«١۴٨٠» کمکی فوری از سوی بهزیستی به نیازمندان دریافت خدمات مشاوره 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سامانه ١۴٨٠ یک کمک فوری از سوی سازمان بهزیستی است که به نیازمندان، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد. 

بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: سازمان بهزیستی با توجه به بازخوردهایی که از جامعه دریافت کرده مرکز ١۴٨٠ را راه‌اندازی کرده که این مرکز در ابتدای خیابان ویلا شهر کرمانشاه واقع است.

وی افزود: این مرکز از ساعت هشت صبح لغایت ٢٢ شب فعال است و خدمات تلفنی به افراد ارائه می‌دهد و نیازمندان به صورت حضوری هم می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: همکاران مجرب روانشناس و مشاور سازمان بهزیستی به متقاضیان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

وی گفت: افرادی که به هر دلیلی از جمله اعتیاد، مشکلات خانوادگی حاد، مصرف یا سوء مصرف مواد مخدر و خودکشی خصوصا برای کودکان و نوجوانان با مشکل مواجه هستند می‌توانند با این مرکز تماس حاصل کنند.

این مقام مسئول اذعان کرد: در صورت حل نشدن مشکل و نیاز به مراکز حضوری ارجاع داده می‌شوند و یا با مراکز خصوصی طرف قرارداد بهزیستی ارتباط برقرار می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ١٠٧ مرکز مشاوره با سازمان بهزیستی طرف قرارداد هستند که خدمات تخصصی مشاوره‌ای ارائه می‌دهند و در سراسر استان کرمانشاه واقع هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1863501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =