اجرای تمهیدات ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا حسینی در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی در کرمانشاه و شهرستان های تابعه اجرا می شودـ

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: به منظور تسهیل در امر عبور و مرور و انضباط ترافیکی، پلیس راهور تمهیدات ترافیکی و محدودیت هایی را در نظر گرفته است.

وی افزود: در این راستا پلیس راهور تدابیر و تمهیدات ویژه را برای برگزاری مراسم عزاداری در این ایام و شب های تاسوعا و عاشورای حسینی با همکاری سایر دستگاه های متولی در نظر گرفته تا با آمادگی کامل و با تجهیزات در اختیار، روان سازی ترافیکی را برای تردد عزاداران و هیئات مذهبی در دستور کارقرار دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: از مسئولین هیئات مذهبی و عموم شهروندان انتظار داریم در جهت ایمنی تردد عابران و توجه بیشتر رانندگان به تردد عابران پیاده در مسیرها و راه‌ها به خصوص در شب‌ها، قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: عزاداران از تداخل خودروها و موتورسیکلت‌ها به داخل جمعیت هیئات خودداری و در روز تاسوعا و عاشورا از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و ظرفیت معابر را برای تردد هیئات عزاداری باز نگه دارند.

وی گفت: در زمان اعمال محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی از معابر مجاور و جایگزین استفاده و از توقف در معابر پیرامونی و در محدوده ۱۰۰ متری تکایا، مساجد و هیئات خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه درباره ممنوعیت ها ی ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیان کرد: محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی با توجه به شرایط و موقعیت ترافیکی هر محل به صورت مقطعی و توسط عوامل پلیس راهور مستقر در محل اجرا می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1794309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =