رأی برقرار است اما در استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل قطعی وجود دارد و چند ده شعبه‌ای قطع هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (جمعه ۱۱ اسفند ماه ) با حضور در وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: اتصال ۹۹/۵ درصد شعب برقرار است اما در استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل قطعی وجود دارد و چند ده شعبه‌ای قطع هستند، البته مواردی نظیر احراز هویت فرد و اینکه در چند شعبه رأی ندهد حتی با وجود قطعی امکان‌پذیر است. می‌توان آمار دقیق و به خط را از حضور مردم بدست آورد. آمارها در مورد شیوه مشارکت وجود دارد و می‌توان اعلام کرد.

وی افزود: آراء از مردم اخذ می‌شود. طی چند ماه گذشته با همکاری وزارت ارتباطات و وزارت کشور تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات حتی در روستاهای دور را تدبیر کردند، متصل هستند و این متصل همکاری چند ماهه دو وزارتخانه است.

زارع پور با اشاره به اهمیت رأی مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: رأی مردم رأی به عزت و استقلال کشور است و قهر با صندوق رأی مشکل را حل نمی‌کند. همچنین مردم از طریق اپلیکیشن‌هایی نظیر گپ و ایتا مردم می‌توانند صندوق‌های رأی را پیدا کنند. همچنین بسته‌های ویژه‌ای را برای نامزدهای انتخاباتی درنظر گرفته بودیم.

وزیر ارتباطات: اتصال چند ۱۰ شعبه رأی قطع است /با گپ و ایتا، صندوق های رأی را پیدا کنید

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878960

برچسب‌ها