عملکرد انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان رضایت بخش است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: عملکرد انجمن صنفی فعالان رسانه ای استان با توجه به حضور افراد توانمند، رضایت بخش است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، "منصور احمدی به اتفاق اعظم روانشاد معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت هفته دولت در دیدار با هیات مدیره انجمن فعالان رسانه ای استان از رییس و اعضای هیئت مدیره و بازرس این انجمن تقدیر و اظهار کرد: انتظار می رود با توجه به وجود افراد صاحب سبک و صاحب نظر در این انجمن، برنامه های آموزشی و پژوهشی در حوزه رسانه را در اولویت قرارداده تا همچنان موثر واقع شوند.


وی بر حمایت از انجمن ها و تشکل های رسانه ای استان تاکید کرد و افزود: با توجه به خلاقیت ، نوآوری و تخصص انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان با بهترین مدرسان ،سطح آموزش و بهترین عملکرد انتظار می رود بیشتر به آموزش در حوزه رسانه بپردازند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان خطاب به هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای استان گفت: در جنگ نرم و رسانه ای که دشمن به ویژه در سالگرد اغتشاشات و در پیش بودن یکسری رویدادها از جمله بازگشایی مدارس که عفاف و حجاب به عنوان ضرورت دینی را مورد هجمه قرارداده ، رسانه باید با فعالیت خود و حضور در میدان این توطئه ها را خنثی کند.

وی بر تلاش برای ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت امیدآفرینی در جامعه ازسوی رسانه ها تاکید کرد و افزود:با توجه به تلاش رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی در ترویج یاس در بین مردم ، ایجاد شور و نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای در جامعه ضرورت دارد.

احمدی برضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط ظرفیت های رسانه تاکید کرد و یادآورشد: یکی از مهمترین رویدادها که مورد هجمه دشمنان قرار گرفته انتخابات است که رسانه باید آن را اولویت قرارداده و برای حضور حداکثری تلاش کند.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان در این دیدار با تبریک هفته دولت و تقدیر از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دفتر این انجمن، گزارش کاملی از عملکرد و فعالیت های انجمن را ارائه کرد.

محدثه مقدم از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در راستای انجام فعالیت های موثرتر خواستار تقویت و حمایت از انجمن های رسانه ای شد.

گفتنی است؛ سید احمد موسوی دبیر ، حمید مریدی نایب رییس ، سهراب فرشاد خزانه دار ، مجتبی ساکی و فاطمه کردعلیوند اعضای هیئت مدیره و غلامرضا مهرابی بازرس که در این دیدار حضور داشتند برنامه ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان را بیان کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1807238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =