استان کردستان دارای ظرفیت های گردشگری فراوان است

امام جمعه سنندج، گفت:استان کردستان دارای مناطق گردشگری، معادن، نخبگان، مرز و دریاچه زریبار است که اگر به خوبی از آنها استفاده شود می توان مشکلات بسیاری را حل کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ماموستا فایق رستمی امروز جمعه دوازدهم آبان ماه در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: اقدامات رئیس‌جمهور و هیات دولت در افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام در استان کردستان جای قدردانی دارد و دیروز و امروز شاهد افتتاح چندین پروژه مهم در استان بودیم.

وی افزود: مردم استان کردستان روز گذشته با حضور گسترده خود مهمان‌نوازی خود را نشان دادند و این می‌طلبد که حمایت بیشتری نسبت به مردم استان کردستان صورت گیرد.

امام جمعه سنندج ادامه داد: سه بار سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان نشان دهنده اهتمام دولت به توسعه و پیشرفت این استان است و این سفرها باعث دلگرمی مردم می شود.

وی ادامه داد: استان کردستان دارای مناطق گردشگری، معادن، نخبگان، مرز و دریاچه زریبار است که اگر به خوبی از آنها استفاده شود می توان مشکلات بسیاری را حل کرد.

ماموستا رستمی گفت: مردم کردستان تلاش مسیولان را نادیده نگرفته و قدردان پیشرفت‌های بعد از انقلاب اسلامی در این منطقه هستند.


وی رفع گرانی قیمت اجناس، ایجاد اشتغال برای جوانان، حمایت از تحصیل‌کردگان، رسیدگی به مناطق محروم، رسیدگی به مشکلات مردم و وضعیت معیشتی روحانیون و طلاب را از جمله خواسته‌های مردم استان کردستان برشمرد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: امروز نظام ما مبتنی بر قوانین اسلامی است و نباید بانک‌ها با سود ۲۵ درصد و بالاتر جوانان ما را مایوس کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1832532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =