آغاز اجرای ۱۳۴ طرح هادی روستایی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی درخصوص اجرای طرح‌های هادی روستایی در استان گفت: در طرح‌های هادی روستایی ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی و نیازمندی‌های عمومی روستایی تعیین می‌گردد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جعفر برزگر افزود: اجرای ۱۳۴ طرح هادی روستایی در مناطق مختلف استان آذربایجان‌غربی با اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال آغاز شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهارکرد: طرح‌های هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی و هدایت وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی اجرا می‌گردد.

برزگر عنوان کرد: در دوسال گذشته ۷۷۸ پروژه عمرانی روستایی از قبیل اجرای طرح هادی و آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در روستاهای استان اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای این تعداد پروژه عمرانی شاخص اجرای طرح هادی در آذربایجان‌غربی ۱۲ درصد افزایش یافته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =