حضور مردم در انتخابات دشمن را به عقب نشینی وادار می‌کند

یک کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه از اهمیت حضور مردم در انتخابات و عقب نشینی دشمن در این راستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز شنبه (۲۸ بهمن‌ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در موسسه فرهنگی آیت‌الله عراقی برگزار شد، اظهار کرد: سخن امام خمینی این بود که اسلام باید زنده بماند و وحدت کلمه وجود داشته باشد.

وی افزود: از اوایل سال ۱۳۴۲ وحدت کلمه بر زبان امام جاری بود و میان تمام ادیان و مسلمین جزو واجبات قرار گرفت، همچنین امام از ابتدا همه چیز را با انتخاب مردم و رفراندوم به پیش برد.

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این مسئله بدین معنا است که مردم را در تمامی عموم مشارکت داد و این ایده خاص امام بود، زیرا ایشان می‌فرمود وقتی سخن می‌گویم پنج سال آینده را در نظر می‌گیرم و آینده را می‌نگرم.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی بدین شکل مردم را وارد جریان کرد و خیلی امر ارزشمندی محسوب می‌شود، ما بالغ بر ۴۰ انتخابات داشته‌ایم و این به معنای حضور مردم در عرصه است و بدین شکل دشمن را از میدان خارج کرده‌ایم.

علما بیان کرد: آمریکا، اروپا و دشمنان برنامه‌هایی برای ما داشتند، اما ۲۲ بهمن و تجمعاتی مانند آن این افراد را به عقب نشینی وادار کرد؛ همچنین انتخابات نیز چانه‌زنی و قدرت ما را بالا می‌برد بنابراین همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند.

وی ابراز کرد: امام با ایده تازه با عنوان «نه شرقی و نه غربی» گفت که اسلام باید بماند، امروز ما قدرت و امنیتی که امروز وجود دارد هستیم و باید آن را حفظ کنیم.

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: رأی دادن در انتخابات عزت و قدرت ما را حفظ می‌کند، تا قبل از امام سابقه نداشت که کسی بگوید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، هیچکس منکر مشکلات نیست سال‌ها است که مقام معظم رهبری نام سال‌ها را اقتصادی نامگذاری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این امر نشانه اهمیت اقتصاد در کشور ما است، مقام معظم رهبری همواره می‌فرماید که پول ملی باید تقویت شود، بنابراین اقتصاد بسیار امر مهمی است.

علما تشریح کرد: حضور ما در عرصه انتخابات نشانه قدرت و عزت ما بوده و همچنین دشمن را به عقب نشینی وادار می‌کند و از بایدهای نظام است.

وی اذعان کرد: باید آستین بالا بزنیم و برای جوان‌ها کار کنیم، یک سری کارها را خود جوانان باید انجام دهند و بخشی را دولت موظف به انجام است، ما جوانان بسیار خوبی داریم، امروز دغدغه نظام و مقام معظم رهبری همین جوان‌ها هستند و کسی از این معنا غفلت ندارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =