زمین ساخت پیست موتورسواری کراس خرم آباد جانمایی شد

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی لرستان از جانمایی احداث پیست کراس موتورسواری در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمدرضا عسکریان دقایقی پیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در این رابطه گفت: در دو ماه گذشته تابحال ۳ همایش مختلف موتورسواری برگزار شده که مشارکت خوبی را از سوی شرکت کنندگان شاهد بودیم .

وی افزود: بازدیدهایی نیز در شهرستانهای دورود ،بروجرد و ازنا صورت گرفته که در ازنا ظرفیت و زیرساخت بسیار مناسبی وجود دارد که با همکاری شورای و شهرداری ازنا که پای کار هستند پس از تغییرات جزیی آماده میزبانی مسابقات کشوری خواهد شد .

عسکریان ادامه داد : مشکلات و موانعی در زیرساختهای موتورسواری در دورود و بروجرد وجود دارد که طی هفته های آینده و برگزاری جلسات کارشناسی در صدد رفع موانع و ایجاد بستر موتورسواری در این دو شهرستان هستیم .

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی لرستان همچنین از حضور دبیر فدراسیون در خرم‌آباد خبر داد و گفت: در این سفر گزارش عملکرد هیئت را ارائه و پیشنهادات کارشناسی به ایشان ارائه نمودیم و از زمین مورد نیاز ساخت پیست کراس در خرم‌آباد بازدید نمود .

محمدرضا عسکریان تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در آینده نزدیک پیست موتورسواری کراس در مجاورت ورزشگاه جدید خرم‌آباد در کمالوند احداث خواهد شد .
وی ادامه داد : زمین محل ساخت پیست کراس با حضور دبیر فدراسیون جانمایی و مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد پس از واگذاری نهایی زمین توسط اداره کل ورزش و جوانان استان ، عملیات اجرایی این پیست آغاز گردد .

عسکریان افزود : زمین پیست کراس موتورسواری ۵۰۰۰ مترمربع است و اعتبار مورد نیاز این زمین حدود ۷ میلیارد تومان خواهد بود که در حال رایزنی جهت استفاده از ظرفیت خیرین در این راستا هستیم .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1798393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =