برگشت بودجه کلان استان لرستان تکذیب شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان برگشت بودجه کلان استان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر سمانه حسن‌ پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به خبر کذبی که اخیراً در فضای مجازی با عنوان بودجه کلان ۱۰۰۰ میلیارد تومان استان برگشت خورد، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان گفت: نه تنها این خبر صحت ندارد بلکه سال ۱۴۰۱ اعتبار عمرانی استانی ابلاغ شده به استان حدود ۲۶۶۸ میلیارد تومان بوده است که این اعتبار حدود ۲۰۷۱ میلیارد تومان تخصیص داشته است. از این میزان رقم بسیار ناچیزی (نزدیک به ۰.۰۹ درصد)، آن هم به صورت پراکنده در بین پروژه‌های مختلف برگشت خورده است. که در حسابداری پروژه های عمرانی در کل کشور معمول است.

وی افزود: همانگونه که در مصاحبه‌های قبلی گفته شد اعتبارات ملی ابلاغی دستگاه‌های اجرایی استان از مسیر استاندار، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و خزانه استان عبور نمی‌کند.

حسن پور ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده به جز اعتبار ابلاغی به امور مالیاتی استان که برای خرید ساختمان امور مالیاتی بود و در موعد مقرر جذب نشد کلیه اعتبارات ملی استان به طور کامل جذب شدند.
وی همچنین بیان نمود: پیگیری‌های لازم از سوی مدیریت جدید امور مالیاتی استان، جهت دریافت مجدد اعتبار لازم برای خرید ساختمان در سال جاری در حال انجام است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت : رقم برگشت بودجه کلان استان کذب است و صحت ندارد. پیشنهاد می شود بر اساس دستورات و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، به جای انتشار اکاذیب و ناامید کردن مردم از نظام اسلامی، تلاش های دولت مردمی سیزدهم، در تامین اعتبارات زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی و رفع محرومیت استان منتشر شود .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =