طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس در کرمانشاه اجرا می‌شود

رئیس اداره نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات استان کرمانشاه گفت: هر ساله طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس اجرا می‌شود که اجرای این طرح ابتدای شهریور ماه تا ١۵ مهر ماه امسال در دستور کار قرار دارد.

گودرز سهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: جلسات و کمیسیون‌هایی با دستگاه‌های نظارتی سازمان صمت، اتاق اصناف و بسیج اصناف مبنی بر نظارت بر عرضه کنندگان کالای مدارس صورت گرفته است.

وی افزود: کالاهای نظارتی شامل لوازم تحریر، لباس، کیف و کفش است و نظارت‌ها به صورت مستمر در این بازه زمانی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود احتمال ورود کالاهای قاچاق به مغازه‌های عرضه‌کنندگان کالای مدارس نظارت بر کالاهای قاچاق نیز در دستور کار است و در صورت مشاهده کالای قاچاق مبارزه و اعمال قانون می‌شود.

وی تأکید کرد: طرح نظارت بر سایر اصناف که با اجحاف به حق خریداران گران‌فروشی و عدم درج قیمت را انجام می‌دهند آغاز شده و در پایان کار پرونده‌های تشکیل شده را اعلام و با متخلفین برخورد قانونی خواهیم کرد.

به گفته وی هر ساله طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس اجرا می‌شود که اجرای این طرح ابتدای شهریور ماه تا ١۵ مهر ماه امسال در دستور کار قرار دارد.

این مسئول تأکید کرد: مردم در صورت مواجهه با تخلف و داشتن شکایت می‌توانند با سامانه‌های ٣٠٠٠٠٠١٣۵ یا ۱۲۴ سازمان صمت تماس بگیرند و به شکایات آن‌ها رسیدگی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1807257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =