بازدید استاندار کرمانشاه از مجموعه خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه

استاندار کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار از مجموعه خبرگزاری خبرآنلاین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، ظهر امروز محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه از مجموعه خبرگزاری خبرآنلاین بازدید کرد.

در این دیدار علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، عبدالله الماسی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه و فتاح مومنه رئیس گروه امور رسانه اداره‌ کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه حضور داشتند.

استاندار کرمانشاه در این دیدار ضمن خدا قوت به خبرنگاران مجموعه خبرآنلاین از عملکرد شفاف و صادقانه این رسانه تقدیر کرد.

صحرایی بر ضرورت توجه رسانه‌ها بر حقیقیت نگاری و قلم فرسایی در راستای بیان حقایق تاکید کرد.

محمدطیب صحرایی امروز (سه‌شنبه) با حضور در دفتر خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از عملکرد این مجموعه، اظهار کرد: امیدوارم عنوان خبرنگاری برای شما و همکاران در فضای رسانه استان کرمانشاه روز به روز با حقیقت نگاری همراه شود.

وی افزود: در آینده همه ما در یک قالب تحلیل می‌شویم لذا اگر امروز تلاش کنیم، همکاری، هم افزایی و انسجام صورت بگیرد در آن برآیند کلی نتایج بهتری به دست می‌آید و همه ما در آن حضور خواهیم داشت و هر قدر هم در این فرصت خواسته یا ناخواسته به واگرایی و تشتت فکر و عمل کنیم در برآیند نهایی همه با یک تحلیل ناخوشایند مواجه می‌شویم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تعبیری از مقام معظم رهبری مبنی بر تغییر سرنوشت تاریخ در ماجرا کربلا در صورت اقدامات ویژه خواص، بیان کرد: برخی اقدامات از سوی خواص پیش از واقعه کربلا، ممکن بود امام حسین (ع) حکومت تشکیل می‌داد و بعید نیست اگر در استان کرمانشاه مجموعه اثرگذاران ما که خبرآنلاین می‌تواند یکی از آن‌ها باشد، مجموعه بدنه رسانه‌ای می‌تواند هویت خواص را نشان دهد یک اقدام ممکن است تغییری جدی در سرنوشت کرمانشاه ایجاد کند.

وی گفت: دعوت و پیشنهاد من این است، شما که به ادبیات و عنوان انقلابی و دغدغه مند بودن مفتخر هستید، ببینید نقطه تاثیرگذاری ویژه‌ای که می‌توانید برای کرمانشاه بگذارید به لحاظ قالبی و محتوایی کجاست، یک زمان فضای تصویر نیاز به یک اثرگذاری بیشتر دارد لذا باید بر این فضا تمرکز کرد.

مدیر ارشد استان کرمانشاه با اشاره به تهیه گزارش از ایام اربعین، تصریح کرد: در بین رسانه‌های مختلف گاهی مجموعه‌ای یک راه جدید پیدا می‌کند و کار ویژه انجام می‌دهد که این مباحثه و اتاق فکر می‌طلبد.

وی تهیه یک برنامه ویژه برای ایام اربعین را پیشنهاد کرد و گفت: تهیه مستند و برنامه‌هایی نو که در کرمانشاه کم است می‌تواند در جذب غیرکرمانشاهی ها هم اثر بگذارد و تولید فکر برای مخاطب گام بزرگی است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1799155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =