افتخار آفرینی  دبیران چهارمحال و بختیاری در جشنواره الگوهای تدریس برتر

در مرحله کشوری بخش غیر حضوری، دبیران استان با کسب ۳ رتبه برتر کشوری در محورها و دروس مختلف افتخار آفرینی کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، پژمان خلفیان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: جشنواره الگوهای تدریس برتر در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ باهدف ارتقای شایستگی های حرفه ای معلمان و تنوع بخشی به محیط های یاددهی و یادگیری با تاکید بر تربیت تمامی ساحتی در قالب طرح شهید کاظمی آشتیانی در دوبخش حضوری و غیر حضوری و به منظور نوین سازی شیوه‌های ارائه درس در سطح کشور برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال دبیران استان از جشنواره و تولید آثار فاخر در مراحل مختلف مدرسه ای، منطقه ای و استانی، افزود: در مجموع ۴۱ اثر از استان به مرحله کشوری راه یافت.

خلفیان اظهارداشت: در مرحله کشوری بخش غیر حضوری، دبیران استان با کسب ۳ رتبه برتر کشوری در محورها و دروس مختلف افتخار آفرینی کردند که نشان دهنده ارتقا و پیشرفت شاخص‌های آموزشی در استان است.

معاون آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: خانم ریحانه خاکسار دبیر منطقه بلداجی رتبه اول کشور را در محور تولید رسانه (کلیپ آموزشی) درس ادبیات فارسی کسب کرده اند، خانم صغری قنبری کهیانی دبیر شهرستان اردل در محور تدریس غیرحضوری درس زمین شناسی رتبه دوم کشور را کسب کردند و خانم لیلی حکمی دبیر ناحیه ۱ شهرکرد موفق به کسب رتبه سوم کشوری در محور تولید رسانه (موشن گرافیک) درس اقتصاد شدند.

پژمان خلفیان ضمن تبریک به نفرات برگزیده گفت: امیدواریم شاهد موفقیت نمایندگان استان در مرحله کشوری بخش حضوری این جشنواره که در دروس فیزیک، آمادگی دفاعی و تفکر و سواد رسانه برگزار خواهد شد، باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1801742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =