راه اندازی کلینیک کسب و کار استان لرستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری جلسه کلینیک کسب و کار لرستان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان،فرزاد محمدی در حاشیه برگزاری این جلسه گفت : جلسه کلینیک کسب و کار با حضور اعضای هیئت امنا کلینیک با هدف ساماندهی مرکز کسب و کار در محل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تشکیل گردید .

وی اعلام کرد : در این جلسه مقرر گردید علاوه بر حضور کلینیک‌های سیار در شهرک‌های استان به صورت متمرکز یک جلسه ماهیانه در مرکز کسب و کار با دعوت از کل صنعتگران استان تشکیل گردد .

محمدی اظهار داشت : گفتنی است یکی از فعالیت های عمده در زمینه تجاری سازی محصولات و خدمات، انجام فعالیتهایی می باشد که به توسعه فرایندهای کسب و کار شرکت ها و افراد کارآفرین و ایده پرداز کمک نماید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان ادامه داد : همچنین کلینیک کسب و کار استان لرستان با هدف کمک و ارتقاء توانمندیهای فردی، گروهی و سازمانی و همچنین توسعه محصولات و خدمات شرکتها و افراد خلاق و کارآفرین در این زمینه فعالیت خود را آغاز نموده است..

فرزاد محمدی در پایان گفت :این مرکز درصدد است تا با بهره گیری از مشاوران و صاحب نظران خبره در زمینه های تخصصی مختلف تسهیل گر این موضوع باشد. در این بخش خدمات مختلف در حوزه آموزش های کاربردی در زمینه کسب و کار و نیز مشاوره در موضوعات مختلف و مرتبط با مسائل سازمانی و عارضه یابی آنها ارائه می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1820953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =