پروژه «فیبر نوری» کرمانشاه بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه با اشاره به تسریع در روند اجرای پروژه فیبر نوری گفت: این پروژه بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

عابدین محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: ٢٠ درصد از پروژه فیبر نوری در کرمانشاه تا کنون انجام شده است.

وی افزود: جلسه‌ای در این راستا برگزار می‌شود و در دور دوم سفر رئیس جمهور به کرمانشاه در بهمن ماه، این پروژه به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: قرار بر این شده با افزایش تعداد پیمانکاران و شیفت‌های کاری روند اجرای پروژه تسریع شود.

وی گفت: فیبر نوری یک زیرساخت توسعه است هرگونه خدمات در بستر وب نیازمند بستر مناسب است و اکنون مودم‌های مورد استفاده پهنای باند کمتری دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: با اجرای این پروژه پهنای باند بالاتر است خدماتی که نیازمند سرعت است از جمله هوشمند سازی سریع‌تر، با کیفیت تر، با هزینه کمتر و امن تر اتفاق می‌افتد.

وی عنوان کرد: فیبر نوری یک پروژه ملی است و نیازمند این است که تمام شهروندان کرمانشاهی با اجرای آن همکاری کنند و هر کار توسعه‌ای و عمرانی چالش‌هایی دارد.

محمودی تأکید کرد: اجرای این خدمات در شهر زمان می‌برد و صبر و حوصله شهروندان را می‌طلبد که در طول مراحل اجرا همراهی کنند.

وی بیان کرد: در محلات مختلف ممکن است مزاحمت‌های موقتی برای شهروندان ایجاد شود اما این چالش‌ها موقتی است.

محمودی تشریح کرد: امید است اجرای پروژه فیبر نوری منجر به رونق در فضای کسب و کار شود و این پروژه کمکی برای تقویت زیرساخت خدمات برای شهروندان باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1830439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =