پیش‌بینی اجرای یکصد عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت در کرمانشاه

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: در هفته مقاومت و همرمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اجرای یکصد عنوان برنامه در کرمانشاه پیش‌بینی شد.

سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، در خصوص برنامه های سالگرد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: به مناسبت شهادت حاج قاسم مجموعه برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

وی افزود: هفته مقاومت از ۱۵ دی ماه آغاز و تا ۱۹ دی ماه ادامه دارد و ۱۳ دی ماه همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) یک جشنواره گوهر فاطمی و جشنواره زنان مقاومت برگزار می‌شود، ۱۴ دی ماه هم یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی‌ و شهید مهدی نوروزی را در پیش داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: شهید《مهدی نوروزی》 امسال به عنوان شهید شاخص سال انتخاب شده است و در روز ۱۴ دی ماه همزمان مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهید مهدی نوروزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای دانش آموزان برنامه پسران حاج قاسم و دختران حاج قاسم و در حوزه محرومیت زدایی گروه‌های پزشکی، گردشگری رهنمون در محلات کم برخوردار خدمات ارائه می‌دهند و در حوزه هنری هم شب شعر و گروه‌های سرود را در شهر داریم.

این مقام مسئول گفت: حدودا ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته مقاومت برگزار می‌شود و پایان همه این برنامه‌ها روز ۱۸ دی ماه همزمان با سالگرد خاکسپاری حاج قاسم است.

وی ادامه داد: در این روز در کل کشور مراسم اصلی بزرگداشت حاج قاسم در کرمان برگزار می‌شود و توزیع بسته‌های معیشتی بین محرومین و مستضعفان هم انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اذعان کرد: شعار محوری هفته مقاومت امسال شهیدالقدس است و در فضای مجازی هم پویشی به نام شهیدالقدس راه‌اندازی می‌کنیم و رویدادهای مختلفی هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی پیش بینی کرده‌ایم.

بهشتی‌راد بیان کرد: روز نهم دی‌ ماه هم که روز بصیرت نامگذاری شده مراسم ویژه‌ای در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود و نشست‌های بصیرتی در تمام شهرستان‌ها، حوزه‌ها، پایگاه‌ها و مساجد استان برپا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: طرح حقوقی شهادت حاج قاسم توسط بسیج حقوق دانان نیز برگزار می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: روز ۱۳ دی ماه همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) است و بسیج جامعه زنان برنامه‌های مختلفی مانند نشست‌های بصیرتی و روشنگری دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =