پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هرسین

استاندار کرمانشاه از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان هرسین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) در حاشیه سفر خود به شهرستان هرسین و بازدید از نهضت ملی مسکن این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن به وسعت ۳۰ هکتار در حال آغاز عملیات اجرایی است.

وی افزود: این پروژه تا به حال حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با توجه به تعداد کم طبقات گام بعدی به جدیت متقاضیان در پیگیری برای دریافت واحد بر می‌گردد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: زمین این پروژه توسط اداره‌کل راه و شهرسازی تامین شده، کمیته‌های لازم طی و در معاونت عمرانی استان مطرح و پیگیری شده است.

۶۸۶ قطعه زمین سهم نهضت ملی مسکن هرسین

شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در این جمع، اظهار کرد: این پروژه با مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع و با ۶۸۶ قطعه (هر خانواده ۲ قطعه) در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قرعه‌کشی‌ها ظرف ۲ هفته آینده برای تخصیص زمین‌ها انجام می‌شود، به هر نفر ۴۰۰ میلیون ریال توسط بانک عامل که بانک تجارت است واریز شده، افراد با تشکیل گروه‌های ۲ نفره بعد از واریز متقاضی موثر شناخته می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه تصریح کرد: پروژه شامل کاربری فرهنگی، آموزشی و ورزشی بوده و دارای مسجد، فضای سبز و بیشترین مکان برای نورگیری است، همچنین هر واحد ۲۰۰ متر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری نظام مهندسی استان عملیات پی کنی انجام می‌شود، تا به حال یک هزار و ۳۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۸۶ تن از آنها جانمایی شده‌اند، ۱۰۳۵ قطعه زمین روستایی هم موجود است و افرادی که از طریق سامانه تم اداره‌کل راه و شهرسازی ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند برای تقاضای زمین روستایی اقدام کنند.

خدادادی ادامه داد: تسهیلات پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی از طریق بانک تجارت داده شده است.

وی در پایان گفت: بنیاد مسکن به عنوان بازوی اجرایی دولت سیزدهم در انجام تعهدات در نهضت ملی مسکن اهتمام ورزیده و تلاش کرده به تمامی تعهدات خود عمل کند که این پروژه نمونه‌ای از آنهاست.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1856194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =