ضرورت آماده‌سازی زیرساخت‌های راه‌آهن کرمانشاه-خسروی به منظور تسهیل تردد زوار

استاندار کرمانشاه گفت: باید زیرساخت‌های راه‌آهن کرمانشاه به خسروی را آماده کرد تا زوار اربعین تردد راحت تری داشته باشند.

محمدطیب صحرایی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: در کنار تمام کارهای اجرایی و اقداماتی که انجام شده باید نگاه کلان اربعینی را جدی بگیریم لذا فاصله زیادی با بیانات مقام معظم رهبری که اربعین را معجزه الهی خواندند، داریم.

وی افزود: در یک نگاه به نظر می‌رسد، اربعین یک میانبر و شتاب‌دهنده الهی برای رسیدن به تمدن اسلامی است و اگر قرار بود روند متداوم بشری را پیش ببریم باید مسیر طولانی و سختی را طی می‌کردیم اما خداوند متعال با یک معجزه الهی به نام «اربعین» ملت را به سمت تمدن‌سازی پیش می‌برد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در فضای مردمی بعد از جنگ تحمیلی و نگاه مردم به جنگ فاصله‌ای برای مردم که واقعه اثرگذار را داشته باشند، در حال حاضر اربعین می‌تواند این مسئله را پوشش دهد و اگر اربعین را تقلیل دهیم مباحث موکب و پذیرایی استفاده یک هزارمی از این ظرفیت است.

این مسئول ابراز کرد: باید نگاه تمدنی را از زاویه دید مردم بتوانیم به اربعین ملحق کنیم و به اربعین باید به عنوان زمینه‌ساز ظهور نگاه کرد.

وی گفت: راه‌ها و فرودگاه‌ کرمانشاه را باید توسعه داد تا بتوان از ظرفیت بیشتری برای اربعین استفاده کرد.

استاندار کرمانشاه در مورد اهمیت راه‌آهن کرمانشاه بیان کرد: باید زیرساخت‌های راه‌آهن کرمانشاه به خسروی را آماده کرد تا زوار اربعین تردد راحت تری داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1809951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =