۴۰ نفر
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
شلاق زدن رحیم پور ازغدی در نماز جمعه

هرجور حساب می کنم می بینم ارزشش را ندارد. پرداختن به رحیم پور ازغدی را می گویم. آن قدر در این سال ها سخیف و منحط شده که اندیشیدن به او عمر و وقت آدمی را تباه می کند. چه شد که یک منتقد پُر شور و یک عدالتخواه بی پروا به چنین حضیضی در غلطید؟ رحیم پور ازغدی اگرچه در ظاهر منتقد رادیکال و حتی دشمن سلبریتی ها محسوب می شود اما خودش یک سلبریتی است. جز ظاهر ناآراسته اش که ربطی به سلبریتی ها ندارد همه معایب سلبریتی ها را به تنهایی داراست. چرا؟ نیچه می گفت: اگر دیری در مغاکی چشم دوزی آن مغاک نیز در تو چشم خواهد دوخت. شاید این همه دقیق شدن در کار و بار سلبریتی ها این وضعیت را برای او به وجود آورده است.

هرچه هست من سخن نیچه را جدی می گیرم و برای این که مغاکی به نام رحیم پور ازغدی در من چشم ندوزد چندان به کار و بار او اعتنایی نمی کنم. سخنان آخرینش را هم. فقط نکته ای به ذهنم رسیده است که آن را به اختصار می گویم و تمام.

رحیم پور ازغدی در این سال ها بارها و بارها از علاقه اش به حکومت دینی سخن گفته است. از حکومتی که به تعبیر او بهترین نوع حکومت در جهان است. نیازی به نوآوری و این حرف ها هم ندارد. اصلا اگر می شد عین همان حکومت را با همان مختصات ۱۴۰۰ سال پیش در جامعه پیاده کرد نور علی نور می شد. اما آیا رفتار و گفتار خود رحیم پور ازغدی با معیارهای همان ۱۴۰۰ سال پیش جور در می آید یا نه؟ یعنی اگر رحیم پور ازغدی در زمان حکومت حضرت علی (ع) و یا خلیفه دوم مسلمین به زنی از زن های جامعه اسلامی دروغ می بست و تهمت می زد، حکومت اسلامی با او چه می کرد؟

به حرف های رحیم پور درباره تلویزیون کاری ندارم، اختلاف خانوادگی است و خودشان می دانند چجوری از خجالت هم دیگر در بیایند اما یک لحظه فکر کنید در صدر اسلام ایشان به یک خانم تهمت عریان شدن زده باشد. آن هم نه به تلویح و اشاره، بلکه به صراحت بگوید: فلان خانم هنرپیشه بعد از انقلاب خانم خوبی شد و زلیخا شد ولی در قضایای اخیر کل لباس هایش را در آورد. همین یک جمله آن قدر سخیف و نازل است که حال آدم بهم می خورد. واقعا آن هایی که بابت چنین ترهاتی به رحیم پور ازغدی پول می دهند و او را به عنوان سخنران دعوت می کنند پیش خودشان چه فکر کرده اند؟ با این حرف ها مثلا چه چیزی عاید جبهه فرهنگی انقلاب خواهد شد؟ با این حرف ها چه کسانی سود خواهند کرد؟ یک بار دیگر جمله استاد را بخوانید. خط غلط،دفتر غلط،املا غلط، انشاء غلط. آن خانم هنرپیشه قبل از انقلاب هنرپیشه نبود. در ضمن ایشان نقش زلیخا را بازی کردند و بازی کردن در یک نقش لزوما به معنای تبدیل شدن به خود آن شخصیت شدن نیست. مثل این که فکر کنید آنتونی کوئین همان حضرت حمزه است و یا داریوش ارجمند جدی جدی مالک اشتر. در ضمن تا جایی که ما می دانیم زلیخا مظهر خوبی و پاکدامنی نبود مگر این که استاد رحیم پور به اسناد تازه ای از زندگی شخصی زلیخا دست پیدا کرده باشند که ما بی خبریم. و اما اگر همه آن جمله بی ربط و پریشان را ناشی از اطلاعات و دانش آقای رحیم پور ازغدی بدانیم و یا در بهترین حالت آن را لغزش زبانی فرض کنیم، با این جمله چه کنیم؟: کل لباس هایش را درآورد. جمله خیلی صریح است و نیاز به شرح و تفسیر ندارد. مگر این که بگویید آقای رحیم پور روسری برداشتن را معادل لخت مادرزاد شدن می داند که در آن صورت بهتر است هرچه زودتر ایشان را در یک کلینیک پزشکی تخصصی بستری کنند.حضور چنین افرادی در جامعه به شدت خطرناک است و ممکن است فجایع غیر قابل جبرانی را رقم بزند. امیدوارم دوستان آقای رحیم پور این مسئله را به صورت جدی دنبال کنند.

و اما برگردیم به همان داستان صدر اسلام. آن مقدار که من از تاریخ صدر اسلام می دانم اگر رحیم پور ازغدی در آن روزگاران می زیست و چنین دروغ و تهمتی را به یک خانم نسبت می داد اول از همه از شورای عالی انقلاب فرهنگیِ صدر اسلام اخراج می شد و بعد هم قطعا در اولین نماز جمعه پیش رو او را شلاق می زدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1843583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 149
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    درخشان!
    • حکیم IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      ازغدی از نظر رفتار و گفتار یک شومن به تمام عبار است....
    • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      به نظرم بهتره رحیم آقا که این همه دنبال ریاضت هست موهای خودش رو هم رنگ نکنه دیگه
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      27 4
      اگر ادعای آقای ازغدی درست باشه ، از دو حالت خارج نیست. این اتفاق که یک سلبریتی لخت مادرزاد شده یا در یک جمع عمومی بوده یا در یک جمع خصوصی. اگر در یک جمع عمومی بوده که چرا هیچ عکس و فیلمی ازش نیست. مگر میش در دوران فضای مجازی و اینترنت و گوشی های دوربین دار هیچ فیلمی ازش پخش نشه؟؟ اگر در یک جمع خصوصی بوده که باید پرسید آقای ازغدی آنجا چه میکرده که شاهر چنین چیزی بوده؟؟؟ چنین ادعایی قابل پیگرد حقوقی هست.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    به نظر من باید اول لختش کنند شلاق بزنند.
    • ززآ IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      9 3
      نه به شلاق!
    • علی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      3 0
      دقیقا درست فرمودید
  • اردشیر IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    جنابعالی ،به اندازه بندکفش آقای ازغدی هم نیستی
    • محسن IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      ولی من مطمئنم تو بند کفش رحیم پور ازغدی هستی!!
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      واکسی سر کوچه شون هستین. کفش بندی می پوشه؟ مارک بند کفشش چیه؟ شایدم از اونایی که از باب تبرک از مسجد کفش بلند می کنن
    • قمصری IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      40 78
      شما نبایید کو رکورانه حمایت کنید اقای ازغدی حرفهایی در انتقاد از بی لیاقتی دولت هم زده که حرف دل مردم هست ولی جایی که اشتباه کرده باید عذر خواهی کند
    • 0152225463 IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      116 8
      معمولا" کسانی که خیلی حرف میزنند، دچار اشتباهات زیادی میشوند، حتی اگر تمام علم جهان را داشته باشی. بخصوص اگر هیچ کسی نباشد که به حرفهایت پاسخی بدهد.
    • محمد خانی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      99 20
      رحیم ازغدی تو کدوم جبهه بود هیچ یک از دوستان ما حتی برای یک بار ام ایشان رو ندیدن و بنده هم که در اکثر مناطق جنگ و درگیری شاید به عنوان بی خیر ترین رزمنده مزاحم اوقات رزمنده های عزیز حضور داشتم ایشان را ندیدم تو سوریه هم که حتما مثل من لیاقت نداشته نتونسته بره ، پس بهتره شامل این مثل نشه که میگن از کوزه همی برون تراوت که در اوست . چون کسی که تهمت به این آشکاری را بزند اصلا مسلمان نیست
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      55 3
      چند باری که ازغدی را دیدم از کفش طبی بدون بند استفاده می‌کرد.
    • مومیایی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      66 13
      صنف تنبل ها کفش بدون بند می پوشند
    • سحر IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      5 16
      ببینید رحیم پور ازغدی منظورش دقیقا خانم کتایون ریاحی نبود اگه خوب دقت کنید متوجه میشوید اشاره کرد کلی گفت که منظورش امثال گلشیفته فراهانی بود حالا بنام کتایون ریاحی منظورشو رسوند.
    • امیر IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      3 3
      ازغدی از لخت شدن گفت و حتی اسم بازیگر نگفت اما عبدل شما ازغدی شستی و گذاشتی و تا تونستی تخریبش کردی حتی در ملا عام شلاق زدی.اگ ب تو باشه حتی اعدامش میکنی..حالا باید با تو چکار کنیم با این اخلاق و روحیات بیمارگونت.همتون سرته ی کرباسین
  • سروش IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    شرط اول نقد ، صداقت در ارائه موضوع قابل نقد است . ايشان برخي افراد نوعي را (و نه صرفا خود اين شخص را مثال زدند) . شما اول سخنان استاد رحيم پور را درست بشنو و بعد بيا آسمون ريسمون بي معنا سر هم كن........................
    • US ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      14 10
      استاد!
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      39 8
      ما اورا استاد نمی دانیم
    • همون سعید ترک . IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      15 11
      اول دلشان را از بغض و کینه استادرحیم پور خالی کنند حتما حرف های درست را خواهند شنید . مشکل بی راه حل امثال آقای موسوی این است که از حکومت حضرت علی علیه السلام همین داستان شلاق زدن را به یاد دارند البته یاد گرفته اند !! دقیق تر بگویم مسلک بی سلک وبیراه لیبرال منشی هیچ وقت اجازه نمی دهد به طور کامل و جامع حکومت علی علیه السلام را مطالعه کنند و غربت انسانیت را عمیقا درک کنند . آقای موسوی برای شما متاسفم .
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      5 3
      ایشون از اول هم خودش استاد نمی نامید وهمچنین مگه چی گفته گفته لباسش در اورده خوب حالا شما ها میگین گفته لخت شده عزیزم اگه اطلاع نداری ومطمئنا هم نمیدونستی بدون زن مسلمون اگه دور گردن وپشت ساق پاش لخت باشه انگاری تمام بدنش لخت شده اینو اول برو تحقیق کن وپیدا کن اون وقت بگو چرا اون حرف زده همه برام مفسرشدن وقتی میخوای حرف کسی رو نقد کنی درباره حرف های اون تحقیق کن اینکه چون مخلفشی نقدش میکنی پس بحث جداست اما اگه حرفش نقد میکنی وبدون پیش داوری پس لطفا تحقیق کن
  • پارسا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    از نوع تیتر زدنت معلومه چه رسانه زرد و بنجلی هستی خبرآنلاین عزیز.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      تو هم از نوع انتقادت معلومه از کدوم رسانه بنجل هستی. اگر یک کلمه از حرفهای آقای موسوی را خوانده بودی و فهمیده بودی و دست از تعصبات غیر عقلانی برداشته بودی الان وضع مملکت ما این نبود و این دو قطبی شیطانی به وجود نیامده بود
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      آخه تو که رسانه لوکس و لاکچری می خونی که ایران رو گل و بلبل نشونت میده اینجا تو رسانه بنجل ما پاپتی ها چی کار می کنی؟ دنبال چی هستی بگو بدیم بری جلوی در خونه خودتون بازی کنی
    • مهدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      9 10
      هنوز که به مغاک او چشم ندوخته ای اینقدر لجن پراکنی کردی اگر‌می‌ دوختی می خواستی چه اراجیفی ببافی .خانم به ظاهر محترم شما قبل از این حرفها خودش داستانی را آغاز کرد که دهانش را مدعیان زن زندگی آزادی گل گرفتند.از کنایه کثیف شخصی که بگذریم بدون شک از این دست نا آراستگی ظاهری به یقین هزار مرتبه شرف دارد به آلودگی های درون. سخن دان پرورده پیر کهن بیندیشد، آن گه بگوید سخن مزن بی تأمل به گفتار دم نکوگوی، اگر دیرگویی چه غم
  • مهران IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    آقای ازعندی معمولا به عنوان نقد کننده مکتب‌های غربی و آمریکایی و گاها در مورد تاریخ اسلام سالها است که چه در صدا و سیما و چه دانشگاه صاحب تریبون است و جدیدا در دیگر حرفی برایش باقی نمانده که بزند که حتی دیگران به آن گوش بدهند از دل انقلاب فرهنگی ما آقایان ازغندی بیرون آمدند
    • حسین IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      11 21
      باسلام ؛ عزیزان استاد ازغدی ازدانشمندان باسواد این جامعه هستند حتماً چیزی دیدند که چنین حرفی زدند وقرارنیست همه لباس ولخت فرض کنید درجامعه اسلامی باوضعیتی که موجبات تحریک جوانان را بوجودآوردن کار ناشایستیست چه بسا لباسهای چسبان و محرک حس جنسی ازلخت بودن بهترجلوه می کند ودلبری از جوانان بجای ایرادگرفتن ازایشان ایرادات خودمون و برطرف کنیم خیلی بهتراست کاش خیلی از مسئولین ما که خون ملت را مکیده ومی مکند قدری از خداترسی ایشان را داشتند
  • علی اشرفی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    رحیم‌پور ازغذی، نه تنها متفکر و نواندیش نیست، حتا باسواد هم نیست. فقط و فقط یک «شو من» است. به نظرم همون جمله‌ی اول شما کفایت می‌کرد. ارزش پرداختن نداره.
    • سروش IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      15 58
      ببين شما كه سواد داري برو يه ذره ديكته كار كن... خيلي زشته حرف سواد مي زني ولي غلط املايي داري....
    • حسین IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      27 80
      حاضرم شرط ببندم دو دقیقه از سخنرانی‌های فلسفی ایشون رو حتی نمیتونی تکرار کنی چه برسه به اینکه بفهمی چی داره میگه
    • حسن IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      7 18
      بیسواد همین منتقد نفهم هستش که هیچ درک و فهمی از صحبتهای رحیم ازغدی نداره
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      12 6
      حسین جون! هر وقت تو تونستی هذیان های یه ذهن مریض و تب دار رو تکرار کنی ما هم می تونیم ترهات این متفکر بی مغز رو تکرار کنیم.
    • رضاح IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      2 3
      آقا سروش ما که بغیر از حتی(حتا) غلطی ندیدیم. که اونم باز نمیشه غلط نامید. چراکه تقریبا هر دو املا بکار میره
  • یعقوب IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    درود بر شما. ممنون که این پور ازغدی را با خاک کوچه یکی کردی.
  • رضا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    داشتم کم کم از شما نا امید می شدم این مطلب خیلی عالی و به حق بود
  • عبدالرضا محمودی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    برو کشکت را بساب، عبدالجواد! رحیم پور ازغدی تهمت نزد. عین حق و حقیقت را گفت. تو را چه به این اراجیف که اینجا نوشته ای؟!
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      142 8
      "عین حقیقت" عجب. پس اون خانم کل لباس هاش رو درآورده نه؟ چشم برزخی دارید زیر یه خروار مانتو و لباس رو می بینید؟
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      107 6
      «عین حق و حقیقت» میدونی چیه؟ اینکه تو الان از کامنتت اسکرین شات می‌گیری تا جیره امروزت رو بگیری. وگرنه اگر ذره‌ای از حق و حقیقت بویی برده بودی اون رو لجن مال نمی‌کردی.
    • US ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      107 6
      با وجود امثال شما حجاب خانمها مشکلی را حل نمیکند چون شما اصلا لباس هایش. نمی‌بینید
    • حسین IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      12 30
      وقتی همین هنرمندها جنبش me too راه انداختند از روی لباس کاری انجام شده؟ بهتر نیست لیست کسانی که در سینما بهشون تجاوز نشده رو منتشر کنند تا حداقل یه سری افراد رو از این جرگه کنار بذاریم و بعد درباره هنرمندان متجاوز و تجاوز شده صحبت کنیم
  • 🌱 IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    28 5
    جالبه
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    91 9
    ابتدا کسانی که تریبون در اختیار ایشان قرار میدهند وبعد خود ازغدی در مقام یک فرد فرهنگی حق توهین به هیچ شخصی را ندارد وباید در مقابل خداوند ومردم جوابگو باشد یک روز به وزیرعلوم وروز دیگر به هنرپیشه وروز دیگر........ کاش از خانواده خودش در این موارد نظرسنجی کند
  • GB ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    90 13
    ایشان فقط یک بار متکلم وحده نبودند؛ آن هم در مصر بود که طرفهای مناظره مصری ایشان را با خاک یکسان کردند.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    مطلب بسیار زیبایی جناب آقای موسوی مطرح کردندمن هم بدون پروا می‌گویم آنانی که برای آقای ازغدی قرب و منزلت قائلند هم قماش آقای رحیم پور ازغدی هستند
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    18 93
    تو بیخود درباره حکمی که نمی دانی، یادداشت می نویسی. درآوردن لباس با تهمت زنا و قدف یکی است؟!
  • محمد IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    با وجودتر از آقای دکتر رحیم پور ازغدی در این نظام نداریم ایشان جانباز رزمنده خط شکن بوده و هست
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      51 7
      حتما عکس های این هم گم شده
  • ناشناس IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    44 17
    اولا که پورازغدی حرفاش همیشه از زاویه تهدید و ارعابه ثانیا بالاخره کی موت را کوتاه می کنی آخر به جرم بد حجابی می گیرنت
  • محمد رضا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    درود بر آقای رحیم پور ازغدی. با مواضع روشن و عقلانی ایشان جوهر وجودی عده ای عیان می شود.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    شما اصلاح طلب ها یکی در اندازه ازغدی داشتین بیاین اینجا عقده خالی کنید. دورانتون تمومه
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      44 6
      اصلاح طلب و اصولگرا تقریبا سروته یه کرباسن و البته بد و بدتر تمایز ایناس. اصلاح طلبا تریبونی ندارند که جواب یا نطقی بگن
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      4 29
      احسنت کار این ایراد بگیر های نقو که فقط توهین بلند تمامه
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    14 92
    یک بار نشده که اساس تحلیهایتان بر سبیل واقعیت باشد. مقدمه دروغی را ابتدا به خورد مخاطب می دهید و در ادامه ما ایرانیها هم که بی فکر و عقده ای. لعنت بهتون و به قلم دروغگوتون.
    • ح IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      44 8
      برادر افسار گسیخته بهت تبریک میگم که یک تنه مرزهای فهم و درک بشری رو جابجا کردی با این انشای فاخر. مرحبا. هزار ماشالا. یک بار نشده که اساس تحلیل هاشون بر سبیل (ایول بابا ایول. معلوم که از طرفداران فلسفه کیهانی هستی) واقعیت باشه. حتی یک بار. مقدمه دروغی که دیگه نگو. (اینها و هم پالگی هاشان کلا مقدمه های دروغشون رو فرو میکنن تو حلق یک مشت هم پالگی غربگرای هم پالگی صهیونیست و جرج سورس. تنگه رو ببند) لعنت به همشون. و هم پالگی هاشون. لعنت. قلم فقط قلم سردار قلم. سردار اهل قلم و کُلُهُم پیالَکُم. درضمن اخوی. این متنت درسته دو خط هم نبود ولی به دلیل عمق و غنای انقلابیش زیر 3.4 تومن حساب کنی به خودت ظلم کردی و هم پیالگیهات.
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      30 4
      با اون ضمیر «ما» که استفاده کردی اگه جامعه آماریش امثال خودت را شامل شود موافقم و بعد از اون طبیعی هست که با صفتی که به کار بردی برای خودتون یعنی «بی فکر و عقده ای» کاملا موافق هستم چون اگر ذره ای تفکر و تدبر داشتین بی تردید به شرایط موجود و «وضعیت کنونی» رضایت نمی دادین و در دفاع از اون اباطیل نمی بافتین. نان تان در همین وضعیت کنونی ماندن است و بی فکر و عقده ای بودن.
    • امین DE ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      7 2
      بعید است ایرانی باشی. اگر بودی به ملت ایران نمی گفتی بی فکر و عقده ای.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    14 94
    به این آقای موسوی بگویید هر چند کشف حجاب کردن و لباسهای آنچنانی این هنرپیشه مورد علاقه ایشان نیازی به در آوردن ندارد که بگوییم لباسهایش را درآورده بلکه نوع لباس پوشیدن اینها یعنی برهنگی در ثانی این آقای موسوی از کجا فهمیدند که منظور آقای رحیم پور ازغدی منظورشان در آوردن لباس ها بوده و مثلاً خود ایشان ندیده و فقط تهمت زده است. این آقای تحلیل گر شما آقای خبر آنلاین!!! با سبک صحبت کردن سخنرانان مذهبی چندان آشنا نیست فقط چهره مذهبی دارد.
    • غلامرضا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      10 45
      این خبرگذاری گشته و یک طوطی سخنگو پیدا کرده که یک گوشه نشسته و از همه چیز ایراد میگیره و از همه طلبکاره و هی مدام غر میزنه . در حالیکه اگه به زندگی شخصی این فرد ورود پیدا کنی سراسر ایراد و آشفتگییه.
    • ح IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      45 7
      جاااااااان؟ یارو خودش گفته لباساش رو در آورده اونوقت اومدی میگی منظورش نبوده که لباساش رو درآورده؟ درضمن قیافه کی به مذهبیا میخوره؟ موسوی؟ اشتباه به عرضت رسوندن. اونوقت سبک سخنران مذهبی چه شکلیه؟ اههههههه. الان فهمیدم. پس سید میگه قطار پیشرفت داره به سرعت از رومون رد میشه و همه جا گل و بلبل ریخته بعد ما میگیم کی؟ کجا؟ نگو سبک سید اینجوریه که ماها نمیفهمیم. یا میگن تورم رو کردیم تک رقمی ما میگیم چجور حساب کردین؟ میگن به سبک سخنرانان انقلابی. به نظرم سبکش مشابه سبک کیهانی باشه.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    65 6
    اگر کسی که روسری ندارد را عریان بدانیم پس خود آقای پور اذغدی هم عریان هستند
  • صمد فولادی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    12 83
    تو کی هستی که راجع به استاد ازغدی نظر بدی؟!
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    11 64
    جناب آقای شبه روشن فکر اولا تهمت نبود بالاخره اون خانم‌کشف حجاب کرد بعدم اون جیزی که شخص درسته نباید خودش مثل نقشش بشه ولی باید ازش درس بگیره خ بی های نقش را ت خودش تقویت کنه وچیرهایی را که برای اون شخص تو سریال عیب نشون نیدن باید سعی کنه خودشم اون عیوب را نداشته باشه تا اثر‌گذاری اصلا اثر گذاری یک فیلم برای همه همینه که از شخصیت مهمتر ازهمه از پیام اصلی سریال درس بگیریم که این ربطی ندا ه به اینکه شما بازیگرش باشی یانه یا ربطی نداره که شما قرار نیست خود اون شخصیت بشب بله قرار نیست خود شخصیت بشی اما پیام فیلم را باید خود بازیگر با هرنقشی وه تو فیلم داره قبول داشته باشه‌.
  • نسخه کاذب IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    56 16
    این اشخاصی که طرفدار بی چون و چرای ازغدی هستند و لابد در مکتب ایشان شاگردی می کنند یک بار ،فقط یک بار به سطح و مدرک تحصیلی ایشان رجوع کنند تا ببینند مدرک ایشان از نوع حوزوی است نه علمی و دانشگاهی.در ثانی تبعیت کورکورانه هیچ عاقبتی ندارد و شماها که دنبال نسخه ازغدی در طیف اصلاح طلبان هستید آب در هاون می کوبید چون اصلاح طلبان اکثراً با سواد و دارای مدرک تحصیلی معتبر دانشگاهی هستند!
    • محمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      11 27
      فارغ از اینکه آقای رحیم پور و منتقد ایشان چه می گویند، آگاه باش که بطور کلی حوزه مدرک الکی صادر نمیکند فارغ التحصیلان بنام حوزه، سال ها رشته های علوم انسانی را در کشور سردمداری کرده اند چه دانشگاهی باشند و یا خارج از دانشگاه فعالیت داشته باشند؛ اما بسیاری از دانشگاه های بی جنبه چه موجود در ایران یا خارجی مستقر در غرب، تا دلت بخواهد مدرک الکی، بی ارزش و غیرعلمی صادر می کنند که به هیچ کاری نمی آید.
  • ناشناس IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    23 7
    متاسفانه این اغا نمی دونه وحدت یعنی چه
  • محسن IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    30 4
    شاید آقای ازغدی مشارالیها یعنی خانم هنرپیشه را بدون لباس تصور کرده.در ضمن خیلی از جملات ایشان از دکتر شریعتی اقتباس شده و رنگ ولعاب اصولگرایی امروزی به خودش گرفته.خدا همه مارا عاقبت بخیر فرماید.ان شاءالله تعالی
  • علیرضا IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    60 12
    رحیم پور نماد تمام عیار بی تقوای سیاسی است
  • امیر IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    61 6
    چه امد بر سر وطنم افسوس 😔
  • محمد خانی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    56 12
    بنده یک جانباز شیمیایی و عضوی از خانواده شهدا هستم و رحیم پور ازغدی رو دشمن انقلاب و کاملا سیاست زده و یک شاهی از سیاست ، درایت ، اخلاق و دوستی ازغدی با اسلام و انقلاب عینا همان خرس گندست که سنگ ۵۰ منی رو از بالا بندازه رو شقیقه دوستش واسه پراندن پشه از رو صورت همان شخص که پشه میپرد و دوست مچاله میشود و خریت تمام عاید خرس میشود. دومین ویژگی ازغدی گرفتار و اسیر نفس خودش بودن هست و دقیقا در این خصوص مثل خود منه هر طور شده میخواد متمایز بشه همیشه در صدر اخبار بوده باشه و فرقی نداره واسش انگشت نما باشه یا محبوب ترین ، اون فقط میخواد در راس باشه و قیمت و راه رسیدن به این درجه و ایا این چه راسی هست مهم نیس براش
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      11 37
      تو یک شیاد فرصت طلبی که از این آب گل آلود هم به جانبازان وهم به خانواده ی شهدا توهین کردی،تو یک تروریست مزدور خائن آلبانیایی هستی.مرگ بر رجوی عفریته و شما دلقک های فریب خورده.
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      9 0
      واقعا این مطالب که نوشتی خودت باور می کنی
  • رمضانعلی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    37 5
    برای شبهای زمستان میخواد عمو پورنگ روببینیم عمورحیم رومیبینیم
  • هادی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    14 49
    یک آدم بیسواد آوردین به استاد ازغدی توهین کنه؟ خبر آنلاین تو و کل رسانتون اندازه یکساعت استاد ازغدی مفید نیستین
  • مریم IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    43 13
    دمت گرم آقای موسوی عالی گفتی
  • شهریار IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    43 11
    احسنت بر نویسنده متن . جانا سخن از زبان ما میگویی
  • امیر IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    10 49
    شمااصلاحطلبهایه مشت وطن فروش بی ریشه این...خوردین وبردین وچاپیدین بعدازقدرت که کنارگذاشتنتون جفت میندازین ولجن پراکنی میکنین.لعنت بهتون
  • محسن IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    12 50
    تحلیلت نسبت به آقای ازغدی واقعا بی مایه وضعیف هست بیشتر شبیه عقده گشایی است....
  • آرش سماواتی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    39 16
    همفکران رحیم پور ازغدی جواب خداراچگونه میخواهندبدهند.همه مردم از دین گریزان شدند به لطفشان
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    54 10
    وقتی آقای ازغدی عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی هست باید بحال این چنین ملتی و فرهنگ این ملت گریه کرد بسیار سفر باید تا گنده شود لاتی
  • حسن IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    11 57
    ارزشی نیستم اما این‌رو میدونم شما در حد رحیم ازغدیی نیستی اقای موسوی مگر شما دزد بیت المال یا شریک اختلاسگران‌ بودیدی که از شلاق زدن‌در نماز جمعه به وحشت افتادید و هنرمندان‌را بهانه ای برای حمله به استاد قرار دادید ؟
  • هاشم IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    13 58
    توف بر روی هر چی خبرآنلاینی اسراییلی، مر بر اسراییل مرگ بر وهابیت مرگ بر آمریکا
    • ح IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      7 0
      معمولا یک جاسوس اسرائیلی هیچ جا نمیگه من جاسوس اسرائیل هستم ولی اتفاقا برای رد گم کنی هی شعار میده مرگ بر اسرائیل. حالا اینکه اونجا جاش باشه یا نباشه مهم نیست فقط میگه که بگه ایهاالناس ببینین من چقدر از اسرائیل بدم میاد. والا من نمیگم شما و اون رحیم پور حتما جاسوس اسرائیلین ولی بیشتر حرفاتون مثل اینه که ای مردم نگاه کینین ما چقدر از آمریکا و اسرائیل بدمون میاد و ما یک انقلابی خالصیم و یک انقلابی خالص کسی است که به بدترین شیوه ممکن به بدترین زبان موجود و به غیرمنطقی ترین استدلال از انقلاب دفاع میکنه که انقلابی های واقعی از گفتن اینکه ما انقلاب کردیم شرم داشته باشن و میدان رو خالی کنن. میدان که خالی باشه یکهو امثال این همه چیزدان قرن پیدا میشه که بهش میگن لات کوچه خلوت. عربده ی شبه انقلابی میکشه. میدانی که خالی شده از انقلابیهای واقعی رو به نام خودشون میزنن و رجز میخونن. تمام این حرفها رو دهه 60 زدن یک بار که اون موقع آیت الله خمینی جلوشون ایستاد ولی بعدها با نقاب دیگه ای وارد شدن. با نقاب فحش به اسرائیل و عربده بر انقلابیهای قدیمی. خلاصه این جماعت به خیلی عصبانی تشریف دارن.
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      4 1
      مرگ بر جاهلیت
  • آرمان حسینی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 5
    باسلام آقای منتقد'' لطفا سرتیتر انتقاد را بهتر بودجمله خوبتری مینوشتی'نه توهین و یک تنه قاضی نمیشدی'' خداییش این زنان سلبریتی خیلی کاراشون هم خودشون هم همکاران مردخودرا زیرسوال بردن دیگه برهنگی شاخ و دم نداره اینا فورا کشف حجاب کردن وپریدن اونور آب. خدا فقط عاقبشون بخیر کنه''چرا که قدر خودشون و مملکت و وطن خودشون ندونستن''قطعا پشیمان خواهندشد
    • محسن شکاری IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      1 0
      جوک خوبی گفتی 😄😁 شماها واقعا کی هستین ؟؟
  • کمال IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    9 3
    نقد خوبی بود. رحیم پورازغدی از بسکه متکلم وحده بوده و یکطرفه حرف زده و خودشم خودشو تائید کرده ، و از معیارهای واقعیت گرایی دور شده ، دیگه به ورطه اوهام و نامربوط گویی وارد شده اوایل که شناختی نسبت بهش نداشتم و لحن صحبت و تیپش رو میدیدم، تصور می‌کردم که ایشون روشنفکری بزرگ و دانشمندی کم نظیره ، بعد دیدم ؛ نه . داره پول میگیره تا طرز فکر های مخصوصی رو حمایت کنه ، یعنی در کل منصف و منطقی و واقعیت گرا نیست
  • مهدی __ IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    13 1
    امثال ازغدی و حسن عباسی و رائفی پور و.... که متاسفانه همه جا تریبون دارند . در حال کوبیدن بر طبل دو قطبی کردن جامعه هستن و هزینه اش رو جامعه و مردم می دهند . به نظرم نهادهای امنیتی باید خط و ربط این ابراد رو بررسی کنه
  • جاوید IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 8
    عزیزم دلبندم جناب موسوی ،چه مقدار از اسلام میدونی؟؟؟؟؟ میگین ارزش پرداختن نداره ولی هزاران کلمه در تخریب ایشون ذکر کردید! اگه ارزش نداشت اینهمه وقت نمیذاشتی.تخریب افراد شده کار ر وزانه شما .به لجن کشیدن خانه و خانواده ارزوی شماهاست چون مطمئنم خانه و خانواده خودتون به لجن کشیده شده که اینگونه از بی حجابی و فحشا دفاع میکنید .البته اینم میدونم که شما ها پول میگیرید که همینها رو رواج بدید .عقده ها و کینه های سیاسی هم باعث شده حتی وطنتون رو هم بفروشید .شماها خائن هستید .جوانید و خام و نافهم .
  • ح IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    9 1
    آقا من یک چیز رو مطمئن هستم. وقتی کسی راجع به یک موضوع اینقدر حرف میزنه معلومه که راجع بهش خیلی فکر میکنه. یعنی روز و شب داره به کسی فکر میکنه که لباساش رو کامل درآورده. وگرنه اگه درباب نهی از منکر باشه تو احادیث هم هست یکی دوبار بگو افاقه نکرد ولش کن خودش میدونه و خدای خودش. ولی اینجور وسواس ذهنی پیدا کردن از حالت نهی از منکر به دره. شده مثل حالتی که در تمنای چیزی که بهش نمیرسی عصبانی بشی. انگار که بگی دیگی که واسه من نجوشه، .... چجوریه که تمام سخنرانای جمعه، جمعه شب به این چیزا فکر میکنن؟ یک بار که میرسلیم ساعت 3 نصف شب وسط نماز شب توئیت زد راجع به بی حجابی. تازه معلوم نبود کجا رفته میگفت دو نفر دیدم لخت مادرزاد. هااااااا. نکنه اونی که رحیم پور دیده لباساشو درآورده همونی بوده که میرسلیم دیده؟ آقا یکم مراعات کنین بچه نشسته اینجا. کم کم باید روی سخنرانی های اینها علامت 18+ بزنن.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 4
    خبر آنلاین به برخی موضوعات چنان می‌پردازد که گویا به او گفته اند اگر به این موضوعات به طور مستمر نپردازی بودجه‌ات کاملا قطع می‌شود. چه قدر غیرحرفه‌ای و سخیف به موضوعات می‌پردازید. کمی حرفه‌ای تر رفتار کن.
  • گیلانشاه IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    5 8
    مرتیکه تو را با نبرد دلیران چه کار تو اصلا آدم این حرفها نیستی تو برو کشک خودت را بساو تو را خدا راست میگویند بیسوادها و نادانان پررو هستند
  • مجتبی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 26
    همین که شما میسوزی یعنی استاد درست گفته تو حدی نیستی که در مورد استاد نظر بدی فکر کنم به استاد کلاس چندی بابا
  • ایرانی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 13
    باسلام دوباره حرف زن هنرپیشه از فلان تبار شد و بعضی ها مزخرف گوها ی آلبانی تبار های سابق که عادتشان ا ست شروع شد. شاید اگر در آن زمان چنین بود بیسواد انی چون تو و امثال تو الان جرئت نداشتند چنین علنی و با بی حیایی به چنبن استاد ی توهین کنند . حیف وقت ما صرف امثال تو می شود خیلی ها می خوانند اما تو را لایق جواب نمیدانند.
  • علی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 12
    پیداست پور ازغدی کارش اینقدر درست بوده که شما از روی دشمنی چنین مقاله ای نوشتی ...واقعا اصلاح طلب ها چقدر در حلم و بردباری کم دارند
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 10
    رحیم‌پور تو یک جمله از اون همه حرفهاش یک اشتباه کرده. قبول. اما آیا کسی که قلبش مریضه و مدام داره عقده‌گشایی میکنه صلاحیت نقد رحیم‌پور رو داره؟
  • حسن IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    7 15
    زنده باد رحیم ازغدی
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 6
    چرا عبدالجواد خودش را داره برای یک مشت هرزه پاره میکنه؟ چرا خودش رو داره هیزم جهنم یک مشت آدم عیاش هوسباز میکنه؟
    • US ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      1 1
      صفات خودتو در دیگرون میبینی ؟!
  • ناشناس IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    8 1
    خدا به داد این مملکت برسه این آقا استاد شر و ور گفتنه ببینید صدا و سیما را . به یزدان اگر ما خرد داشتیم. کجا این سرانجام بد داشتیم وقتی شرو و ور جای علم و عقل را میگیرد چه میشود نتیجه صفوی و قجر
  • ناشناس IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    5 3
    خدا به داد این مملکت برسه این آقا استاد شر و ور گفتنه ببینید صدا و سیما را . به یزدان اگر ما خرد داشتیم. کجا این سرانجام بد داشتیم وقتی شرو و ور جای علم و عقل را میگیرد چه میشود نتیجه صفوی و قجر
  • جواد IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 4
    هر بار ازمطالب جناب موسوی عزیز بهره میبریم وامید به اینده ازجمع شدن خزعولات ویاوه گویی های مدعیان دین واخلاق.اما به استاد عزیز یاداور می شوم این هتاکی ها این بی اخلاقی ها ازسال 88 باظوهورپدیده ای بنام احمدی نژاد از اتاق های فکر منتسب به راست سنتی کلید خورد وهمچنان ادامه دارد وخسارات ان درتمامی عرصه های فرهنگی واقتصادی وسایر حوزه بی نظیر وبی سابقه است واین سیاست همچنان اعمال می شود/!!!!
  • ایرانی با غیرت IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    8 11
    بایستی خود این جناب آقا جواد موسوی اصلاح طلب را به خاطر این چرندیات و اباطیلی که سر هم کرده و از " نیچه " هم مایه گذاشته صد ضربه شلاق بزنند تا به این شکل از بی حجابی زنان بدحجاب وبی حجاب طرفداری کورکورانه نکند.
    • GB ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      4 1
      اگر سوادت در حدی نیست که متوجه حرفهای آقای موسوی بشی ،کامنت نذار .کی از بی حجابی طرفداری کرده ،کل برداشتت ،طرفداری ایشون از بی حجابی بوده ،اونهم اشتباه . خیلی هم تحلیل پر مغزی است که بی مغزهایی امثال تو نمی فهمند ،فورا هم هول میشن و از روی نفهمی اظهار نظر می کنند و نتیجه اش میشه وضع فعلی مملکت.‌
  • حسین IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    5 3
    مشکل مخالف زن زندگی حرف زدن ایشان است نه چیز دیگری آخرتی وجود دارد
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    4 13
    تو اصلا در حدی نیستی که به آفای رحیم پور این گونه بی ادبانه وتهدید آمیز قلم فرسایی کنی، کشف حجاب این زن پیش زمینه لخت شدن زنها شده و عملش که یک سلبریتی است از لخت شدن هم بدتر است چون او یک شخصیت سینمایی و تاثیر گذار است که هزاران زن با عمل زشتش را به دنبال خودش می کشاند
  • علیرضا IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    6 12
    یه متن بی سر و ته که هدفی جز عقده گشایی نداشته، البته از رسانه آبکی خبرآنلاین هم انتظار مطالب صحیح و عمیق نداشتیم.
    • ح IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      1 0
      خیلی تابلو داری حرصت رو خالی میکنی جوون. جوون انقلابی. نکن با خودت. دو روز دیگه یک پست و سمتی بخوان بهت بدن با زیردستات اینجور برخورد میکنی؟ هرکی کوچکترین انتقادی کرد بدون اینکه منطقی جوانش رو بدی سریع زبون باز میکنی و میبندیش به فحش؟ احتمالا الگوت زاکانی باشه. نکن اخوی. نکن. پوستت چروک میشه
  • علی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 1
    با نظر شما موافقم آقا سید ولی نباید ظاهر ناآراسته رو عنوان میکردی. شما در مورد موهایی خودتون که در حد خانمها بلنده و محاسن و ... نقشی نداشتی و ایشون هم در خلوتی مو (و با بیان و گفتار شما همون نااراستگی. )
  • مرتضی IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 3
    سلام . آقای رحیم پور هم گاهی اشتباه می کنند و تند روی . نقد منصفانه پذیرفته است . اما شما مغرضانه و آلوده ، نقد کردی . بیشتر ، اراجیفی رو از روی غرض به نام نقد به مخاطب پرتاب کردی ! خیلی کوچکتر از اون هستی که با این خزعبلات بتونی به آقای رحیم پور خدشه وارد کنی عبدلی ! ☝🏻😏😃
  • رضا IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 0
    چرا شما نظرات همه رو ب اشتراک نمیذاری
  • IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    3 1
    اگه ارزششو نداشت پس چرا تومار نوشتی؟! نه بگو میخوام دیده شم حال به هر قیمتی
  • مرتضي IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 1
    رحيم پور ازغدي كه مفت گرونه،اما جناب موسوي اينهمه خود برتر بيني شما از كجا امده؟مرجع تشخيص فهم وسوادين شما؟جوري از سلبريتي حرف ميزنيد كه انگار اين قوم مدرسه نرفته،اقاي محترم همه چيز دان،هيچوقت در تاريخ بشريت هيچ انساني با تحقير وتمسخر قوم ديگر ،خود را برتر نكرده است.شما ناسلامتي جايگاهي داشتيد، منتقد يعني شاهد ماجرا بودن ،فعلا كه خود گويي وخود خندي.
  • مرگ بر وطن فروش IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    18 0
    آزادی بیان گزینشی ... فقط برای شما حاميان جنبش فواحش
  • RO ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    4 2
    رحیم پور ازغدی مفتش گرونه. حضورش هم خطرناک. سالهاست از بیسوادی و قلدرمابی این بابا و افکار مشابه او رنج می بریم. اگر یکبار مدعی العموم در مقابل اینها می ایستاد یا شکایتی که بر علیه اش بود عملی میشد کار به اینجاها نمی کشید! همان عبارت درست را دکتر سروش برای این تهی مغز به کار برد: داعشمند بزرگ!
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    4 1
    رحیم پور ازغدی کسی نیست که اصلا بخواد انسان در موردش فکر کنه ،چه بسا که اون افکار رو هم بخواد به زبون بیاره
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    لطفا نظراتو درج کن
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 2
    شما هم مثل خود رحیم پور، خزعبل باف تشریف دارین
  • کمان IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    3 0
    اززمانی که امدسعی کردادای دکترسروش رودربیاره، برای جوانها و... ازدولت هم خوب انتقادمیکردتازمانی که دولت درسمت وسوی خودش نبود، الان دیگه حرفی نداره گیرداده به هنرپیشه وخواننده...، الان این جوری مده
  • علی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    6 3
    متن سراسر تخلیه عقده بود و کینه ورزی .. استاد رحیم‌پور ازغدی یک محقق و اندیشمند واقعگرا هستندچهره ایشان رو نمیشه تخریب کرد اونم مثل تو کودن و ابلهی که ذره ای وجه درست نداری .. خبر آنلاین و تو که خود را از صف انقلاب خیلی وقته جدا کردید باید بدونید آزادی بیانی که شما آنرا فریاد می زنید همینه دیگه ...آنجا که نقد استاد از صدا وسیما را دعوای خانوادگی می‌خوانی خوب خط و ربط تو مشخص است .. در متن حاضر ملاکی دیدم به اسم موسوی که از یک تعبیر استاد اینگونه برآشفته است ولی خیلی جاها طیف خودش را اینگونه نقد نکرده که هیچ تشویق هم نموده .. خبر آنلاین داره دست و پا میزنه دیده بشه ..
  • حسین IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    3 1
    توی تمام سایتها ورسانه ها نظرات را که میبینم اونایی که خودشون را حزب الهی وانقلابی ميدونند دائما در نظراتشون کلمات رکیک وفحشوناسزا وتهمت به دیگران هست آیا اسلام اینه؟؟؟درضمن کسانی که دائما سخنرانی می‌کنند اشتباه زیاد داره چون باید جایی مردم را داشته باشه کجایی حکومت را ،واینجاست که مشکل پیش میاد مگه آقای فلسفی زمان شاه نگفت مورچه ها و زنبورها شاه وملکه دارند ما از اونا کمتریم ؟به محض تغییر حکومت حرفهاش عوض شد اینه سخنران...
    • دریای خاموش IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      0 1
      واقعا انتقاد زیباو به حقی از اقای ازغدی شده و قطعا خانم ریاحی میتونه بر علیه آقای ازغدی طرح شکواییه کنه. اگه حرف از دین باشه در دین ما اصل بر عفت عمومیه نه اینکه نسنجیده راجع به دیگران حرف بزنید. من خودم طرفدار سرسخت استاد ازغدی بودم ولی متاسفانه در سه سال اخیر ایشان وارد جریانات و مسائل حاشیه ایی شدن و سخنرانی‌هایی که داشتن پر از انتقاد و جای بحث هست و دیگه علمی صحبت نمی‌کنند. مدتی است کاملا ایدئولوژی افراطی گری در پیش گرفتن. و مطالب و سخنرانی‌اش دیگه توجیه علمی و دانشگاهی نداره و به دل نمیشینه. و شخصیت علمی ایشون به گونه ایی رو به انحطاط. انشالله تعالی که هدایت بشن. و آبروی هر انسانی در پیشگاه خداوند محترمه نه اینکه با اسم بردن شخص رو تخریب کنی. چه بسا که آبروی ریاحی یا خیلی از این سلبریتی ها در پیشگاه خداوند از امثال ازغدی های مدعی دین خیلی بیشتر باشه. آقای موسوی نقد بجایی کردن و این آدم مستحق مجازات شلاق هست ..‌‌ و اگه شلاقی نخوره بدون شک از معنوی مسول هستش. دوستان تحجر و ناراحتی رو کنار بذار و منطقی به این شخصیت ها و حرفاشون فک کنید ببینید صره کیه ناصره کیه..‌‌‌‌... التماس تفکر...
  • اسرا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    کلا این مَنِ شماست...
  • عبدالله هادی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    سلام، این همه داستان سرایی کردی از نیچه و بغراط و سقراط و صدر اسلام که به خواهی آن خانم را و حرکت کشف حجاب شأن را که خیلی ها انجام دادند توجیه و پاک و مطهر کنی و استاد رحیم پور را مثلا مورد انتقاد قرار دهی، اگر صدر اسلام بود بله همه سلبریتی ها که کشف حجاب کرده و بر علیه مبانی اسلام قد علم کرده اند را در نماز جمعه شلاق میزند، و اگر آقای رحیم پور و هر کسی دیگر هم بود در حکومت عدل اسلامی شلاق و هر حکمی که لازم بود اجرا میشد، شما نگران چه هستی،!!! اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست در مسلمانی ماست
  • ناشناس IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    عجب متن قوی و خوبی بود.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    آقای موسوی شما عبدالجواد نیستی عبد شیطان هستی که بجای جلوگیری از فحشا ومنکرات به امر به معروف ونهی ازمنکر کننده حمله میکنی. از نگارش وقلمت پیدا است سواد ومطالعه واعتقاد درستی نیز نداری!
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 1
    من طرفدار رحیم پور ازغدی هستم حرفهاشم قبول دارم
  • Nasser IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    من نه به سخنان آقای ازغدی کار دارم و نه به این منتقد( منتظر شکار لحظه ها ) آقا شما از درد های جامعه ما بگو از این نوزادان پلاستیک پیچیده بی پدر و مادری ک سپوران شهرداری از درون سطل‌های زباله در میارن بگو که حاصل همین عادی انگاری عفاف و حجاب است باید سر در گور کنیم از خودمون بگیم چ کردیم نه به سخنان یکی گیر بدیم منتظر تخریب یکی و خود نمایی خودمون باشیم
  • صادق IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 0
    چند نفری هستن که مهمان دائمیه رسانه هستن و از بس در مورد همه چیز حرف میزنند کلا" حرفاشون کشکی و دوغیه و غیر از آدمای شدیدا" علاقمند به ماست هیچ آدم حسابی حرفاشونو جدی نمیگیره .
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 1
    شما لطف کن یک کلیپ ۵ دقیقه ای از همون سخنرانیش بذار مردم خودشون قضاوت میکنند و شما هم کمتر خزعبلات بباف
  • حسین IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    امروزہ فضای مجازی شد دکانہ خیلیھاکہ دوست دارن معروف بشن۔خوب ھرکسی برای خودراھی دارہ۔این بندہ خداھم گفتہ بریم بہ کسی گیربدیم معروف بشیم۔قرعہ بنام اقای ازغدی افتادہ۔حرفھایی کہ بہ آقای ازغدی نسبت میدہ دروغہ۔
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 1
    هر چی گفته درست و بجا بوده، اگه یه ذره ترس و خورده شیشه داشت حداقل حرفایی میزد که مورد پسند جماعت لاشخور و معلوم الحالی باشه که مخالف خودش رو بی شناسنامه میدونه... دمت گرم آقا رحیم، نقطه زدی
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    احسن بنده هم همیطورم
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 1
    حسابی سوخیدی ها که روی یک جمله ایشان اینقدر مانور میدهی
  • آ IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 1
    با همین تعریف شما از لختی میرم جلو ؛ توی غربشم لخت و فاحشه هم میخوان برن مراسم ختم ، یه روسری سرشون میندازن ... زلیخای ما توی مراسم روسریش رو بر میداره ... این یعنی اوج لختی ... حالا بفهم در ضمن ؛ هی ، شلاق اصلی رو باید کسی بخوره و که این همه کودک فلسطینی در روز میمیرن اما حاضر نشده حتی یه متن در موردشون بنویسه .‌ پندی اندرزی آهی ناله ای ... محض اطلاع رحیم پور در مورد اینا هم گفته .‌.. البته اینا که مهم نیست . مهسا مهم تره ، برو در مورد اون صحبت کن و از آزادی بگو .. پیشنهاد ؛ سواد داری برو باهاش مناظره برگزار کن .
  • مسعود IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    ازغدی رو ولش حالا ی چی گفته بگید این ۳میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار چه جوری هاپولی شده
  • محمد IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 1
    سفسطه نکنید منظور ایشان در آوردن روسری است آقای رحیم پور در بیان اعتقادات و دفاع از دین بسیار شجاع است سخنانش در مورد هنرمندان خیلی هم متقن و درست است
  • باقر IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 1
    آقای ازغندی انسان شریف و وارسته ای هستند ، تو سگ کی باشی که میای وق وق می‌کنی... استاد دانشگاه کجا و سگی مثل تو کجا . کسانی که ایشون رو نمی‌شناسید و توهین می کنید. راحت بگم گوسفند نباشید ، برید مطالعه کنید و ببینید ایشون چقدر دغدغه مردم و انقلاب رو دارند. اگرم دوست ندارید ، همچنان سرتون توی آخور باشه گاهی نشخوار کنید و یک فحشی بدید بعد دوباره به یونجه خوردن ادامه بدید. بعضی از مردم ما از اهل کوفه بدتر هستند.
  • رضا IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    دمت گرم خوب گفتی
  • هاشمی FR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    ایشون هم زیادی سعی کرده خودشو به اون راه بزنه و نگیره طرف مقابلش چی میگه ، زلیخا شد یعنی چی واقعا ؟ یعنی اون تحولی که زلخیا داشت رو تجربه کرد ، حالا میای میگی زلخیا مظهر پاکدامنی نبود ... اصلا قضیه رو نگرفتی و اون خانم هم بعد از نقش زلخیا کناره گیری کرد و به گفته خودش خیلی روش تاثیر گذاشته بود ، اگر رحیم پور هم گفته این خانم برهنه بوده یا فلان ، اون هم حرف درستی نزده اما شما جناب منتقد هم عقده های مختلفی رو سعی میکنید خالی کنید و این واقعا از متنی که نوشتید مشخصه
  • حسین IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 1
    این چه برداشت مضحکی است که از صحبت های جناب رحیم پور ازغدی کرده آید. صحبت های جناب رحیم پور در خصوص سلبریتی های معتقد به جنبش هرزگی و لختیگری است که در موارد متعددی پوشش آنها تقریبا همانند عدم پوشش است و اینکه رحیم پور ازغدی در سخنرانی شأن از آن تعبیر به لختی کامل کرده اند نیز یک اغراق ادبی است و اهل سخن و خطابه معنی آن را درک می کنند و فقط بحث برداشتن روسری هم مطرح نیست!
  • دانش IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 1
    استاد رحیم تحلیل گر ی مطلع ، منتقدی صادق و در ابراز حقایق شجاعانه سخن می گوید. اگر منصفانه به سخنرانی های ایشان توجه شود، فرا جنائی صحبت می کند. پیشنهاد شلاق زدن ایشان کینه ورزانه و عقده گشائی می باشد.
  • امیرعلی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    خبری که منتشر شده صرفا شرح این موضوع است : آقای موسوی یا حتی خود من از جمله آقای ازغدی تحت این عنوان که فلان خانم بازیگر کل لباس هایش را در آورده خوشمان نیامده است. لحن تند آقای ازغدی رو حداقل بنده از قدیم میشناسم ولی برای این موارد صرفا میشه به ایشون انتقاد موردی داشت چون تحلیل درست به مخاطب ارائه میدن و با کسی تعارفی ندارند. اما این مقاله و تیتر رو صرفا میتونم یک خبر زرد برای جلب مخاطب بدونم. انتظاری از خبر آنلاین ندارم ، شما آقای موسوی اگر دلت برای این مردم می تپد به جای انتقاد های زرد آستین بالا بزن ...
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    اکبر رحیمی هستند، مدیر عامل شرکت چای دبش، شرکتی که بزرگترین فساد تاریخ بعد از انقلاب را به اسم خودشان ثبت کردند در هلدینگ رسانه‌ای اصلاحطلب_لیبرال #دنیای_اقتصاد در مورد نقد قیمت دستوری قلم فرسایی می‌کردند! @hzamanim
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    نبرد ارتش اسرائیل ، انگلیس و فرانسه با بیمارستان ها ، نانوایی ها و کودکستان های فلسطین ادامه دارد . سازمان ملل و دولت های عرب ، مراسم تاسف برگزار کرده اند : نه غزه ، نه لبنان @rahimpour
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    آقای حسن روحانی به عنوان ((مجتهد عادل)) برای خبرگان رهبری نامزد شده . ملت میخواهند تعریف شورای نگهبان از ((اجتهاد و عدالت)) را در این مورد خاص از نزدیک ببینند @rahimpour
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    یک‌دست‌جل‌برای جواد‌موسوی‌هدیه بدهید. تاخوشحال‌شود.طفلکی
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    💢⚫️💢افشای یک ماموریت؛ از مصی تا ساسی ساسی‌مانکن مجبور است رو باشد و پازل جنگ رسانه‌ای صهیونیست‌ها را پر کند؛ با پول آنها عقایدتان را و هویت‌تان را مسخره کند؛ همانطور که والت‌دیزنی هم علنا پول می‌دهد برای بمب‌های اسرائیل که روی سر کودکان بریزند. به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علی مهدیان در یادداشتی با عنوان «افشای یک ماموریت؛ از مصی تا ساسی» نوشت: دوران جالبی است. چکیده و فشرده همه آنچه ده‌ها سال بر سر بشر آمده در حال رخ‌دادن است. حالا عموپورنگ دل‌رحم، نالیده که چطور ممکن است ساسی‌مانکن اینقدر بی‌رحم باشد که روح کودکان پاک ایران را اینطور آماج حمله بی‌امان کند؟ چرا و به چه قیمتی؟ چند روز قبل هم ماجرای وحشی‌بازی‌های جنسی تتلو با دخترکان کوچک برملا شد و مگر چند وقت قبل‌ترش شروین که مخاطب‌هایش همین نوجوان‌های ایرانی‌اند، ترانه‌ای درباره بچه‌دار کردن زن شوهردار نسرود و نخواند؟ اینها را کدام رسانه‌ها ترویج می‌کنند و به چشم می‌آورند؟ بی‌بی‌سی و رسانه‌های فارسی‌زبان دیگر؟ بله این هست ولی مهم نیست. چه‌کسی اسپانسر ساسی است؛ یک صهیونیست؟ بله، ولی این هم مهم نیست. اینها با این همه
  • حسین ترکاشوند IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    ایشان خیلی تلاش میکنند جای زنده یاد دکتر شریعتی را بگیرند اما افسوس که بجز کچلی هیچ شباهتی بین این دو نیست😅 رحیم پور خاک پای دکتر شریعتی هم نیست