۱۱۶ نفر
۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
آقای قالیباف! حد یَقِف شما کجاست؟

واقعا آقای قالیباف باید چه کند که دست کم یک بار پایش به دادگاه باز شود. حداقل به عنوان مطلع. دست کم به عنوان ارائه پاره ای از توضیحات. این که نمی شود.

اتهاماتی که در این چند ساله به ایشان وارد شد هر کدامشان برای خلع یک رئیس جمهور و فروپاشی یک نظام و از بین رفتن یک دستگاه سلطنتی کافی بود اما ایشان انگاری مصونیت آهنین که چه عرض کنم بلکه مصونیتی الهی دارد. اصلا همه آن چه در این سال ها مطرح شده صرفا اتهام بوده و توطئه رقبای سیاسی ایشان اما بالاخره یکی باید به ما توضیح بدهد آن ها درست می گویند یا آقای قالیباف که مدعی است بیست سی میلیون تومان بیشتر در کارت اعتباری اش موجود نیست. قطعا ما هم این مقدار حالی مان می شود که چرا هربار که به اتفاقات بزرگ سیاسی نزدیک می شویم این اتهامات بیشتر و بیشتر می شود. این را هم می فهمیم که پشت همه این افشاگری های مالی و اخلاقی و غیره،‌ حتما و قطعا دست هایی در کار است که خیلی هم تمیز نیستند اما به هر حال این ادعاها خیلی هم بی سند و مدرک مطرح نمی شوند. به نیات پشت پرده کاری نداریم. اصلا همه این اسناد و مدارک توسط سیا و موساد منتشر شده اند اما در اصل ماجرا که تفاوتی حاصل نمی شود. می شود؟ این که چند سال بعد از ماجرای سیسمونی گیت آقای قالیباف بگوید آیا خانواده آدم برود مسافرت گناه است، می شود پاسخگویی؟

به خدا ما هم زورمان می آید یکی مثل رائفی پور یقه آقای قالیباف را می گیرد و با آن لحن زننده و لمپنی حیثیت رئیس مجلس را زیر سئوال می برد اما خود کرده را تدبیر نیست. وقتی برای خودت شان و مرتبه ای قائل می شوی و علیرغم همه دعاوی ات مبنی بر مردمی بودن و انقلابی بودن حاضر نیستی حتی یک بار به پرسش ها و ابهاماتی که درباره تو مطرح شده اند پاسخ بگویی کار به همین جاهایی می کشد که نباید بکشد.

قالیباف درست می گوید نه مسافرت رفتن خانواده یک مسئول به ترکیه جرم است و نه تصمیم فرزند یک مسئول و اقدام او برای مهاجرت از کشور. چیزی که جرم است و شاید در هیچ کجای قانون هم نیامده باشد عدم صداقت با مردمی است که ادعای نماینده بودن آن ها را داری. نمی شود دم از انقلابی بودن بزنی و آقای هاشمی و خانواده اش را به اشرافیت متهم کنی و آن وقت خانواده ات برای خرید سیسمونی نوه نازنینت به یک کشور دیگر سفر کنند. خاطرات آقای هاشمی موجود است. صادقانه همه چیز را نوشته. حتی ماجرای تفریح خانوادگی شان را در عصر عاشورا. چیزی که شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاید. اما هرچه هست زهد دروغین و ریایی در آن نیست و آن چه آقای هاشمی را در چشم خیلی ها محترم جلوه داد همین پرهیز از زهد ریایی بود. منظور این که حتی در زندگی اشرافی آقای هاشمی! چیزی به نام خرید سیسمونی برای نوه کاکل زری از خارج کشور دیده نمی شود. نمی شود که شما دم از مافیای قدرت و ثروت چهاردرصدی بزنی و خودت را در صف محرومان و مستضعفان تعریف کنی اما سبک زندگی ات مردم را به یاد خاندان سلطنت بیندازد که فلان لباسشان را از فرانسه می آوردند و بهمان کفششان را از ایتالیا. نمی شود برادر من. نمی شود جناب سردارِ‌کاپیتان. هر چیزی حدی و اندازه ای دارد حتی نهان روشی. مردم هم این را خوب می فهمند و خیلی چیزها را به روی مبارکتان نمی آورند اما شما ظاهرا چیزی به نام حدِ یَقِف ندارید. بام تا شام علیه استکبار سخن می گویید و از جانبازی هاییتان برای این آب و خاک داستان ها تعریف می کنید اما پسرتان هم حاضر نیست در این سرزمین زندگی کند. در همین سرزمینی که پدرش آن را ساخته. و ماشاءالله چه انگیزه ای هم دارد آقازاده برای رفتن از این آب و خاک. یعنی به هیچ قیمتی ول کن ماجرا نیست و این جور که پیداست تا دولت کانادا را به غلط کردن نیندازد دست از سرشان برنخواهد داشت. آقای قالیباف! به خاطر خودتان هم که شده بی خیال شوید. هنوز هم هستند کسانی که شما را به عنوان یک مدیر کاری قبول دارند و معتقدند اگرچه به درد مجلس و دولت و این حرف ها نمی خورید اما از پس پروژه های عمرانی خوب برمی آیید. درست یا غلط بعضی ها چنین تصوری از شما دارند. به همین حداقل اکتفا کنید و مابقی آبرویتان را به حراج نگذارید. تا همین جایش هم بس است. اگر به قصد خدمت به خلق بوده که به اندازه کافی انجام داده اید. اگر برای هوس بوده که نه یک بار بلکه بارها و بارها طعم قدرت و ریاست را چشیده اید. اگر برای خدا بوده که فکر نکنم به حکم لا یکلف الله نفسا الا وسعها، بیش از این ها راضی به زحمت شما باشند. علاوه بر همه این ها، این جور که باد می آید و شاخه می جنبد رقبا یا دشمنانتان خیلی چیزها در چنته دارند و به این زودی ها هم بی خیال شما نمی شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 272
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد هادی جعفرپور FR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    درود آقا سید عزیز
    • مردانگی کردم IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      بابا تفکرات این بشر جناحی است اون قسمتش که حسن روحاتی گفت که اقای قالیباف من مردانگی کردم پرونده شما را افشاء نکردم را سانسور میکنه و بیان نمی کنه نمیگه که حسن روحانی هم مسبب این داستانه اون را مخفی میکنه خود این شخص در سال 96 داشت برا حسن روحانی تبلیغ می کرد دکور بنفش و سفید زده بود سعید لیلاز و..را آورده بود که برا حسن جون رای جمع کنه پس چرا در مورد مردانگی ها حرف نمیزنی سید!!! مردانگی ها ما را به این جاها رسوند احتمالا حماسه ها هم داشتن فعلا در بخش مردانگی هستیم حماسه ها و فداکاری های جناح شما هنوز لو نرفته
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      خدا پدر حسن روحانی را بیامرزه وبی لیاقت ها را به زمین گرم بزنه،وضع زندگی امروزه مردم گویای لیاقت افراده، وحتما هرکس از بی لیاقت ها حمایت می‌کنه ، از جایی که نباید شارژ میشه.
    • ح IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      62 18
      در جواب مردانگی کردم: این دیگه چه ایراد بی ربطی بود؟ طرف میگه فلانی پروندش پر شده باید بکشه کنار بعد اومدی میگی چرا پس روحانی افشاگری نکرد؟ میدونی چرا؟ چون مثل شما هنوز یک مقدار شرافت داره که به خاطر قدرت دنیوی به آبروی کسی چوب حراج نزاره
    • کریمی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      21 4
      بعد از حس فریدون باید به دیگران هم پرداخته شود. منتظریم
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      19 3
      در جواب ح: ایراد بی ربط نبود حسن روحانی در مناظرات تاکید کرد که جناب قالیباف شما پرونده ات سنگین بود من مردانگی کردم سه قضیه را گرفتم و نجاتت دادم به تعبیر دیگر یعنی من حال بهت دادم یعنی قبل اینکه رقیب بشن با هم همکار بودن و هوای هم را داشتن دوست هم بودن و تخلفات قالیباف را ایشون پوشش میداده
    • سعید IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      18 2
      چرا اینقدر مطالب نوشتی اشاره به اصل ماجرا نداشتی، بیچاره سعید محمد در دوئل انتخابات ریاست جمهوری چنان حذفش کردند و نقره داغ کردند که آقا سعید مظلوم تا الآن سکوت کرد، و واقعاً دمت گرم سعید محمد.
  • حق گو IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    مملکت که در و پیکر نداشته باشه سیستمی قالیباف رو پاسخگو نکنه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه میاد میگه یخچالم خالی عه!
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      266 9
      این بزرگواران اگه حد یقف داشتن که حال وروز مردم این نبود
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      98 7
      الان قشششششنگ میشه فهمید که این شورای نگهبان چقدددددر عادلانه کارش رو انجام میده و این رد صلاحیت‌ها چقددددر منصفانه انجام میشه. اگه اینا برا رضای خدا و رفاه مردم کار میکردن، الان آیا نباید جناب قالیباف رو اسمشو در صدر ردصلاحیت‌شده‌ها میدیدیم.... منتها ایشون یا پشتش به جایی گرمه و یا انقدر اطلاعات از بالادستی‌هاش داره که کسی جرات نداره بهش بگه بالا چشمت ابرو
    • DE ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      40 2
      خودشون هم می دونن چه خبره.به ریش ملت هم می خندن
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      34 0
      خدایا دروغگو را مثل یزید رسوا کن
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 0
      بازم صد رحمت به وزیر کانادا که پسر قالیباف رو راه نداد خیلی خوشحال شدیم کاشکی ایران هم چند نا مسئول مثل کانادا داشت که چنین افرادی رو کلا رد صلاحیت کند قالیباف هیج وقت در مورد پرونده هایش حرفی یا دفاعی نمی‌کند فقط سکوت یا طلبکار میشه
  • مجتبی IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    خداهمه رابه راه راست هدایت وازتهمت به دیگران نجاتجات دهد
    • شمسی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      بنده خدا تهمت کجا بود هدایت کدومه؟ اگرهدایتی درکار بود که وضعیت آقایان به اینجا ختم نمی شد؟ بابا سفره ی بیت المال پهنه باهم بخورید وبیاشامید و حسابهایتان را پُرکنید ولی آبروی هم رو نبرید😁🤣🙏
    • همشهری مشهدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      سلام ، یک کلمه هم از نه نه عروس بشنوید
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      130 7
      آقا مجتبی کجایش تهمت بود؟ آیا خرید سیسمونی از ترکیه یا ته حساب یا قصد مهاجرت فرزند ایشان؟ جناب همشهری مشهدی اگر با لحن بهتری پاسخ هموطنی که با نام کاربری شمسی را می‌دادید بهتر بود
    • ایرانی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      10 74
      ای وای بر ما که مسلمانیم و تهمت میزنیم وصد وای بر قانونمان که یقه هیچ تهمت زننده ای در ر وز روشن را نمی گیرد
    • وحید IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      26 1
      تهمت؟؟؟؟؟!!!
    • مهدی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      16 22
      دادگاه ویرانه رو بذارید کنار اگر امروز مرگ‌سراغتان بیاد و بپرسم شما برای تهمت به فلانی دلیل بیار دلیل خدا پسندانه وبدون حب وبغضربیار. من کار قالیباف و خانواده اش رو قبول ندارم ولی چرا عکس و فیلمی از کیش رفتن و سفرهای. درسی یا هر چیز دیگری از روحانی و خاتمی و و.... ندارید؟ چون شما آموزش آشوب. و رسانه های اغتشاش را خوب گذرانده آید. وگر کسی کاری چنین را انجام دهید میگید چرا وارد حریم خصوصی دیگران میشوید؟ در آخر روحانی تورم ۴۰ درصدی رو بعد از. هشت سال به هفتصد درصدی رساند. واین تورم ها پس لرزه های تورم روحانی است چطوری تو دو سه سال بشه. تله های مالیاتی ، بنزینی، دلار ۳۴۰۰ و به باد دادن خزانه. وطلا ومسکن....
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    199 8
    واقعا گل گفتی
    • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 0
      خدا قضاوت کنه پناه برخداازابروی مردم بردن شماخو تون ازهرگناهی بری میدونید وای برشما
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    347 8
    فقط عزرائیل قادر است مصونیت این جماعت را بشکند
  • علی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    190 5
    عجب.کو عبرت
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    تانباشدچیزکی‌مردم‌نگویند‌چیزها
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    343 5
    مسئولین هرکار خلافی هم بکنند نه خودشان ونه بچه هاشان به هیچ جایی پاسخگو نیستند اصلا کسی جرات نداره بگه فلان شخصیت ای کار را انجام داده ولی وای بحال مردم که برای یک موضوعی اعتراض کنند همین مردم می‌شوند تعدادی ارازل و اوباش از دید مسئولین آنوقت نشستند وشاهد ورضایت شاه راقضاوت میکنند شما خودتان صد پله از آنها بدترید
    • ایران IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 0
      به خدا این چندتا رای منفی.ببخشید دستم خورد نمیشه عوض کرد.
  • مسلخ تجمل !!! IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    طبیعی است که اعتبار و قابلیت های سیاستمداران زیادی در مسلخ اشرافی گری و مانور تجمل به باد فنا رفته و خواهد رفت . به زعم بنده انتشار و رواج این رفتارهای تجملی و کلاس بازی ها در خط توسعه لیبرال مسلکی بوده ومثل تله مکاره مدیران اجرایی کشور را به کام خود کشیده و بدنام کرده است . و متاسفانه این کار عمدی بوده و بنیان گذارش یک فقیه سیاستمدار !!! با هیچ آب و رنگی با هیچ دلیل و منطقی نمی توانیم کلاس بازی و مانور تجملی که دریکی از خطبه های نمازجمعه توسط رییس جمهور وقت بیان شد را توجیه کنیم . و همچنان شاهد پرپر شده کهنه کارها با سوابق اجرایی و ناامید شدن توده های مردم فداکار کشورمان خواهیم بود . خدا خودش یک راهی را فرا روی مردم زجر کشیده قرار دهد انشاالله . با عرض معذرت از تمام استدلالیونی !! که هر بدی را می توانند ماله کشی کنند و پشتش سینه زنند !!
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      سلام شعر نگوید اگر از ایشان مدرک خلاف قانون وشرع دارید روکنید وبه قوه قضاییه اعلام کنید
    • با عرض معذرت !!!!!!!!! IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      101 3
      جناب 12:49 .. قرار نیست مدرکی داشته باشیم در حد و انداز ه ی هم نیستیم که بتوانیم مدرکی جور کنیم . ولی گنگ و گر و کور هم نیستیم زمانی که یک عده مسئول با فرزندانشان جلوی چشم مردم ویراژ می دهند حتما مفسدین و فرصت طلبان پنهان شده در لایه های مدیریت کلان کشور میدان را برای هر کاری مهیا می بینند . زمانی که ساده زیستی یک مسئول مورد انتقاد قرار می گیرد یعنی چه؟؟ آنهم با ادبیاتی که این ساده زیست ها بلد نیستند کشور داری کنند و ما بلدیم !!! وقس علیهذا .. اولا ساده زیستی یک مقام یک فضیلت است اگر از ریا و تزویر نباشد و ثانیا اگر نوک پیکان انتقاد ها به ساده زیستی باشد و دیگر مسایل را بی خیال شوند یعنی صدای پای دزد ها می آید . شعار دهنده گان مانور تجمل اگر دزد نباشند تئوریسین دزدی در کشورند . بقول آقای داریوش سجادی .
    • ح IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      64 2
      جواب 12:49: مدرک میخوای اخوی؟ مدرک اینکه با حقوق کارمندی و اون مقدار پولی که ته حساب جناب قالیباف مونده بود نمیشه عزم کانادا کرد. تازه پول وکیل کانادایی هم با بقیه پس اندازت بدی. واسه خرج دادگاه کانادا هم حتما موتورش رو فروخته.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    204 7
    زمان طاغوت شاه پور غلا مرضا یکی بود الان شد میلیونی تاژ اون کار آفرین بود ایشون فامیل آفرین به قول بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی قدس سره الشریف کاری نکنید که پا برهنه ها که شما را آوردند جلوتون وابستن
  • سامان DE ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    164 9
    سپاس ،اقای موسوی ،واقعیتهای یک مدیر که شانس مدیریت داشته ،لیاقت و شایستگی مدیریت در سطوح بالا نداشته،هیچ قدمی برای خلق خدا برنداشته،عملکردشان در مجلس به وضوح می بنید،
  • علی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    196 5
    بله درست گفته اصلا پاسخگو وشفاف نیستند فقط به قدرت و صندلی چسبیده اند و فقط انتظار رای دارند .بدون هیچ توضیحی متاسفانه
    • ایرانی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      107 5
      واقعا : چرا این کاندیداها خودشان را دارند می کشند برای رسیدن به مجلس یعنی برای خدمت به مردم است !؟
  • امیر IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    خوب نوشته. موافقم
  • ایمان IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    217 9
    رو نیست که سنگ پا قزوینه ، به قول شما از صبح تا شب علیه استکبار شعار میدن بعد پسرشون کانادا رو چسبیده ولم نمیکنه ، آدم وقتی این چیزا رو میبینه با خودش میگه چرا اصلا انقلاب کردیم چرا مجبور شدیم به خاطر همین انقلاب ۸ سال بجنگیم
    • ن IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      9 89
      اون وقت جنگ جهانی اول و دوم تقصیر کدوم انقلاب بود ؟؟؟!!!!!انقلاب رضا شاه؟؟؟؟!!!یا انقلاب انگلیس یا انقلاب ....!!!!جنگی که ایران بی طرف بود ولی اون همه کشته داد حتی بیشتر از جنگ هشت ساله !!!!چی میگی ها جواب بده زود باش برو سرچ کن تعداد کشته ها در جنگ بین ابر قدرتهای دنیا بعد نطق کن
    • ح IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      57 4
      جواب 15:39: چه خبرته اخوی؟ باشه بابا جوابت هم میده. سکته تکنی حالا. اصلا غلط کرده هرکی پشت سر سردار حرف زده. اسحق با گرو گذاشتن موتور الیاس به زحمت تونسته بلیط کانادا جور کنه واسه دو روز مهمونسزا تو چهارراه شکسپیر ونکوور از باقی مونده کارت سردار استفاده کرده واسه پول وکیل کارت ملی گرو گذاشته. راستی اینا رو بی خیال. طرف میگه چرا ما رو هی سفارش میکنن به صبر و قناعت و جنگیدن با مشکلات اونوقت بچه های خودشون نمیخوان بمونن مثل ما تحمل کنن و بجنگن؟ چه ربطی به جنگ جهانی اول داشت؟ حرفت درسته خیلی تلفات دادیم تو اون جنگ ولی بخدا همون موقع رضا خان موند تهران ولیعهد هم نرفت کانادا.
    • ایرانی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      8 0
      واقعا
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    158 8
    سلام جناب اقای موسوی دم شما گرم خدا خیرتان بدهد از اینکه حرف دل میلیونها انسان رنج کشیده در این سرزمین رو میزنید حداقل دلخوشیمون اینه اگه جایی نداریم صدامون رو به گوش بنده های زر و زور و تزویر برسونیم شما صدای ما هستید ( البته چون گذشته مطمئنم کامنت من نشون داده نمیشه اما همین که حرف دلمو می زنم دلم خوشه بقیه اش رو به خدا واگذار می کنم)
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    159 9
    جناب موسوي در روايات داريم كه برخي افراد موقعي متوجه مرگ خود مي شود كه سرشان به سنگ لحد مي خورد حد يقف قاليباف سنگ لحد است و گذر زمان اين مطلب را ثابت خواهد كرد
  • محسن IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    94 10
    مثل همیشه عالی
  • ایرانی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    141 8
    احسنت آقای موسوی ریاکاری و تزویر از سر و روی بعضی مسئولین می‌باره. آنها که مدعی ترند ریاکارترند. خدایا خودت آنها را به راه راست هدایت کن و مردم را از شرشان خلاص.
  • سید IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    168 8
    وای دمتگرم..بالاخره یکی پیداشدحرف دل ۹۰ درصدازمردم بدبخت این کشورو به آقای قالیباف بزنه..جیگر حال اومد.🤣🤣
  • آویشن IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    83 4
    دمتون گرم
  • محسن IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    اقای قالیباف مورد تهمت قرار گرفت ..فشار سیاسیون به ظاهر انقلابی پشت این ماجراست.پزشکیان،زاکانی و....در حال حاظر تنها کسی که از عهده ریاست مجلس برمیاد اقای قالیباف هستند،بقیه در حدی نیستن در منصب ریاست مجلس باشن.
    • 3309256588 IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      59 3
      به قول مولوی جاهلان سرور شدستند و ز بیم جاهلان سرها کشیده در گلیم خویشتن سیم و غله اندوزند دیگران را علم و دانش آموزند
    • ح IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      34 3
      فکر کنم تنها ایرانی باشی که پزشکیان و زاکانی رو تو یه گروه با هم تونستی جا بدی. معلومه چقدر اطلاعات سیاسیت بالاست. خیلی پری. ایول. تو رو قرآن فقط نگو از این دفاعیات تو این چند سال چیزی کاسب نشدی. که بوالله از خدامه شده باشی چون حداقل سرم نمیخواد منفجر بشه از اینکه بعضی هموطنان بی مزد و منت شدن ماله کش کسی که بچه شو میفرسته کانادا ولی بچه های مردم از جمله ماله کشای بی مزد و منتش رو میگه مقاومت کنید سحر نزدیک است
    • ناشناس IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 0
      بدبخت ترین مردم کسی است که اخرت خود رو برای دنیا دیگران خراب کنه برای ما چپ وراست فرق نداره .الان مستاجرین .پسران ودختران دم بخت.بیکاران .فقر وفحشا ووووودر ثروتمندترین کشور دنیا مهمه اگه حرف نزنی کسی بهت نمی گه لالی
  • مهرداد IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    این شکل حرف زدن و نوشتن قطعا لجن پراکنی است اول بگو خودت کی هستی و چه کاره ای بعد شایعات را دامن بزن تا سیه روی شود هر که در او غش باشد ...
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      109 6
      خوب کلمه لجن پراکنی را یادتون داد ،یه بار ازاین آقایان سوال شد کی مصبب وضعیت موجود معیشت مردم است ،یا این حرفها از کجا در میاد پیمان پر شود لب ریز میشود
    • ناشناس IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      47 3
      لجن پراکنی حرفهای این آقایون هست که چهل ساله به مردم دروغ میگن
    • ح IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      48 5
      برادر مهرداد یا اخوی هرکی، اولا اینقد کیهان نخون بجاش دوتا کتاب و مقاله و روزنامه واقعی بخون شاید کم کم لحنت درست شد. درضمن آدمای عادی که نباید بگن چیکار میکنن این سوالارو باید از مسئولین خدوم ساده زیست بپرسین. چجوریه که این همه پشت یک نفر شایعست؟ شما که با دروغای برادر حسین 20 ساله دارین رقباتون رو بمباران میکنین به خودتون میرسه شد شایعه؟
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    142 5
    ایشون و امثال ایشون هنوز سرکار هستند نه به این دلیل که کسی جرات نداره بهشون چیزی بگه.دلیل اصلیش خیلی عمیق تر و ترسناک تر از این حرفاست.واقعیت اینه که برای خیلی از مردم ایران داشتن یا نداشتن مجلس فرقی نداره.حالا هر کی میخواد رئیسش باشه یا نماینده اش‌.مردم ما سالهاست که زیر بار فشارهای مختلف اقتصادی به بی تفاوتیه سیاسی رسیدن.
  • علیرضا خدادادی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    متاسفم که در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری اکثر کاندیدها کلی پرونده دزدی و دروغگویی و ... رقبا را نمایش میدادند یعنی کلا ملت با چند حداقل دروغگو و اختلاس گر روبرو هستند که قراره حتماً یکیشون انتخاب بشه. این قضیه عیناً در مجلس هم تکرار میشه و فقط افرادی که مطالبات مردم را پیگیری کنند رد صلاحیت می شوند....
  • علی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    92 3
    آقایان بازنشته دیگر باید خودشان بروند کنار تا کشور بدست نخبگان جوان اداره شود9
  • حسین ذبیحی«نسیم» IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    آقای سید عبدالجواد موسوی:شماچرادم انتخابات زبان بازکردی؟قبلا زبان درمان نبود؟دوماچندروزصبرکن «حدیقف»سردارقالیباف رامردم تعیین میکنند.شماخودت حد«یقف»راباانتشارسابقه انقلابیگری وجبهدوجنگ‌وسازندگی خودت مشخص کن.نامه تمام
    • ح IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      19 4
      سردار چندین بار در حضور نامزدهای واقعی بدون قلع و قمع شورای نگهبان حدیقف‌شون زد بیرون. تو چندین دوره انتخابات حد یقف سردار معلوم شد. مگه با کمک شورای نگهبان و رد صلاحیت بقیه حد یقف سردار به جایی برسه. اگه به سابقست سابقه‌ی خیلی ها خیلی بیشتر از سابقه‌ی سردارتون بود که شورای نگهبان به خاطر حد یقف کاپیتان حد یقف‌شون کرد.
    • جلیل IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      10 1
      نسیم واقعا وجدان هم خوب چیزیه
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    91 8
    ای دمت گرم چه زیبا، متین، مؤدبانه و قاطعانه
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    64 5
    مشکل از قالیباف نیست. بلکه از آن نهاد اطلاعاتی نظامی و آن نهاد قضایی است. زور جواد به آنها نمی رسد، یقه قالیباف را می گیرد.
  • مهدی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    67 3
    خدا پدرت رو بیامرزه
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    99 7
    قبلا به اینجور آدمها می گفتن کرگدن !!! سید جان ، حد یقف کرگدن انتها ندارد
  • محمد63ساله IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    82 3
    استادبزرگ سلام وسپاس من بچه روستای ایرانم ازماس که برماس ازکجابنلالم
  • عیدی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    92 9
    دمت گرم قالیباف رو شستی و پهنش کردی.این اقا فقط به درد پیمانکار شهرداری میخوره و بس.
  • نادر IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    119 3
    مگر نمیدانی که در کشور ارباب رعیت زندگی میکنیم . سارقی به خاطر سرقت 5 گوسفند انگشتان دستش قطع شد و اربابی که به خاطر اختلاس چند میلیارد دلار حتی اسمش را نمیاورند
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    91 3
    این قدرت لامصب چی داره که حاضرید حتی به قیمت آبرو و آن دنیایتان به دستش بیاریید؟
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    74 5
    آخ آخ آخ آخ آخ یه کوچولو دلم خنک شد.
  • کشاورز IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    60 4
    درود بر شما.چه خوب گفتید.
  • حسین گل IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    تهمت ،افترا،برای خالی کردن مردان کاری وهوشیار.نمونه امیرکبیر،بهشتی،لاجوردی و...... حواستان باشد دشمن با این حرفها خامتان نکند اگر دنبال انسان معصوم میگردید ایشان نیست ولی اگر دنبال انسان کم اشتباه وکاری ودارای پشت کارومصمم می گردید قابل اعتماد است به نسبت به خیلی آدمهای پر ادعای امید دشمن انشالله .فقط نظرم را گفتم واقعا خرید سیسمونی از ترکیه وماجرای پسرش تمامی زحمات این شخص را زیر سئوال می‌برد یا اینکه دشمن می‌خواهد با مطرح کردن این مسائل مدیری کاری را بد نام کند ما خیلی چهره‌ها و مدیران بی مصرف داریم که نتنها دشمن با آنها کار نداره حتی آنها در حاشیه آمدنشان قرر داده پس به هوش باشید دشمن، دشمن است
    • سعید IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      78 5
      سلام،شما دیگه خیلی پرتی عزیز تا امثال شما با این تفکرات هست از این بهتر نمیشه
    • ح IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      33 3
      واقعا که دیگه این دشمن شورشو درآورده. مرد کاری. مرد خانواده. سردار. دکتر. خلبان. بور. فقط نمیدونم کاراش چرا جوریه که ملت باید تقاص پس بدن. یعنی یه دوره رئیس بود به اندازه تمام رؤسای سابق قوانین ضذ مردم تصویب کرد. صیانت. عفاف و حجاب. سن بازنشستگی. حقوق...
    • OM ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      17 1
      تو این آقا رو با امیرکبیر و بهشتی مقایسه می کنی عمو؟ تو خیلی پرتی . این آقا از نظر سلامت رفتار انگشت کوچک دکتر بهشتی متشخص و خانواده دار نمی شود. مقام دلسوز و مدعی دیانت هیچ وقت خود را آلوده گناه نمی کند
  • حسین IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    چرند محض مرد حسابی زنش سفر خارجی بوده سیسمونی خریده جرمه؟؟؟ پسرش رفته دنبال اقامت جرمه؟؟؟؟ بعد اگر جرمه باید به حساب او نوشت؟؟؟؟ فلان مدیری در فلان بخش شهرداری انحراف و رشوه داشته باید به حساب او نوشت؟؟؟ جُرم و مجازات قائم به شخصه. بعدم چجوریه هروقت نزدیک انتخابات میشه یه عده هم قسم میشن از چم و راست قالیباف را بزنن؟؟؟ داستان چیه؟؟ چه مشکلی دارید با قالیباف؟؟؟ از چی میسوزید؟؟؟ از اینکه با تندروهای چپ و راست همراه نشده و نمیشه؟؟؟ از اینکه با همه جناحها تعامل داره؟؟؟ از چی میسوزید؟؟؟ چرا جبهه پایداری الآن به صورت گسترده به دنبال تخریب ایشونه؟؟؟ چرا بعضی تندروهای اصلاح طلب در پی تخریب مجدد ایشون هستن؟؟؟ چه زد و بندی شده پشت پرده بین اصلاح طلبان تندرو و جبهه پایداری؟؟؟ داستان ریاست آقای رسایی بود بر مجلس که فکر کنم رفته روی هوا میخوان رای قالیباف اونقدر خورد بشه که نتونه برای ریاست مجلس جلوی نماینده جبهه پایداری قد علم کنه. ریاست جمهوری رو گرفتن، نوبت مجلسه، بعدشم قوه قضائیه بعدشم الفاتحه...
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      82 3
      جرم دروغ و ریاییه که گفت و انجام داد که خودش و خانومش و پسرش چندرغاز ته حسابشون دارن یا از نظر شما دروغ و ریا جرم حساب نمیشه؟
    • مجید IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      16 1
      برو جمع کن خداآقاتوبیامرزه،،اصلاح طلب وپایداری کیلویی چنده،،مردم ازعملکردهمه شون خسته وبیزارند،،حالاازایناکه بادروغ ووعدهای کذب زدندنددهن مردموسرویس کردندیه مقدارزیادتروبیشتر
    • علیرضا IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      15 1
      واقعا نمی‌فهمی یا خودتو زدی به نفهمی یعنی نمیدونی زن بدونه اجازه شوهر نمیتونه از کشور خارج بشه اون هم در ماه رمضان یا نشنیدی همین آقای رئیسی شعار میداد اگه مشخص بشه مسئولی فرزندش در خارج از کشور زندگی کنه انقلابی نیست و باید ترد بشه در ثانی اصلا مسئولی که اینهمه شعار میده و مردم رو تشویق به مقاومت در برابر تحریمها و استکبار می‌کنه ولی نتوانسته فرزندش رو قانع کنه اینجا بمونه و مقاومت کنه به چه درد میخوره
    • سپهر IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 0
      حسین آقا ! جبهه پایداری قالیباف رو زده ؟! ای عجب ! پس چرا با هم ائتلاف کردند ؟! این جماعت اگه همه شون مثل هم نبودند و برای قدرت ( نه خدمت ) له به نمیزدند اینجوری با هم ائتلاف میکردند ؟! شرم آوره به خدا !
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    37 11
    شما که می خواهید پیاده اش کنید لااقل در ایستگاه پیاده اش کنید نه در حال حرکت و انهم لوکوموتیر دوکتور با پیشرفت دارد می رود یعنی ریل هم حرکت می کند امابا سرعت بیاندازید له میشود بلکه پیاده اش کنید اینچه که از ایمان و باور بلدید و اخوت و احترام و رحمت نه .......
  • مجید US ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    89 6
    ایشان همان کسی نبود که گاهی وقتا تو یخچال خونه اش ،،،،،،؟ حد اقل یک عذر خواهی از مردم بکنید؟آهان ،ببخشید در این صورت مردم پر رو شده و عذرخواهی بیشتری می خواههند!!!پس یک استعفا و به سلامتی ساکن شدن در یک کشور اروپایی دشمن!!!!من متعجبم از اینکه چطور از خون شهیدان و خانواده ی آنها خجالت نمی کشند؟شماها مگر چقدر از این انقلاب سهم دارید و می‌خواهید که دیگه ول کن نیستید؟
  • حسین تاجی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    کار کار دشمن است و ضد انقلاب کور خونده از جایش تکان نمی خورد به کوری چشم دشمن به خدمت انقلابی ادامه خواهد داد‌.
    • ناشناس IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      22 3
      از سفره انقلاب همچنان میخوره و به ریش ملت میخنده !!!!
    • ح IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      27 3
      میترسم موقع ظهور امام زمان هم از صندلی ریاست تکون نخوره . به خدمت انقلابیش ادامه بده
  • مهران IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    44 6
    مطالب عالی و با مسما بود👍
  • علام IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    88 4
    واقعان تشکر میکنم از شما حرف دل ملت گفتید من یک کارگر فصلی هستم ۳ ماه بیکارم با ۵ بچه به خدا شام شب ندارم چند صد نفر باید فدای یک نفر آقازاده باشند چقد خرج وکیل برا اقامت داده من آرزو دارم فقط نان خالی داشته باشم زمستان سپری کنم پس شعار سال ۵۷ استقلال آزادی از کدام یک از این ها فقرا برخوردار شدن اخوند میاد تلوزیون میگه به حضرت عباس ماجرا کانادا دروغ ه کم کم داره فاجعه میشه
  • خاند IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    46 6
    همه حکومت ها چنین بودند وهستند از ازل تا ابد هست چنین چهره ها.از مردم کاری ساخته نیست ...؟
  • سید IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    67 4
    سید دمت گرم همیشه خیلی روان و باحال می نویسی، واقعا هنرمندی. جای امثال شماها در مجلس خالیه.البته اگر قراره بری و عوض بشی نه ها. موفق باشی
  • علی اصغر حسینی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    7 92
    آقای مثلا نویسنده دردشماوامثال شما این نیست که کسی به شما اقبالی نشان نمیدهد ولذاهرروز خباثت وتوطئه میکنید آنهم دقیقا نزدیک انتخابات راستی تکلیفت باخودت معلوم نیست شمادرچه رشته تبحرداری اقتصادی اجتماعی سیاسی نظامی حقوقی بین الملی کدام تکلیف روشن نیست درهرامری دخالت میکنی
  • نیما NL ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    64 7
    فاجعه عمیقتر از اینهاست و جناب قالیباف فقط نوک کوه یخ است!
  • بینا IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    6 47
    هیچکس معصوم نیست. ندانم کاری و خرابکاری هم که داریم. دشمن ریز و درشت هم که ماشاا.. دشمن دوست نما فراوان. فضای مجازی اکثرا دست دشمنان و نادانان.و... حالا در این فضا کسی که کاری است. اگر زیر تیغ تبلیغات راست و دروغ نرود. باعث تعجبه!؟.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    55 9
    اصلا به هیچ کس نباید رای داد در انتخابات تا صداقت وسادگی ومردم بودن رو نمایندگان مجلس یا د بگیرند
  • سلام IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    51 3
    اینها مست قدرت هستند وبی خیالی در مرامشان نیست زمانیکه بر مرکب قدرت می‌نشیند و تاخت می تازد کسی را نمی بیند فقط موقع رای بیاده با مردم همراه می‌شود این است مرام انها
  • احمد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    39 7
    ما در ایران مشکلات فقر، بیکاری، تورم و گرانی زیاد داریم، مسولینی هستند که مردم را به صبر و برد باری دعوت می کنند و از آن طرف هم مسولینی هستند که با عملکرد ضعیف و مخرب خود باعث ایجاد اختلاف بین مردم شده و می شوند و موجبات ناراحتی و خشم مردم را فراهم می سازند که نمونه ی آن آقای قالیباف و خانواده اش می باشد که در این وضعیت فقر و گرانی ، به ترکیه رفته برای خرید سیسمونی فرزندش، از آن طرف گرفتن ویزای اقامت پسر آقای قالیباف در کانادا، یا اختلاس های مکرر اطرافیان ایشان در پست شهرداری ، اگر یک فرد معمولی و عادی این اعمال را مرتکب می شد تا حالا گرفتار شده و در پشت میله های زندان تا حالا پوسیده بود اما نمی دانم آقای قالیباف مصونیت الهی دارد بقول شما که همچنان در پست و مقامش باقی است و تاکنون به مقام والا ، شامخ و الوهیت ایشان ، خدشه ای وارد نشده است اینست که باعث خشم و دلسرد شدن مردم ایران از نظام و قوه ی قضاییه نظام شده و می شود و مردم احساس می کند این ارگان ها کار را برای رضای خدا انجام نمی دهند بلکه خود و غیر خودی وجود دارد و پاشنه در به رابطه و دوستی می چرخد تا برای رضای خدا و خدمت به خلق....
  • زارعی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    44 3
    برای من بیسوادهم مشخص است که این اقاحرف باعملش زمین تااسمان تفاوت دارد
  • بارها به اتهامات داده... اتهام زنی هنر نیست ج IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    6 61
    بارها پاسخ داده اند...مشکل این است که شما گوشهایشان را می‌بندید و دهانتان را باز می‌کنید و فکر می‌کنید این کار هنر است!
    • ح IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      20 4
      تو اسحقی یا الیاسی؟
  • حیدری IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    8 59
    واقعا حالا افتاده اید که محمد باقر قالیباف را سر نگون کنید آقای قالیباف حرفی خلاف کسی نزده
  • حسن IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    5 67
    حالا این آقای زلفعلی چه شده به قالی باف گیر داده ؟طبیعی است وقتی کسی برای نظامی هزینه کرده باشد تا تهش میماند .
    • ح IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      9 0
      تا تهش هم در نیاره ول نمیکنه.
  • محمد مروی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    9 25
    با سلام خدمت خوانندگان عزیز اینکه جناب آقای موسوی جبه علیه قالیباف دروغگووریاکار گرفتی وایرادات وکارشکنیهای اووخانواده اش رابیان کردی ازشما ممنونم هرچنددراین وادی آنچه به جائی نرسدفریاداست ولی خوب شما خودت به کجا وصلی ماملت اینقدرآب جوش به خوردمون دادن که آب سردروهم پوف مکنیم
  • علی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    42 6
    من نمیدونم حقیقتش این آقای سید عبدالجواد موسوی کیه و چه کارست ! ولیکن که هر کی هست دمش گرم خیلی هم گرم واقعا هر سری چیزی گفته و حرفی زده دو کلام حرف حساب زده خدایش خیلی کم پیش میاد توی مملکت گل وبلبل ما کسی مثل ایشون حرف بزنه اگرم بوده و خواسته حرفی بزنه بیشتر یکی به نعل بوده و یکی به میخ و دو پهلو بوده حرفهاش ولی ایشون خداوکیلی راست میره سر اصل مطلب خدا نگهدار باشه انشالله
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    31 5
    به نظرم هرکی که با آبروی نظام و مملکت بازی کند باید طبق قانون با اون رفتار شود حالا حکم هرچی باشد
  • ناشناس IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    32 6
    آفرین که حرف دل مردم مظلوم ایران را گفتید شهیدای این مملکت ازمردم مقاومت در برابر مشکلات برای مردم حمایت از محصول ایرانی برا مردم ولی کاخ نشینی وماشینای انچنان و لباسای مارک و وسایل آمریکایی مختص خودشون مرگ بر آمریکا برای مردم
  • ناشناس IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    46 2
    بقول ما کرمانشاهی‌ها سوار همیشه سواره و پیاده همیشه پیاده ،کسی که لذت وشیرینی منافع ریاستی را دریافته هیچوقت پیاده نخواهد شد ،حال بهر قیمتی
  • اکبری IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    4 50
    شماهم که درمورد قالیباف روضه می خوانید فکرکنیم ملت می داند اگر برنامه انتخابات وتخریب اونیست..شماهم خاین هستید چراکه اگردلسوز نظام.ملت بودید چرادرطول این ۴سال خلاف ایشان رابیان نکردید.وقت انتخابات ودعواسیاسی برسرقدرت اقای فلانی مفسدشده
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    37 4
    درود بر شما ، جانا سخن از زبان ما « ملت » میگویی ..
  • سید جلال IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    52 61
    سلام جناب موسوی عزیز متاسفانه خبرهای بی سند ومتفرقه وتکراری رسانه های مجازی وحقیقی پرعقده از آقای قالیباف جنابعالی وآقای رائفی پور راهم دردام خود قرار داد،وبرای خبری مثل خریدچندوسیله ازیه کشوری که یه امرسوم برای سفرافرادعادی وغیرعادرخ میدهد ویا اتهام زمین ورفتن فرزند به کشوری دیگرکه همگی یادرحدخبر است ویااثبات نشده یامحقق نگردیده فردی که درترازشهید سلیمانیست راباادبیات ننگ آلودسیاسی وژرنالیستی به بادتمسخرولجن آلودگی گرفته اید کسی که دههابار شهادت راازرگ گردن به خودنزدیکتر دیده وبازهم راه انتخاب شده خودرا پیموده ،خوب برادرعزیز اگر افراداینچنینی راهم چنانچه خطایی یااشتباهی درطول مسئولیت خودداشته باشنداینگونه غیر منصفانه آنهم دراین شرایت انتخابات به رگبار تهمت وافتراوناسزاگویی ببندیم وازهیچ کاری برای تخریبخش فروگذاری نکنیم چه کسی برای ما می ماند؟ اگرنبودندچنین مردان شجاع ودلاور ازجان گذشته ای معلوم نبود شماوامثال شما چه حال وروزی داشتید اصلا معلوم نبودکه آیادراین عالم حیات داشتید ؟ فاین تذهبون آقای موسوی و آقای رائفی
    • ناشناس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      22 3
      در کنار هم قراردادن آقای رائفی پور و آقای موسوی در نوشته اقا سیدجلال جالب توجه بود . رائفی پور ملامت کش کجا و موسوی ناز کش کجا ؟؟ یکی خودش را آماج حملات قرار می دهد و سر نترسی دارد یکی هم خودش را در پشت پرده محبوبیت ظاهری محمد خاتمی و عادل فردوسی پور و محمدرضا شجریان پنهان می کند .
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      4 1
      آقا جلال حال روز از این بدتر ؟!!
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    52 5
    ما که زورمون بهش نمیرسه ولی خدا که میرسه
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    43 5
    بسیار نقد جالب ومحترمانه بود
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    28 9
    خود حسن روحانی مگه در مناظرات نگفت آقای قالیباف مردانگی کردم و پرونده شما را افشاء نکردم؟ خب پس از حسن روحانی و افراد خودی شروع بفرما برو جلو وقتی افراد خودتون داره مردانگی میکنه برا قالیباف، دیگه انتظار داری که مثلا خود طرف ول کنه؟ چرا حسن روحانی برای ایشون این کار را کرده؟ یقینا بقیه اعضای جناحتون هم بسیار مردانگی ها کرده اند
  • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    30 2
    دورود بر شرفت خیلی زیباه و منطقی گفتی با یه خداحافظی خوشحالمان کند قالی باف
  • بهروز IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    43 3
    حاکمیت ورود مردم را به حلقه فولادین ممنوع کرده و آقایان در پناه این حلقه هر کار خلاف شرع و اخلاق و قانون انجام می‌دهند و مصونیت کامل دارند، اما تاریخ نشان داده حلقه ها خواهد شکست
  • ممصادق IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    21 2
    احسنت
  • ناشناس IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    43 2
    همیشه آفتاب پشت ابر نمی ماند.باید اقای قالیباف و امثال او بدانند وقتی ابر کنار برود وآفتاب در آید حرارت آن سوزان خواهد بود.
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    40 4
    آن کسانیکه پشت قالیباف هستند و ایشان را سرلیست تهران قرار می دهند مقصر واقعی هستند مردم تهران اصلا آن لیست را حذف کنند
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    26 3
    نه کسی جواب میخواد نه کسی جواب میده واقعا....
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    64 5
    این دو روز دنیا مثل برق و باد میگذره و آخرش آدمیزاد تو یه متر جا میخوابه ریاست طلبی و قدرت طلبی به چه دردی میخوره؟
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      50 2
      مسأله اینا به خاطر دنیاشون با پشت کار تمام سرگرم بر باد دادن دنیا و آخرت مردم با هم هستند. این قدر سطحی و شعاری حرف نزن
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    5 73
    من موافق رائفی پورنیستم چون خیلی تندروی می‌کند. خیلی تهمت می‌زند از قالی باف هم دلخوشی نداریم با این مجلس آشفته اماحضرت نوح هم پسرش کافر بود.شاید چاره پسرش نکرده چرا مسئولین ما آبروی یکدیگر میبرندمامحاصره دشمنان ایران هستیم‌ یک کمی تفکر کنیم
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      53 1
      نوح پیامبر خودش بری از خطا بود اما قالیباف به جز خانواده اش خودش هم خطاهایی آشکاری داشته است
  • بازنشسته IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    27 39
    مسئولین هر کاری میخوان بکنن ولی به خدا قسمتان میدم یه فکری به حال بازنشستگان تامین اجتماعی از نظر حقوق مستمری شود مستمری فعلی کفاف یک هفته را نمی کنه
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      55 2
      هر کاری که می خوان بکنن هم شد حرف؟ مستمری تو را یک میلیون هم اضافه کنند در راستای آنکه هر کار می خواهند می کنند از آن جیبت ده بیست برابرش را بر می دارند. این مستمری افزایی فقط تورمی است با چاپ پول و عن قریب حقوقت کفاف یک روز را هم نخواهد داد با این اوضاع. چند سانت اون ورتر از نوک بینی ات را ببین پدرجان
  • قمصری IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    46 36
    سید جان پشتش به یه جا گرمه ولی وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الْأَبْصَارُ ﴿۴۲﴾ و خدا را از آنچه ستمکاران انجام می دهند، بی خبر مپندار؛ مسلماً [کیفر] آنان را برای روزی که چشم ها در آن خیره می شود، به تأخیر می اندازد.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      41 2
      برای قبلی ها به تأخیر نینداخت نوبت به اینا که رسید تأخیر خورد؟
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    62 2
    درود بر شما درود بر نمایندگان آتی و خدوم مجلس و سایر جاها آقا این حجم از علاقه مندی به خدمت به مردم ، حتی زمان نبی اکرم هم کم سابقه بوده است... مگه میشه ؟ شما بگین کجای دنیا اینهمه اشتیاق به خدمت و رفع مشکلات مردم هست ؟ دیگه فیلتر ، دیگه حجاب ، دیگه ... آقا ممنونیم ، والله که ما بیم آن داریم که از شدت اشتیاق به کمک به خلق ، خدای نکرده روح تون سیر عمودی نداشته باشه یا جسم افقی کنین ... ان الله بصیر بالعباد توفیقات افزون
  • مهدی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 58
    دادگاه مصونیت الان آقای قالیباف چکار کرده که باید دادگاهی شود ؟
  • یاس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    66 2
    متن کوبنده و واضحی بود روی سنگ بگذارید اب میشود امیدوارم جناب قالیباف سختراز سنگ نباشد
  • محمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    63 3
    داداش مــــملکت ویران هســــــت،،، سفره مردم با ســـفر مسولان تفاوتی فاحش دارد،،، برای نجات انقلاب باید انقلابی برای انقلاب کـــرد،،،،
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      52 1
      فقط سفره مردم با مسوولان تفاوت فاحش دارد؟ اصلا دنیای مردم و مسئولان با هم زمین تا آسمان فرق دارد. رئیس دولت و معاونان و وزرایش که حرف می زنند می مانی که تو در ایران زندگی نمی کنی یا آنها؟
  • امیری IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    6 67
    بیطرفانه که نگاه میکنم میبینم در زمان شهرداری ایشان کارهای جسورانه و مفیدی انجام شد که دیگر تکرار نشد نظر شما چیست بیطرفانه
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      49 2
      به جای نظر ترجیح می دهم پرسش تان را با این پرسش پاسخ دهم که این اقدامات جسورانه به زعم شما به چه قیمتی انجام شد؟ نسبت هزینه فایده در همه اقدامات عمرانی محل تأمل است
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      49 4
      بی طرفانه که نگاه نکردی. باید می نوشتی یکطرفانه که نگاه میکنم... شما مدل غش کردنت رو به قالیبافه همه جوره
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    62 3
    حد یقف؟ کاپیتان ثابت کرد برای احساس تکلیفش بیشتر از هر چیز اعتبار قائل است و حتی دست پرورده ای مثل پیرهادی را که در شهرداری تربیت کرد و بعد راهی شورای شهر کرد و بعد هم به مجلس اورد تا پیشکارش باشند در دور جدید قربانی کرد تا احدیان را به خاطر پیوندهایش با بخش هایی از قدرت وارد لیست کند و به مجلس ببرد بلکه از ترکش های اقداماتش در امان بماند
  • بصیرت داشته باشیم IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 76
    چه متنی؟ چقدر خودش را خسته کرده؟ از این متن ها نیز بر علیه اصلاح طلبانی که ۸ سال بر اریکه قدرت در دولت روحانی بودند نیز می نوشتید...بلاخره آقای قالیباف آبرو گذاشته و می‌گذارد....باید دید چه زمانی جواب خواهد داد ، فکر کنم از الان دارند آقای قالیباف را برای نمایندگی مجلس تخریب می‌کنند، یاد سردار شهید ستاری افتادم که بر علیه او نیز از این حرف ها البته در درون سازمان بیان می داشتند.....
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      56 1
      ستاری کجا و قالیباف کجا. حاصل زندگی ستاری کسی مثل دکتر سورنا ستاری است و دستپخت قالیباف اسخاق و الیاس و ... برای بصیرت و بصیرت افزایی هم اینجا نچرخ. برو قرارگاه عمار ثبت نام کن
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      45 3
      قرصا بصیرت رو از این به بعد قبل مصرف بشور و بخور یا پشت و رو بخور
    • ح IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      4 1
      بصیرت شما رو زمان هاله نور دیدیم جون مادرت اینقدر با بصیرت بصیرت خفمون نکن دیگه. این کلمه دیگه قدیمی شده. حالمونو به هم نزن پلیز. اه
  • حسین پور IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    8 51
    هیچ احدی ، نباید در این مملکت مصونیت قانونی داشته باشد .اگر داشته باشد ، همه باید در یک صف خدمت کنند ، اگر نمی تواند ،ماننده عام مردم زندگی کند ، استعفاء دهد ، تا سایرین خدمت کند .آبروی انقلاب اسلامی ، از شما ها مواجب تر هست.
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      43 4
      این شعارها جاش اینجا نیست. نمی تونی تحلیلی ارائه بدی برای شعار به راهپیمایی ها مراجعه کن
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    50 2
    ماشالله به این قلم...
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    66 3
    مشکل یک بام و دو هوا بودن است. آقای لاریجانی به خاطر تحصیل دخترش در خارج رد صلاحیت می شود. دختر آقای زاکانی چون نخبه !!! هستند با اینکه درسشون تموم شده بچه هاشون رو میرن سویس به دنیا میارن. این هم از آقای قالیباف.
  • مسعود بهره ور فتیده IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    5 56
    سفر به ترکیه بخاطر کاهش ارزش پول آن کشور همچین آش دهن سوزی نبوده که با سفر کشورهای اروپایی انگلیس و فرانسه مقایسه بشه ظاهرا از بازار ایران خیلی ارزانتره
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      36 2
      تو از اون سایبری ها هستی که هم دلار گرفتین رفتین امارات به بهانه تشویق تیم های ورزشی ایران هم دلار می گیرین وسط تماشای بازی کامنتای صد تا یه غاز بذارین پای پستایی که حتی نخوندین شون. مفت خور به تمام معنا
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    4 57
    روحانی وجهانگیری با آن همه افتضاح را ول کردی گیرشمن یک سیسمونی است معلومه کجاتان میسوزه
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      35 2
      معمولا شما برای التیام سوزش این جایی که نوشتین معلومه از چه روشی استفاده می کنین؟ جواب هم گرفتین؟
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    43 2
    گل گفتی برادر خدا حفظت کند
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    46 3
    کاملاً درست است اما کو گوش شنوا؟ کو آن کسی که جلوی این همه فریب و ریا کاری این افراد رو بگیره؟ آن شیر مرد آرزوست.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    43 5
    حرف دل بود لاغیر...دمت گرم برادر
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 58
    جدیت دارم مقاله های اقای موسوی رو حتما مطالعه کنم. ادم با مزه ای هستن در کل. خودشونو عقل کل میدونن اینی ک من فهمیدم. راجب قالیباف هم ن علاقه خاصی دارم و ن متنفرم ولی اینکه بیایم ب کسی کلی اتهامات بار کنیم بعد بدون اینکه تو محکمه ای اثبات شده باشه بیایم جار بزنیم و بگیم بیا دفاع کن با همون اخلاقی که اقای موسوی شب و روز قلم میزنن براش سازگاره؟! جالبه که اولا فقط هم بزعم خودشون بی اخلاقی های ی طیف خاص فقط رگ غیرتشونو میجنبونه ثانیاطبق مقالاتی ک راجب ب بی اخلاقی و ریاکاری افراد ی طیف خاص از ایشون خوندم تقریبا همه افراد اون طیف بی اخلاق و ریاکار و خرابن. ببینیم ی نظر ساده رو منتشر میکنین یا نه؟ اگرم کردین با حذفیاته یا نه...منتظرم
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    44 4
    مسیولین حراست ادارت شاه بدون تاج هستند .هرکار دلشون میخواد می کنند
  • سیروس شمالی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 58
    آقای نویسنده شما خودت با بی شرفی بی وجدانی اخت گرفتی حداقل اگر یک گرم شرف بود چرا الان چرا موقع رای گیری گناه کدام نوه و فرزندی را به پای پدربزرگ و پدر می نویسند پسر نوح با بدان بنشت
    • حمید IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      39 8
      لاریجانی رو گناه نکرده ی دختر متأهلش رو پای پدرش نوشتن. تو همون کنسرو شرفت رو بخور و قاطی معقولات نشو و رأیت رو به کاپیتان بده. امید من و دیگران هم به این نتیجه برسیم که باید شرکت کنیم تا نذاریم کاپیتان و رفقاش دوباره رنگ صندلی های مجلس رو ببینن و اوضاع رو و بدتر از این کنن
  • فریاد IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    43 1
    روزی که پرده ها کنار رود . یوم تُبْلىَ السَّرَائرُ»به امید آن روز، ما خدا رو داریم. چه باک
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      34 1
      الان همون روز هستش. یعنی مدتهاست اون روز رسیده اما از اونجا که هیچ کس به هیچ کس نیست با وجود فرو افتادن پرده از نهان آقایان، همگی با حرارت تمام مشغول پیگیری همان کجروی های گذشته هستند و کسی هم باهاشون کار نداره
  • محمد IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 62
    لعنت وهزران لعنت بر دشمنان قالیباف.
    • ح IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      14 6
      حداقل خودت به خودت + میدادی احساس تنهایی نکنی نواصولگرا
  • مردم فهیم انقلابی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    51 1
    اینکه هر چند وقت یکبار به هر دلیلی پرونده یکی از مسئولین رو میشود،سریع حرف از آبروی مسئولین با هزاران آیه و مثل قرآنی می افتید!این وسط مردم اعم از کارگر و کارمند و ... آبرو ندارند؟چرا قشر کارگر و کارمند نمی توانند به سفر خارجه بروند؟چه رسد به خرید سیسمونی برای نوه شان!فقر و دربه دری در تمام لایه های زندگی مردم ریشه دوانده و همه شرمنده زن و بچشون هستند،حرفی از آبرو و این مسائل نیست،فقط مسئولین آبرو دارند؟چه قالی باف و چه هر مسئول دیگری فرقی ندارد،مهم این است که از شدت فقر دیگر آبرو برای کسی نمانده و شما فکر آبروی مسئولان خود هستید!کافی است نگاهی به درآمد و حقوق نمایندگان مجلس و وزرای دولت بکنید تا بفهمید چرا مسئولی به فکر درآمد مردم نیست و مدام به فکر افزایش مالیات و عوارض به هر اسمی از این مردم فقیر هستند.مردمی که برای چندرغاز یارانه بی ارزش خود را به آب و آتش می زنند و زمان انتخابات که می شود این مردم فقیر تبدیل به مردم فهیم و انقلابی می شوند!
  • فاطیما IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 52
    بع‌ضیعی ها اگر خداترسی ندارند لااقل وجدان و شرف داشته باشند.. شخصیتی که تمام عمر ش را به فداکاری و جانفشانی چه در دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی از جان مایع گزاشته. زیر سوال بردن او براي اموری که در زندگی هر کسی ممکن است اتفاق بیفتد آن هم در موقع انتخابات که خواست دشمنان نظام وبیگانگان وکودک کشان مطلوم ‌غزه است آیا جزخدمت به دشمنان نظام وپا دوی آنان معنا دارد؟؟؟
    • ح IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      6 0
      جناب فاطیما. بس کن تورو خدا. زیادی تو نقشت فرو رفتی. بابا بیایم سهم این پستشون رو حساب کنین زیادی دارن داغ میکنن افتادن به روغن سوزی. با صدتا اسم متفوت میان یه چیزی که یادشون دادن هی بلفور میکنن. یکذره از اون مغزی که آکبند نگهش داشتی خجالت بکش. بیان روزتونو جهنم کنن باز دست از این حرفا برنمیدارین؟ بابا حد غیرتی شدن شماها کجاست؟
  • جعفر IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 52
    آقای موسوی می توانند بگویند در این کشور به چه کسی اتهام وارد نکرده اند ؟ و آیا می توانند ادعا کنند که به هر کسی اتهام وارد کردند باید کار و بارش را ول کند و جواب بدهد ؟! و به چه کسی ؟ و اگر توضیح داد این پروپاگاندای بی رحم متاثر از غرب چه خواب دیگری را برایش خواهد دید؟ مثلاً در مورد اخیر در ارتباط با ادعای دروغین درخواست اقامت پسرش در کانادا که احتمالا خود شما میدانید که یک دروغ مطلق و تهمت بود باید چه جوابی می داد ؟ و اگر قرار باشد ایشان یا مانند ایشان به ادعاهای صد من یه غاز جواب بدهد که البته کسی هم جوابشان را قبول نخواهد کرد چرا که گویا به قول فضولی: هست تقوا کار دشواری نمی آید زکس!!!! و پروپاگاندا و نفوذی ها و احمق‌های ساده لوح هم جای خود!! پس همان بهتر که او در کار خود و دیگران امثال جنابعالی هم در کار خود باشند!!
  • ناشناس IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    14 31
    تو کره جنوبی رییس‌جمهور به نفع دوستش یه امتیاز داده بود تازه خودش هم منتفع نشده بود کار رسید به زندانی شدن رییس‌جمهور بعد این‌جا ما طرف فرشهای کاخ موزه سعدآباد رو میبره حتی اسم طرف رو اعلام نمیکنیم و میگیم فرستادیم دادگاه ویژه روحانیت اصلا چرا باید روحانیت دادگاه ویژه داشته باشه مگر قرار بر عدالت و مساوات نبوده خلاصه این ره که میرویم به ترکستان است
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      28 3
      میدونی چرا اعلام نکردن؟ چون بازی سیاسی و گروکشی. افشاکنندگان خودشان کلی اتهام دارند و اگر اسمی ببرند فهرست بلندبالایی از تخلفات خودشان منتشر می شود. افشاکنندگان فقط مشغول بهره برداری از اتهامات اثبات نشده ای هستند که معلوم نیست وجود خارجی داشته باشد در حالی که نتیجه کجروی های خودشان را هم اکنون علنی می بینیم. چای دبش را مرور کن
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    6 42
    آقای موسوی تهمت زدن ودروغ بستن کنتور که نداره مطمن باش اگر موردی بود نظام باکسی تعارف ندارد و باهاش برخورد می کرد یه فکری به حال خودتان کنید
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 41
    من از قالیباف و امثال ایشان دفاع نمیکنم ،چون اطلاع دقیقی از وضعیت ایشان ندارم ، اما اگر آدم با وجدانی هستیم باید از خودمان بپرسیم که آیا خانواده قالی باف صرفابرای خرید سیسمونی به یک کشور خارجی رفتن یا این خرید جزئ از یک مسافرت خارجی بوده
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      35 1
      در هر دو صورت این سفر محکوم و در راستای اشرافیگری و ضد اقتصاد مقاومتی است وکیل مدافع بی دفاع
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      31 2
      اینی که نوشتی اگه دفاع نبود چی بود؟ شماها هنوز نمی دونین اسم کاری که سرگرمش هستین چی هست بعد ژست منطقی بودن میگیرین
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    37 2
    سید جان آقای قالیباف و امثال ایشون خودشون رو مصون از هر چیزی میدونن و گر نه از همون پارسال که سیسمونی گیت رو شد باید ایشون باید استعفا میداد حالا کارای شازده پسرش اسحاق که جای خود همین مجلس به درد نخور ایشون رو باید پاسخگو می‌کرد نه اینکه تو مقام ریاست مجلس ابقا بشه
  • مجید IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    34 2
    جانا سخن از زبان ما میگویی
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    37 2
    خدا خیرت بده سید بزر گوار ولی این اقا به این راحتی ما مردم بدبخت را ول نمی کند جوری به صندلی چسبیده مگر اینکه خدا کاری بکند
  • علی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    39 1
    در مورد این فاجعه و افتضاح تاریخی که واحد پول ایران بی ارزشترین واحد پولی جهان شده دقیقا چه کسی باید توضیح بده؟ چون ظاهرا چنین فاجعه بزرگی به یک ور هیچ مقام مسوولی نیست و همه خودشونو به ندیدن و نشنیدن زدن!!!!
  • محمد IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    93 24
    کجای لحن رائفی پور لمپنی بود. شاید در مورد بعضی سخنرانی های قدیم ایشان خرده هایی بر منابع تحقیقی اش باشد. اما هر فردی یک سیر تکاملی دارد در رسیدن به درجه ای از پختگی و علم. حقیقت هیچکسی در کشور ذره ای در میدان هایی که ایشان وارد شده. نه توانایی اش را دارد نه حال و حوصله هندل کردن همه ی این موارد. یک تنه در بسیاری از جاها ورود کرده و پیگیر بوده. حداقل در صداقت ایشان شکی نیست که برای وطن کارش را انجام می دهد. بدون آن که چشمداشت پست و مقامی داشته باشد.
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      13 92
      حداقل یه امضا پای نوشته می زدی که: روابط عمومی رائفی پور
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      6 1
      اوف... نوچه های رائفی پور چه فشاری خوردن که همه پستا رو ول کردن و منفی و مثبت هاشونو صرف این کامنت و جوابش کردن. کامنت اصلی به شدت مردود و جوابش به شدت درست. احتمالا بچه های اداره روابط عمومی رائفی پور بودن
  • علی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    29 7
    عجب قلم شیوایی داره آقا سید عبدالجواد موسوی. هر مطلبی از ایشون میخونم لذت میبرم. حرفش هم همواره حرف حسابه . خبر آنلاین عزیز ، لطفا مطالب بیشتری از ایشون درج کن .
  • هلال محمدی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    وقتی ما یک کامنت کوچولو در نقد کسی مینویسیم چاپ نمیشه و علتش را (تهمت ,افترا ، توهین , نقد تند و ...) میگذارند ، اما وقتی در مورد آقای قالیباف هر تهمتی و دروغ و افترا بی درج میشه ، فورا درج میشه ، چرا دوگانگی پیش گرفته اید اول این را بگویید .
  • منصور IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 24
    لطفا شفافیت . تمام.
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      13 1
      از این شفاف تر؟ خیلی وقته پیش چشم پزشکت نرفتی. یه وقت بگیر به جای وقت تلف کنی اینجاها
  • ایرانی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    18 1
    بود ونبود این مجلس به چه دردی میخوره که فقط اقای قالیباف در حد رییس مجلسه وقتی همه رو قلع قمع کنی طبیعتا قحط الرجال میشه
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 0
      حالا مگه قالیباف چه گلی به سر ملت زده اتفاقا بی لیاقت ترین مجلسی که هیچ کاری برای ملت نکرد این مجلس بود فقط فیلترینگ عدم شفافیت عدم واردات خودرو و ..را در راس کارداشت و حذف ارز ترجیحی که بیشترین صربه رابه قشر ضعیف ز د والا هر کشور دیگه ای بود اینقدر پشت سریک مسیولش حرف و حدیث بود صدبار جلوی ملا عام محاکمه و بر کنارش می کردن ولز الان انگار نه انگار
  • ایرانی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 12
    در استانه انتخابات این مقاله ها فقط و فقط برای گرم کردن تنور انتخابات بس
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    15 3
    استعفای دولت سیزدهم و مجلس یازدهم خواست همه است
  • هدی رنجی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    9 1
    عالی بودبرادر،ازاین به نشود
  • علیرضا IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 6
    اینقدر قالیباف رو بزنید تا جریان تندرو و پایداری ها کشور رو قبضه کنن
  • ن IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 12
    نه خیر قربان !!!اون موقع کسی جرات جرات جرات نداشت مسافرت های خانواده جناب هاشمی رو رصد کنه ازش بپرسه چه قدر تو حسابش پوله فلان وسیله رو از کجا تهیه کرده عبایی که پوشیده جنسش چیه !!! چه قدر قیمت داره کی براش دوخته!!! اما الان همه تو جزئی ترین مسائل شخصی افراد دخالت میکنن کارشون نداشته باشی میرن تو خونه طرف تا ازجزئی ترین مسائل زندگی فرد سر در بیارن فضولا زیادن .فک کنم از بیکاری شونه .نکنه میخوای هر روز شو فیلم بگیره بفرسته برات .کار دیگه ندارین مثلاً برین زندگی اونایی که باهاشون دوست جون جونی هستید واز قماش خودتونه زیر رو کنید ببینید اونا چه قدر پول دارن .چکار می کنن!!!.کجا میرن!!! آقایون مفتش
  • حسن IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    9 2
    روکه نیست سنگ پای قزوینه آنچه مردم را دلسرد میکند یکی همین امثال آقایان هستند
  • بچه محل IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    7 1
    کامنت نزاریت اگرنوشتید بنویسید خوب است مشگلی نیست همجادعاگو مردوم تاکمر توسطل اشغال نیستن مسئولین خیلی خدوم زحمت کشن همین بس
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    9 0
    این خبرها رو میزنند برای خالی بودن عریضه والا مردم گوششون ازاین بخور بخور ها پره همه میدونند که تو این مجلس انقلابی چه خبره
  • ن IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    5 10
    الهی بمیرم در دوره قبل از این مجلس واین رئیس جمهور اونقدر مسئولین خوب عمل کرده بودن نه فقیری بود نه گرانی بود نه اختلاسی بود نه ونه ونه....…. گفتن یه ذره مملکت از یکنواختی وسرخوشی در بیاد اصلاح طلبها مثلاً کنار رفتن اینا اومدن.الهی بمیرم قبل از رئیسی ایران طوری بود که از کشور آمریکا و فرانسه و ژاپن و.....مردمشون میخواستن مهاجرت کنند بیان ایران!!!! ای وای کجایی روحانی چه قدر مملکت داریت خوب بودفقط جمعه ها خبرها رو بهت نمی رسوندن!!!!!!
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      5 0
      مثل کبک سرتونو کردین زیر برف بحث اصلاح‌طلب و اصول‌گرا دیگه تو این مملکت محلی از اعراب نداره. همه با هم جیبمونو خالی کردن رفت.....و ما همچنان ساده‌لوحانه گیر این جناح و اون جناحیم..... چی میگی برادر؟ خدا عقلت بده
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    8 2
    مثل اونایی که اومدن به سید منفی دادن تونظرات.خدا شاهده اون اندکی که منفی میدن...از تمسخر هست یا واقعا منفی میدن یا از فکو فامیلهای فرد مورد نظر هستن یا جیب پر پولی دارن.خدا هم گواه هست... توهم آگاهی...امان از دل غافل.
  • حمید IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    13 2
    ایشون چند مورد دیگه رو از قلم انداختن. ماجرای استخدامهای فله ای در شهرداری و افرادی که فقط کارت برایشان می زدند و حضور هم نداشتند... ماجرای فروش ملک و املاک بیت المال به ثمن بخس به برخی!
  • سجاد IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 3
    خودتون کدوم طرفید؟!
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    7 1
    عالی بود
  • US ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    9 3
    سلام سید جان خدا پاداش بزرگ به شما عنایت فرماید
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 16
    رای من فقط قالیباف
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    9 6
    درود بر شما حرف سی و پنج سال پیش من و پیش بینی من را از روند رو به فلاکت این مملکت را زدی
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 1
    تخریب از سوی افسادطلبان.
  • علیرضا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 1
    عزیزم واقیت تلخه چه فایده هبچ کس به داد مردم نمیرسه فقط ما اختلاس ها و بردن ها و خورون ها رو می بینیم وقتی خود مقامات پاسخگو نیستن ..... یعنی ......
  • آتش نشان IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 2
    جناب قرار نیست با هرکس مخالف باشی بهش بگید لمپن ،خواهشا اگر با قالیباف مشکل دارید که البته همه دارند به افراد دیگه توهین نکنید
  • محسن IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 1
    اگه بنده هم به دانشگاه و خوابگاه دانشجویان و البته خود دانشجویان حمله ور میشدم ؛ البته که مصونیت الهی داشتم !!! از یه طرف بچه های مردم را شل و پل و معدوم کرد و از طرف دیگه شازده پسر خودش را برای به اصطلاح تحصیل ، روانه کشورهای غربی کرد !؟ دوگانگی که شامل اکثر مسئولین مثلاً انقلابی میشود .
  • عباس IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 5
    قالیباف مدیر ومدبر همیشه انسان ها موفق بدخواهان قوی دارند ایران همیشه از ایرانی خورده تا توان دارید تخریب کنید شایعه پراکنی کنید
  • کوثر IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 1
    با سلام و تحیت ای سید عبدالجواد ، برادر من مگر مجبوری به خال بزنی !!! بابا یه کمی یواشتر!!! بی خیال شو ! اینجوری هم خوب نیست ! ناسلامتی ، رئیس مجلس من و شما که هست ! مگر هر راستی را باید گفت؟! البته این یه سئوال بود؟ ولی شما ظاهراً به خیلیهاش جواب دادی !!! راضی به زحمت نبودیم.😄 شفافیت بیشتر وقتا خوبه. ولله الحمد
  • مجید IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    5 1
    واقعا کسی ایندفعه به این رای بده باید به عقلش شک کرد
  • بازنشسته فرهنگی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 2
    بنظر می رسد که در اقصا نقاط این کشور وسیع فقط این عده خدا دادی ومنحصر بفرد وخود بین وجود دارند و دیگر هیچکس وجود ندارد وعنان واختیار دردست عده ای خاص است چرا غیر
  • جواد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    4 4
    درحال حاضربخاطربی لیاقی وبی سوادی اینامردم دارن نابودمیشن بخدامن اصلااین بسیجیارو درک نمیکنم اونابایدازمردم وایران دفاع کنن ن امثال قالیباف وبقیه مدیرای نالایق انقلاب وایران مال مردمه ن این افراد ک ازشون دفاع میکنن یاچشاشونوبستن اینهمه فاصله طبقاتی وفسادو اعتیادوفرارنخبه هانابودی محیط زیست تورم همش تقصیرامریکاست؟
  • محمد IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 2
    به جای اینکه مسئولین خودشون رو فدای انقلاب کنند، از انقلاب مایه میگذارند و انقلاب را فدا میکنند تا حیثیت بر باد رفته خود را احیا کنند. انقلاب برای همه ی مردم است و نباید انقلاب هزینه بدهد تا مسئولین احیا شوند.
  • علی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 1
    اقا سید درود بر شما که حرف دل ملت را میزنید . اما ایشان بواسطه پشتوانه حمایت حاکمیت پوستش بسیار کلفت تر از ان است که زیر بار حرف حق برود . هرگز نرود میخ اهنی در سنگ .
  • بنده خدا IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 3
    فقط متأسفم ،برای خودمان که نمی خواهیم واقعیت را قبول کنیم!!!!!؛
  • مازیار IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 3
    من فقط ی سوال دارم.چرا الان یادتون افتاده که نزدیک انتخابات هست؟خبر آنلاین مگر تا الان خارج کشور زندگی میکردین و تازه آمدید ایران؟تا الان کجا بودین؟این آقایان تازه اینگونه نشدن که شما نوشتین.اینگونه بوده و بودن.در زمان ریاست شهرداری تهران هم حرف و حدیث زیاد داشتن.شاید هم در این مملکت زندگی می‌کنید و در خواب خرگوشی بودین،شاید.باز هم میپرسم از شما بزرگوار حالا چرا؟؟چیزی عوض شده است که ما نمی‌دانیم.!
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 0
    دعواهای زرگری و دروغین بین احزاب برای رسیدن به قدرت والا همه این احزاب فقط سنگ خودشان را به سینه میزنند و هیچکدام فکر مردم و کشور نیستند
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    4 1
    هاشمی که داستانش معلومه حالا حالاها هم از ذهن مردم ایران پاک نمیشند بخاطر بدبختی‌های که به سرمردم درآوردن ،آقای قالیباف هم با این توجیهات مبرا نمیشن ،خلاصه اینکه تاریخ خواهد نوشت از محکمی وایمان ووشجاعت ملت وخیانت مسئولین
  • هموطن IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    4 1
    یعنی وای بر ما با این انتخابهایمان. ما مردم غیور و همیشه در صحنه، خیلی گاگول تشریف داریم.
  • رضا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 4
    حالا که با صداقت سوال کردی, فردا با گونی پلاستیکی میان دنبالت تا تو باشی حقیقت رو ننویسی
  • عبدالله IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 1
    مگه بقیه سران کشور پاک و منزه هستن؟خوب شعار میدن ؟
  • مهدی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    5 0
    یک روز مردم و تاریخ در مورد بد عهدی اقایان با انقلاب و نظام و خون شهدا از انها باز خواست خواهد کرد. چه خونهایی که برای انقلاب ریخته شد و چه افرادی که انها را پایمال کردند. خوا کند نمیرم و ببینم ان روز را
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    6 5
    درود بر شما که با صداقت کلامتان به این اقا هشدار داده اید که بیشتر از با ابروی نظام بازی نکند .
  • علیرضا IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 10
    این همه صغری کبری چیندی ولی بازم نگفتی قالیباف چه خطایی کرده کجای زندگی شخصی ایشون غیر انقلابی است حد یقف چی ؟ پسر قالیباف یه فردی است که جاافتاده و زندگی شخصی خودش را دارد همینطور دخترش .یعنی شما مدعی هستیم جناب قالیباف باید مدام تو سر پسر و دامادش بزند که این کار را بکنید این کار را نکنید حرف منطقی بزنید لطفا
    • رضا IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      1 0
      من از هیچ یک از مسولین دل خوشی ندارم ولی چرا شورای نگهبان آقای لاریجانی را بخاطر سفرهای بچه هاش رد صلاحیت می کنه؟! ولی حالا نوبت به این آقا رسید اوفه؟ پسر و دخترش به این مربوط نیست؟! آخه اینا انقلابی اند و مدعی؟! اینا وقتی نمی تونن رو بچه های خودشون تاثیر گذار باشند ،چطور میخوان جلوی فرار مغزها رو بگیرند. باشه اصلا حق با شما. ولی شما باور می کنی اموالی را که آقای قالیباف ارائه داد درست باشه؟ ایشان ۴ سال فرمانده ناجا بود، حدود ۱۲ سال شهردار تهران، مال و اموالش از یک گروهبان دو سال خدمت هم کمتر بود، اینو باور می کنید؟! خوبه نه دیگران را بدون مدرک قضاوت کنیم، و نه الکی حمایت.
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      1 0
      با این حساب فقط دختر لاریجانی هنوز جا نیفتاده و باباش هنوز سرش تو زندگی دختر و دامادش هست که شورای نگهبان باباش رو به خاطر تبعیت از همسرش در همراهی در سفر تحصیلی در خارج کشور همراهی، رد صلاحیت کرد
    • جعفری IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      0 1
      پس لطفا این افراد غربزده دم از انقلابی بودن نزنند
    • علی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 0
      چقدر منطقی ،چقدر متین در مورد انسانها سبک زندگیشون ،خانوادشون قضاوت کردید این همه آزادگی واقعا جای تقدیر داره ،فقط اینکه همین سبک ه برخورد و با همه انسانها دارید یا با کسانی که دوستشون دارید؟؟ یکی از اشتباهات و زیر و رو کشیدنهای قالیباف و اگر کسی کرده بود که باهاش همفکر نبودید شک نکن همه چیز و جور دیگه میدید
  • سجاد IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    8 1
    دمت گرم برادر اما بقول این عزیز، مصونیت آهنین البته از حکومت دارن نه مصونیت الهی
  • یک ایرانی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    9 4
    احسنت . والله عجب رویی دارند که هیچ توضیحی هم درمورد کارای خلافشون‌نمیدن‌انگار ایران ارث پدرشونه هرجور بخوان چپاول کنند .
  • محمدرضاقدم IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 0
    ازکارهای عمرانی ایشان پل طبقاتی بتنی صدر است (پل ها سازه های فلزی دارند که ارتعاشات ان را ویران نکند)تنی از این جهت که به گفته کارشناسان دوام این پل کوتاه است و ضمنا مبلغی که بابت این کوه نازیبای بتنی صرف شده از جانب ایشان به طور واضح به شورای شهر اعلام نشده و همه اش حدس و گمان است این هم یکی از کارهای عمرانی ایشان.
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 0
    همه جای دنیا برای مسیولین دروغ خط قرمز است به جز مملکت ما که در مقابل دروغ گفتن بازخواست نمی شوند مگر ورق جناحشون برگرده
  • بازنشسته فرهنگی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 1
    آقا زندگی معمولی برا من و خانواده ام حرام است حرام چون سی سال زحمت کشیدم و حالا وسط ماه به بعد خرجی خانه ندارم . وعده دروغ سرخرمن همسان سازی بما دادند ان هم طی سه ساااااااااااال !!!!!! ولی میشد با هزینه سیسمونی و مهاجرت بعضی برا تحصیل در کانادا پول همسان سازی ما در بیاد.
  • یلسر IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 3
    عجب،،،مملکت را بدهید دست نخبه های برنامه حسینیه معلا
  • ناشناس IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 1
    مثلیکه آقای قالیباف برای نظام بسیار مفید واقع شده است که اینطوری دارند ایشان را میکوبند بکوری چشم اصلاح طلب جماعت انشاالله دوبغهم رأی می آورد و میشود رییس مجلس انشاالله
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 0
    سالها دل طلب جام جم ازما میکرد. وآنچه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد..... تا آخرشعر که میگه گفتمش سلسله زلف بتان ازپی چیست گفت حافظ گله ای اردل شیدا میکرد
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 1
    درودبرشماکه لپ مطلب راادا فرمودید امیدوارم که طرف مخاطب گوش شنواداشته باشد
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 0
    احسنت .حرف دل همه ی ماست .سخنی کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند . چطور آقای هاشمی رفسنجانی بخاطر پسرشان مورد مواخذه قرار میگیرد ،ولی شمایی که حتی از پسرتان حداقل برای بستن زبان مردم برائت نجسته اید ،چرا پاسخگو نیستید ،مطمئن باشید که گذر زمان مشکلات شما رو به فراموشی نخواهد سپرد ،بلکه غضب و بغض مردم رو بیشتر می‌کنه
  • خواهر شهید IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 0
    ترکیه رفتن گناه نیست کانادا رفتن گناه نیست برای آدمهای عادی.ولی برای شما وامثال شما که ادعای مبارزه با استکبار را دارید.بزرگترین گناه است مثل مرحوم خزعلی باش طرفداری از اشتباه فرزندت نکن.نمی توانی کنار بکش.زحمات گذشته ات را به باد نده.حرمت خون برادرت را نگه دا ر
  • حسین IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 1
    مرحبا و مرحبا و صد احسن به اقای موسوی که حرف دل ۸۰ میلیون را زدی ولی فقط در مورد یکشون که اون هم اقای قالیباف است ولی از این طیف ادمها گویا زیاد هستند و از این بادها هم نمیلرزند خداوند انشاالله از چوب غیب ادبشان کند
  • احمد IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 0
    سید جواد موسوی سلام ، خیلی خوب و قشنگ توضیح دادی اما به نظر من این مصونیت الهی یا آهنی یا هرچی از طرف اکثریت ما مردم به این آقایان و خانمها داده شده که اجازه میدن فریبشون بدن چه در داخل کشور چه خارج، به هر اسمی و حزبی که باشه.بگذریم که عده کمی هم هستند که این براشون سود و منفعت داره و عده کمی هم هستند که میدونن چی به چیه ولی اکثریت در حال فریب خوردن از داخل و خارجن.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    4 0
    به همان دلیل که روحانی بازخواست نشد . همه بازی سیاسی همه سرکاری اصول گرا و اصلاح طلب هم کلاهیست گشاد بر سر جامعه . جامعه بایستی ا هر دو حزب عبور کند
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 2
    بنظرم چیزی گیر خبر آنلاین نیومده به چیزی آویزان میشه تا رای قالیباف را بیاره پایین خجالت بکشید دیگه
  • داود US ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 1
    حرف حساب وعالی وحرف دل مردم بود دمتون گرم
  • جواد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 2
    با سلام و عرض احترام،خیلی جالبه وقتی خود پسر آقای قالیباف اصل ماجرا رو تایید کردن که درخواست اقامت داشته ولی دلیل ش رو کمتر شدن هزینه های تحصیل شون تو اون کشور بیان کرده،دوستان همون چیزی که اسحاق خان قالیباف تایید کرده رو نمی پذیرن،از اسحاق اصرار که بابا من درخواست دادم،ولی برای نحصیل بوده،از دوستان انکار که نه تهمت هستش.ما اصلا کاری نداریم میخواند برن خارج تحصیل کنن،برن،ولی برای ما شعار ساده زیستی و انقلاب گری ندن.
  • جواد IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 1
    فقط دلم بخاطر اسلام و خون شهدا گرفته همین.
  • 2549299809 IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 2
    این نهال بدست دشمن کاشته شده وبرای دشمن ثمرها داده درتمام مسیری که هدایت وبدنامی صورت میگیرد نشان از رد پای دشمنان قابل مشاهده است است یعنی ثمردرخت نفاق که دشمن کاشته وکسانی ازسر جهل اغماض وقدرت طلبی ومنفعت طلبی همه منافع ملی راخرج شخص میکنند....به هوش باشید جرخانوادگی را به مشاجره عمومی تبدیل نکنید..اگر قالیباف مقصر است ازراه خودش نه جار زدن به نفع دشمنان
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 6
    با رای به جبهه پایداری با قالیباف مقابله میکنیم
  • قلی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 2
    خداوند بیامرزه پدر ومادرش اگر همین الان دست از سر انقلاب برداره وحداقل ما قدردان زحمات چندین ساله ایشان هستیم دیگه ایشون برن استراحت کنن ،اصلا برن کانادا تا خیال خود واقا زادهیشان بابت خرید سسمونی و اقامت راحت بشه اللهی امین
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    5 2
    آقا سید شما از کدوم مزدور خارجی حقوق میگیری، صهیونیستها، ام ای 6، usàکی شما وطن فروشهارو تزریق میکنه، پسر خوب آزموده رو آزمودن خطاست ملت شهید پرور ایران فهمیدن هروقت خودی رو گم کردن ببینن دشمن کجارو زیر آتش میگیره ، همانجا خط خودیه . امروز اوامل غرب قالیباف رو هدف گرفتید ، یعنی صراط مستقیم همینه. این حنا دیگه رنگ نداره الکی خر حمالی مفت برای اجانب میکنی
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 1
    مگه فقط قالیبافه؟!
  • جمیل اسما عیلی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    2 0
    خداوند دشمنان ریاکار این ملت را هرچه زودتر با روسیاهی شرشان را کم کند و اگر خادمی هست حفظش کند و خائنین مردم به درک اسفل سافلین واصل شوند.
  • علیرضا DE ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 1
    بنظرم نگارنده درست فرموده اند و نوشتار ایشان بی نقص است من بار قبل به جناب قالیباف رای دادم ولی اینبار قطعا در انتخابات شرکت میکنم اما به جناب قالیباف رای نمیدهم پاسخگویی به مردم شرط اول امانتداری و عمل به ولی نعمت خواندن مردم است
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    6 1
    قلمت طلا
  • سعید IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 1
    دمت گرم عین واقعیت هم ایشون هم زاکانی تا صدای اعتراض به گوششون میخوره جبهه رفتنشون رو روی سر مردم‌منت میزارن
  • بنده گنهکار خدا IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    1 0
    وای بر ما چه کسانی دارند در کشور امام زمان این جور اسب شان را می تازند و بر فقرا حکومت علی وار درست می کنند مسلمانی که دم از حکومت علی گونه می‌زند چه چیزهایی در باره آن می شنویم این آدمها که عمری در جبهه و جنگ بودند شرم از روی شهدا نمی کنند این دنیا فانی گزراش است دفتر اعمال هر کسی به دستش می دهند و آنجا هیچ کس بداد نمی رسد حرف از حق الناس چند ملیونی در کار است کی می خواهید رفع مظالم کنید اگر اعتقاد به روز رستاخیز باشد آنوقت با هیچ چیز نمی شود جبران کرد چون با دست خالی از این دنیا می روی و همه دار و نداردر همین کره خاکی می ماند
  • رضایی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 4
    حدیقف ایشان سلامت وپاکدستی ایشان است شما حدیقفتان کجاست تا کجا کینه ورزی وبغض از قالیباف را میخواهید ادامه دهید البته حق دارید چون شما چشم دیدن خادمین مملکت را که بارها تا پای جان پیش رفته اند را ندارید چون خودتان خادم نبوده ونیستید وبااین طیف بیگانه اید
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      1 0
      مراتب ارادتمندی را به جای آوردی. امیدوارم به گوشش برسه. حالا راستش را بگو دلیل این شیرین عسل بازی ها چیه؟ از املاک نجومی بهت رسیده یا بدون قانون و ضابطه استخدامت کرده؟
  • همشهری IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 7
    با عرض سلام و ادب و احترام دوستان عزیز وجدان داشته باشید خدا را در نظر بگیرید زمانی که قالیباف خط مقدم بود یک جوان ۱۸ ساله بود سال ۵۹ فرمانده لشکر بود آقایون که شما �ریف می‌کنید پدافند غیرعامل در زیرزمینی‌های تهران ساخته بودند �یم موشک بازی می‌کردند ای کاش حاج قاسم سلیمانی و شهید کاظمی شهید همت شهید باکری شهید خرازی و دیگر شهیدان زنده بود �ایشون می‌پرسیدید که قالیباف جوان ۱۸ ۱۹ ساله کی بود چه شهامتی داشت به احترام خانواده شهدا �اقل حق را بگویید حرمت‌ها را نگه دارید مسئولین دیگر در این کشور فرزندانشون برادرانشون و اقوامشون مال این بیت المال را بالا کشیدند چرا حرفی ازشون نیست قالیباف مرد سختی‌ها بود مرد جبهه‌ها بود مدیر و شجاع بود مدیر اجرایی موفق در تمام مسئولیت‌ها بود ایشون شهید زنده است مردم خودشان �ئول کارآمد را می‌شناسند نیازی به حرف و شارهای شما نیست تنها مسئولی هست که در مسئولیت و مدیریتش خوب کار کرده و کار خوب کرده و موفق بوده حق نگهدارش
  • مجتبی حسینی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    3 8
    بکوری چشم اونهای که نمی توانندببینندودروغ سرهم می کنندوازخدانمی ترسند شایعه سازی می کنند اصلاً رفتن دامادایشان به ترکیه به کسی چه مربوط یابه ایشان چرابایدخورده گرفت شماکجابودید وقتی ددمنطقه جنگی سه روزیا یک هفته درمعاصره قرارمی گرفتن بابدن لت پاربرمی گشتن مقراونموقع کجابودیدحالاشدی منتقدقالیباف اینهم مثل برادران لایجانی می خواهیدازمعرکه بیرونش کنید تامعلوم نیست کی می خواهدجایش رابگیردازخدابترسید ولاحتی یک کلام باهاش حرف نزدم فقط درمنطقه ازدورسلام وسلام هیچ وقت هم مراببیندنمی شناسد چرابرای دیگران آزاداست مشکلی نداردبپه اش برودخارج ازکشوربرای ابن بداست درصورتی که دروغ بستن این رافعی پودمافکرمی کردم انقلابی است تازه فهمیدیم آب درآسیاب دشمن می ریزد فقط حرف مفت می زندکدام حرفهایش دوریال می ارزد
    • ایرانی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      2 0
      وقتی از سفره انقلاب کسانی بدون توجه به بیت المال حق و حقوق مردم را نادیده میگیرند و از کنار این سفره هرکدام سهمی برداشته اند و شرکتی و دم و دستگاهی نباید از اینهمه ناحقی ناراحت شوند که خودشان بخشی از این ظلم هستند. خدا بیامرزد مرحوم حکیمی بزرگ را که حلقه مفقوده جامعه را عدل میدانست.
    • فرشاد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      2 0
      شما نمی‌خواد نگران ایشان باشید خودش تواناتر از این حرفاست با پشتبانی قوی ای که داره،حالا چهل سال پیش رفته جبهه،به اندازه کافی از سفره انقلاب بهره مند شده،حتی بیشتر شما چند نفر رو میشناسید که جبهه رفته باشند مثل ایشان پستهای کلیدی داشته باشه اون هم چندین دوره چرا مردم آبادان و خرمشهر که در همان جنگ آواره شدن و به گفته ی امام خوزستان دینش رو به اسلام ادا کرد مثل ایشان که چه عرض کنم حتی یه شغل پایین رو در جایی نداشتن وبا فلاکت و بدبختی روز کار کردند من وفامیلی که میشناسم در همان جنگی بودیم که ایشان بودن پس چرا یک نفر با پستهای کلیدی به همه جا و بقیه هیچ ،اگر شغلها در این کشور به جای سفارشات بر اساس شایستگی انجام میشدالان وضع مردم اینجوری نبود به ظاهر آرام ولی اکثرا سر هم رو کلاه میذارن برای امورات زندگی مگر میشود با حقوقهای چند ده میلیونی یخچال خونه خالی باشه حتما گوشامون مخملیه ای کاش نه بیخودی دفاع کنیم و نه بیخودی طرفداری ،علت دوام اینگونه افراد که بر سر قدرت هستن سادگی و عدم آگاهی یه سری افراد دیگه هست
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    سلام قشنگ بود
  • علی IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 1
    تجربه نشون داده دقیقا برای ملت ایران امثال قالیباف مناسب هستند نه هیچ کس دیگه...
  • سقا IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 1
    یکی نیست ب این آقا بگه سرت تو کار خودت باشه آقای قالی باف قدرت اجرای بالای داره گناه کبیره که نکرده که ۱۱۰ همین اقای قالیباف تشکیل داد بعضیها حد خودشونو نمیدونن زر مفت میزنن
  • حسین IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 2
    همه این حرفها درست ، اما اینکه بخواهید از هاشمی یک قدیس بسازید هم درست نیست به فرض که او زهد نمایی نداشت ! ! ! چون راست می‌گفت که اصلأ اینطور نیست دلیل بر سالم بودنش نیست . اولأ که بنا به اعتراف خود بچه هایش (در رفت و آمد دوران نوجوانی با همسایگان) لباس زیر شان از خارج می آمده وتولید داخل رادوست نداشتند ، دوم اینکه ایشان در خطبه های نماز جمعه چندین و چند هفته در خصوص عدالت اجتماعی بحث می‌کردند که اصلأ در عمل هیچ اعتقادی به آن نداشتند و مسائل دانشگاه آزاد و با باغات پسته و ............. که یانگفتند و یا حقیقت را نگفتند
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 0
    والا اون دریاچه مصنوعی و بوگندو به قیمت خشک شدن باغهای پر ثمر کن تمام شد فقط هوا که گرم شد برید اون سمت انگار آب زباله ریختند توی اون دریاچه در حال زوال
  • امیر IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 1
    سیدجان یکم از خوش گذرانیهای آقایان روحانی وظریف خاتمیو... هم می گفتی بد نبود. کمتر تهمت بزنید از خدا و روز باز خاست بترسید
  • حمزه IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 0
    جالب فرمایش کردید احسنت
  • عباس دژمخو IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 0
    قربان دهنت سید بزرگوار که حرف دل یک ملت را میزنی این اقا پشتش به جایی گرم اینها یک تیم هستند که با همند یاد مان نمیرود که در شرایط حجمه ای که به آقای قالیباف شد ایشان در یک نطق مجلسی گفت که ما همه در یک قایق نشسته ایم ظاهراً اطلاعات خیلی زیادی دارد همانند آقای احمدی‌نژاد که جرأت ندارند چیزی بهش بگویند
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 0
    بیخود نیست وضع کشور و مردمش به این فلاکت افتاده اینجور افراد و مقامات هستند که روزبروز حال و روز مملکت به قهقرا میرود ، اینجور افراد که کم هم نیستند باعث تنفر ملت مخصوصا نسل جدید از دین و انقلاب و آرمان های وعده داده شده است.
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 1
    چقدر خانواده هاشمی بهت دادن
  • ایرانی مسلمان IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 1
    نه به کسی تهمت میزنم نه کسی را بت میکنم کاری با نوشته های انور ابیهای وطنفروش هم که فقط می خوان همه چیز رو شلوغش کنن ندارم ولی در رابط با آقای قالی باف و امثالهم ای کاش سربازان بی غل و غش گمنام اقا امام زمان ورود کنن و مو را از ماست بکشن تا این وسط کسی نتونه بیت المال رو هاپولی کنه ویا اونهایی که بچه هاشون را میفرستند کانادا و امریکا غیره وبا توجه به ضربه هایی که برپیکر انقلاب و کشور عزیزمان ایران اسلامی میزنن مشخصه که به نفع چه کسانی حرف میزنن و یا به نفع کیا کار میکنن یکی میگفت در حقیقت بچه هاشون را اونجا به عنوان گروگان یا حالا به عنوان ضمانت اجرایی میگذارند اینها را عزیزان برادران سربازان گمنام اقا امام زمان باید یقه همشان را بگیرد تا دهان خیلیها هم بسته شود مخصوصا غرضورزان یا علی
  • فریاد IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    خبر جان چرا هیچ وقت نظرات منو منتشر نمیکنی خب؟؟؟؟ 😳
  • داوود IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    4 0
    با این که اصلاً از سید عبدالجواد موسوی عزیز خوشم نمیاد؛ ولی در این مورد با ایشان موافقم و درست می گویند. البته در حق رائفی پور هم بی انصافی می شود. این آدم کم حرف درست و حسابی نزده. قالیباف واقعاً در عمل به ارزش های انقلابی سربلند نبوده و این را سعید محمد به درستی گفت. البته کارهای آقای هاشمی هم در شرایط آن روزگار و وضع مردم در آن دوره (آن روز هم تورم پنجاه درصدی بود و حقوق اندک) درست نبود و صداقت داشتن هم توجیه نمی شود.
  • 🌱 IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    1 0
    شما جزو افرادی هستید که می‌توان هم‌صحبتش شد. امیدوارم...