رعایت حقوق مصرف کنندگان از اولویت های استاندارد لرستان در شب یلدا

مدیرکل استاندارد لرستان گفت : رعایت حقوق مصرف کنندگان از اولویت های استاندارد لرستان در شب یلدا است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در راستای اجرای طرح ویژه «شب یلدا»، نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در صنوف قنادی سطح شهر خرم آباد و انجام خالص فروشی نشستی با حضور مدیر کل استاندارد استان ، معاون دادستان مرکز استان ، معاون غذا و دارو ، نماینده اتاق اصناف استان و رئیس و تمامی اعضا صنف قنادان در محل این اداره کل برگزار گردید.

وحید والیزاده مرادی در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: با نزدیک شدن شب یلدا در سطح استان و پیش‌بینی افزایش میزان فروش در قنادی ها و همچنین لزوم نظارت مضاعف بر صحت عملکرد تمامی وسائل توزین و سنجش مورد استفاده در قنادی ها و انجام خالص فروشی با هدف صیانت از حقوق مردم در نظام توزیع و مصرف، تمامی مراکز فروش شیرینی، آجیل، میوه و تره بار و .... توسط کارشناسان این اداره کل و آزمایشگاههای همکار بازرسی خواهد شد.

مدیرکل استاندارد لرستان در ادامه گفت: در اولین روز از آغاز این طرح ، نظارت بر وسایل سنجش در داد و ستد عمومی و همچنین بحث خالص فروشی در قنادی ها توسط کارشناسان این اداره در قالب گشت مشترک انجام شد.

بنابراین گزارش طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد تمامی وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و مورد استفاده اصناف به مدت ده روز از تاریخ 20 آذرماه با هدف صیانت از حقوق متوازن آحاد مردم در نظارت تولید، توزین و مصرف «برای مصرف کنندگان با جلوگیری از کم فروشی» و «برای توزیع کنندگان با جلوگیری از زیاد فروشی» در سطح استان اجرا می گردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1851123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =