اثرگذارترین مقاله در 45 سال گذشته/ سیاستنامه با مطالبی برای تعطیلات نوروزی

نظرسنجی در باره اثرگذارترین مقالات چهل و پنج سال گذشته با تیتر «قبض و بسط یک رویا»، با زیرمطالبی از پرونده ویژه و بررسی 15 مقاله برتر ایران، پس از انقلاب 57، به قلم مقصود فراستخواه، جواد کاشی، مصطفی مهرآئین، حسن یوسفی اشکوری، امیر مازیار، ابوالفضل دلاوری، محمدعلی حسینی زاده و ... به چشم می خورد.

گروه اندیشه: به نظر می رسد مدیریت رسانه ای نشریه سیاستنامه برای مخاطبان فرهیخته خودش، در روزهای تعطیل در سال جدید یعنی عید نوروز، نشریه ای وزین و پروپیمان و به عبارتی با مطالبی پرمحتوا و متنوع تهیه دیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سیاستنامه شماره ی ٢٩ / زمستان ۱۴۰۲ در ۳۸۸ صفحه به قیمت ۱۵۰ هزار تومان به زودی بر روی دکه های روزنامه فروشی می رود. اما مهمترین مطالب این شماره نشریه سیاستنامه، که در صفحه روی جلد برجسته سازی و زینت بخش ویترین آن شده، در بخش پرونده، مطالبی با تیترهای «آراء و آثار دکتر عبدالکریم سروش» و «پیکار با لیبرالیسم» است.

نظرسنجی در باره اثرگذارترین مقالات چهل و پنج سال گذشته با تیتر «قبض و بسط یک رویا»، با زیرمطالبی از پرونده ویژه و بررسی 15 مقاله برتر ایران، پس از انقلاب 57، به قلم مقصود فراستخواه، جواد کاشی، مصطفی مهرآئین، حسن یوسفی اشکوری، امیر مازیار، ابوالفضل دلاوری، محمدعلی حسینی زاده و ... به چشم می خورد. درادامه یادنامه ای برای هرمیداس باوند تهیه شده است با تیتر «معلم میهن دوست»، و با آثاری از نسرین مصفا، فریدون مجلس، علی مرشدی زاد، و مهدی زیبایی .

دیگر تیترهای منتخب برجسته سازی شده در روی جلد سیاست نامه اختصاص دارد به «فضیلت و رذیلت»، که ترجمه ی مدخل ماکیاوللی تاریخ فلسفه سیاسی اشتراوس است. دیگر موضوع برجسته سازی شده تیتر «زمان پریشی در جهان ایرانی» و مقاله ای از علی اصغر مصلح با تیتر « زایش محافظه کاری فلسفی» ترجمه ی جستاری از راجر اسکروتن است.


پیکار با لیبرالیسم / آخرین شماره سیاستنامه در سال 1402

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =