رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم باید مورد توجه قرار گیرد

زمانی‌اصل با بیان اینکه رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم باید مورد توجه قرار گیرد گفت: رضایتمندی مردم بسیار مهم است و ضرورت دارد که برای این رضایتمندی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، یوسف زمانی‌اصل در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه وظیفه ملی ما این است که یک فرایند و یک زیرساخت بهتر برای نشاط در جامعه ایجاد کنیم اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و فرارسیدن موعد انتخابات، باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات سرلوحه قرار گیرد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه ما باید بستر مناسب و لازم را ایحاد کنیم تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم افزود: رضایتمندی مردم بسیار مهم است و ضرورت دارد که برای این رضایتمندی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم باید مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: در سطح شهرستان اندیمشک پروژه‌هایی در حوزه ورزش و جوانان، خدمات شهری، شهرداری‌ها، آب و فاضلاب، توزیع برق، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، راهداری و راه شهرسازی و سایر بخش‌ها داریم که باید برای تکمیل آنها تلاش مضاعف شود.

زمانی‌اصل عنوان کرد: باید تلاش جهادی صورت گیرد تا پروژه‌ها در بهمن‌ماه آماده بهره‌برداری شوند و همچنین مدیران در جذب اعتبارات پروژه‌ها تلاش مضاعف کنند.

وی ادامه داد: ۹ دی یک انقلاب بود و مردم مثل طوفان در خیابان آمدند، کنار رهبر معظم انقلاب ماندند و حماسه‌ای ماندگار آفریدند که ضرورت دارد این روزها زنده بماند و عمق دستاوردهای این ایام به نسل‌های بعدی منتقل شود.

فرماندار اندیمشک خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آثار و برکات زیادی برای جامعه داشت و با برکت و تلاش سردار دلها، انقلاب بیمه شده است.

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار دلها، شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده بی‌نظیر، شجاع و فداکار شنبه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =